Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #1 Skrevet 2. august 2003 Burde man ta abort hvis man drakk seg full når man var 6+4 på vei?
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #2 Skrevet 2. august 2003 Nei, absolutt ikke. Det alene er ingen grunn. Det er jo veldig mange (inkl. meg) som drikker (mer eller mindre) før de oppdager at de er gravid. Tror ingen barn har tatt skade av det. Man må drikke jevnt og trutt gjennom hele svangerskapet før babyen tar skade av det, tror nå jeg. Men for å være på den sikre siden bør man unngå alkohol, når man først har oppdaget at man er med barn.
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #3 Skrevet 2. august 2003 Åh! Det var deilig å høre! Har vært kjempenervøs.
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #4 Skrevet 2. august 2003 Gjest. Drakk du deg full når du viste at du var gravid, eller var du uvitende om graviditeten. Dette bør du i allefall tenke gjennom videre i svangerskapet, fordi du må huske at alle organer dannes de første månedene og alkohol over tid kan være skadelig. I likhet med røyk og andre rusmiddler. Ellers lykke til med graviditeten!!
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #5 Skrevet 2. august 2003 Merete, Jeg visste ikke at jeg var gravid. Ville du tatt abort hvis det var deg?
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #6 Skrevet 2. august 2003 Jeg drakk forresten ca 1 1/2 flaske vin... Ble sånn "passe" happy...
Joplaya Skrevet 2. august 2003 #7 Skrevet 2. august 2003 Tror ingen ville tatt abort pga en eller to ganger med alkohol. Mange drikker alkohol mens de er gravide - fordi de ikke vet de er gravid.
Kosejenta Skrevet 2. august 2003 #8 Skrevet 2. august 2003 Tror ikke abort er nødvendig. Det sies jo at hvis fosteret tar skade vil du merke det i form av en spontanabort. Det er utrolig hva de tåler. De fleste vet jo ikke at de er gravide før i 6-7uke. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Lykke til :D Kosejenta
Trebarnsmor Skrevet 2. august 2003 #9 Skrevet 2. august 2003 Nei,det vil ikke være noe gale med ungen. Jeg var i syden og drakk meg full i en uke i strekk da jeg var ca 4 uker på vei med første.Ante ikke i det hele tatt at jeg var gravid med henne.Hun er skikkelig intelligent og har fotografisk hukommelse
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #10 Skrevet 2. august 2003 Merete, Jeg visste ikke at jeg var gravid. Ville du tatt abort hvis det var deg? Hei. Jeg var faktisk på en ukes "fylletur"/ferietur i begynnelsen av svangerskapet til min førstefødt. Men jeg visste ikke noe om graviditeten. Gutten er i dag "frisk som en fisk". Som jeg skrev tidligere er det mange som drikker uten å vite om en evt. graviditet, og så tidlig i svangerskapet er det ikke farlig. Så jeg ville absolutt ikke tatt abort på grunn av dette!! Nyt graviditeten du uten å bekymre deg!! Her kan du lese litt: http://www.helsenett.no/3/3_s19.html Vi vet jo at mange barn er blitt unnfanget i forbindelse med et festlig lag uten at de har tatt skade av det. En del har også inntatt øl eller vin før de visste at de var gravide. Her kan jeg berolige deg - det er uvanlig at et barn blir skadet av et enkelt alkohol inntak. Klem fra Merete
Gjest Tex Skrevet 2. august 2003 #11 Skrevet 2. august 2003 Jeg var sørpe full syv uker på vei. Idag har jeg en nydelig og velskapt jente....
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #12 Skrevet 2. august 2003 Tusen takk for alle svarene! Utrolig deilig å se at flere har gjort samme feilen og at det har gått fint. Veldig lettet nå:-)
AmusaDamini Skrevet 2. august 2003 #13 Skrevet 2. august 2003 Jeg drakk meg sørpe full bare et par dager før jeg fant ut at jeg var gravid, da var jeg litt over syv uker på vei. I dag er gutten min 1 1/2 år og er frisk som en fisk :D Tenkte aldri tanken på å ta abort! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #14 Skrevet 20. september 2023 Gjest Anonymous skrev (På 2.8.2003 den 12.51): Burde man ta abort hvis man drakk seg full når man var 6+4 på vei? Hei. Hvordan gikk det med barnet ditt ts?😊 Anonymkode: 2e0ec...481
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #15 Skrevet 22. september 2023 On 9/20/2023 at 6:55 PM, AnonymBruker said: Hei. Hvordan gikk det med barnet ditt ts?😊 Anonymkode: 2e0ec...481 Er du klar over at denne tråden er fra 2003? Jeg er alvorstung når jeg mener at du bør søke profesjonell hjelp istedenfor å søke rundt i arkivene her. Anonymkode: 57496...1a9 3 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #16 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 19.55): Hei. Hvordan gikk det med barnet ditt ts?😊 Anonymkode: 2e0ec...481 DET GÅR BRA MED DE ALLER ALLER FLESTE JEG HAR EI VENNINNE SOM DRAKK SEG DRITINGS FØR POSITIV TEST UKA ETTER IKM DET GÅR HELT FINT MED BARNET HENNES NÅ MÅ DU SLUTTE DET KOMMER TIL Å GÅ HELT FINT MED BARNET DITT HERREGUUD!!!!! Anonymkode: 2ed45...741
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #17 Skrevet 22. september 2023 AnonymBruker skrev (På 20.9.2023 den 19.55): Hei. Hvordan gikk det med barnet ditt ts?😊 Anonymkode: 2e0ec...481 20 år senere🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 68793...b59
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #18 Skrevet 22. september 2023 Damn…. Nå må du skulle å spamme med gamle tråder. Vi kan ikke hjelpe deg mer!!! Du må bare ta et valg og stå i det, det kommer til å gå bra Anonymkode: 3aafc...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå