Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Er det veldig slemt av meg å se på stebroren min når han dusjer uten at han vet om det? Han er 18.
helgemann Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Er det veldig slemt av meg å se på stebroren min når han dusjer uten at han vet om det? Han er 18. Ville du likt at han så på deg, når du dusjet??
Ethereal Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Spør om du skal vaske han på ryggen neste gang
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Er det veldig slemt av meg å se på stebroren min når han dusjer uten at han vet om det? Han er 18.Hvor gammel er du/kjønn?
Gjest Azze Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Spør om du skal vaske han på ryggen neste gang * ligger på gulvet og ler*
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 En tidligere kvinnelig arbeidskollega hadde firkant med to gutter på jobben der stesøstera hennes også var involvert. Så det går fint an å være naken sammen med stesøsken, hvis begge vil. Det er ikke slemt å se, men du bør jo spørre først da. Blir du kåt av ham?
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Dere må ha et ekstremt stort bad!? er det første som slår meg. Dersom noen skulle ha spionert på noen annen i hjemmet jeg kommer i fra, så måtte vedkommende, vel for starters måtte de ha kommet seg BAK dusjforhenget og inn bak en sjampoflaske. Men dersom vi hadde hatt dusjkabinett så måtte man dukket ned bak dassen, og på mystisk vis fått opp og igjen døren uten at den som dusjet 1 meter unna hørte det. Med mindre du er t-skje kjerringa så tror jeg du er et TROLLLLL
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå