Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #1 Skrevet 21. april 2002 Dette ligger i mannens natur. De må erobre så mange som de kan mens de har evnen.Dere kvinner kan ikke forstå dette.Man kan ha sex med flere, men elske med en.
Gjest Lea Skrevet 21. april 2002 #2 Skrevet 21. april 2002 Tror kanskje at det finnes slike av begge kjønn. Har flere "venninner" som driver på slik. Jeg kaller det mangel på selvtillit.. Det finnes også menn som er opptatt av trygghet og ikke av erobring. De har skjønt at gresset ikkeer grønnere på den andre siden.
Linnda Skrevet 21. april 2002 #3 Skrevet 21. april 2002 Også vil anonym provosere oss litt. Vel, jeg ble ikke provosert denne gangen. Pul i vei du og se hvor lykkelig du blir til slutt!!12 1
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #4 Skrevet 21. april 2002 Menn sier hva som helst for å få kvinnen i seng. Kvinner snakker altid om at de må vente men å ha sex,for de vil elske. De sier at det er så mye bedre. Men hvis en man venter i 4 månder på en kjeks så vil mann si at den var det beste noen gang.Etter det blir det bare mer og mer vanlig kjeks. Til du er lei av den.
LilleBille Skrevet 21. april 2002 #5 Skrevet 21. april 2002 Dette innlegget kom to ganger - derfor er det ene slettet1212[ Dette Innlegg er endret av: LilleBille den 2002-04-22 09:36 ]
LilleBille Skrevet 21. april 2002 #6 Skrevet 21. april 2002 Det kan godt være at det stemmer at kvinner er monogame og menn er polygame, men har de rett til å lyve og tråkke på andre som en som er utro gjør. Det er stort sett ikke sexen som er det mest sårende med utroskapen - det er det at den du elsker/stoler på svikter deg så totalt. H Så lenge den andre er klar over hva som skjer er det ikke utroskap, men da er det kanskje ikke så spennende lenger ...
Leia Skrevet 21. april 2002 #9 Skrevet 21. april 2002 Heldigvis er han jeg gifter meg med homo sapiens, og ingen neandertaler. (!)
Cassandra Skrevet 22. april 2002 #10 Skrevet 22. april 2002 Jaja.. anonym... jeg tror de fleste menn er litt mer glad i livet sitt enn som så. I disse hiv og hepatitt tider.........12
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #11 Skrevet 22. april 2002 Lær deg å skrive først, DERETTER kan du begynne å erobre...
Tusenfryd Skrevet 22. april 2002 #12 Skrevet 22. april 2002 Nå er det vel en etablert kotyme på KG at vi ikke hakker på hverandre for skrivefeil, men heller hører på hva den enkelte har å si. _________________ Klem fra Tusenfryd 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-04-22 09:06 ]
Astra Skrevet 22. april 2002 #13 Skrevet 22. april 2002 Antar at dette innlegget bare er skrevet for å provosere. Dessverre finnes det mennesker av BEGGE kjønn som har kun en tanke i hodet -sex med flest mulig! Veit ikke om mennene er lenger overrepresentert der... Men det finnes også mange menn som er trofase og holder seg til den samme kvinnen -i onde og gode dager. Heldigvis skal jeg gifte meg med en av denne sorten. At man har seg i hytt og gevær er ikke min stil -folk får gjøre som de vil, men så lenge man ikke har en partner man kan såre, er det vel bare seg selv man ødelegger (både psykisk og fysisk) med en slik atferd. Noe helt annet er utroskap! Beklager, men jeg tror man kan holde seg til en person bare man har litt ryggrad og viljestyrke! Klart det kan være vanskelig, men slik er jo livet... 12 1
ivanka Skrevet 22. april 2002 #14 Skrevet 22. april 2002 at menn har RETT til å være utro er det dummeste jeg har hørt denne uka, og forklaringen din er ikke akkurat ny. at menn muligens har en noe større trang til utroskap kan stemme, de ligger gjerne sånn ca 30% over kvinner på statistikker over denne typen aktivitet. men at utroskap er en rettighet forbeholdt menn er en påstand du kan tørke deg i r### med eller eventuelt ta med deg til saudi-arabia eller nigeria. å i det hele tatt påstå at utroskap er noe noen har RETT til, er for dumt. det handler ikke om rettigheter, men om å være så umoden, primitiv og uten kontroll over egne drifter at man ikke mestrer å følge de implisitte reglene som følger et monogamt forhold. en konsekvens av påstanden din er at men(n) har RETT til å voldta kvinner når de kjenner en trang til det. en annen er at utroskap MED kondom ikke er greit (siden dette hindrer forplantning), men at utroskap UTEN kondom er helt ok, da sistnevnte gir en mulighet for å spre mannens gener. høl i hue eller hva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ Dette Innlegg er endret av: ivanka den 2002-04-22 16:31 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: ivanka den 2002-04-22 16:52 ]
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #15 Skrevet 22. april 2002 Alle blir vel fristet til utroskap eller søker spenning på en måte, men forskjellen på oss er at noen ikke har evnen til å tenke klart, slik at de gjennomfører det. Jeg er en jente og hvis du tror at kvinner har mindre behov enn menn er du litt lite opplyst!!! Dessuten er det feil av deg og si menn her du mener deg for det er mange menn som er trofaste.
Gjest sexysadie Skrevet 22. april 2002 #16 Skrevet 22. april 2002 Menn har rett til å være utro Kvinnen har førsteretten til barna i ett eventuelt samlivsbrudd Begge påstandene faller rett i dass p.g.a sin egen urimelighet.
Anglofil Skrevet 22. april 2002 #17 Skrevet 22. april 2002 Vennskap kan være veien til sex, men sex er ikke veien til et vennskap... Og jeg som trodde at man skulle elske/ha sex med den man elsker og ikke en tilfeldig.. -Hilsen forvirret 15(1/2)åring...12
Barbie Skrevet 22. april 2002 #18 Skrevet 22. april 2002 Hvis menn føler at de har RETT til å være utro,da bekrefter det bare det jeg trodde: Menn er utrolig tette i hodet!!1212[ Dette Innlegg er endret av: ismen den 2002-04-22 22:47 ] 1
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #19 Skrevet 23. april 2002 Vri litt rundt på det da. Har menn OG kvinner rett på sex i et parforhold?
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #20 Skrevet 23. april 2002 Skjønnte ikke den helt. Har rett til.., hva vil det si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå