Iset Skrevet 2. august 2003 #1 Skrevet 2. august 2003 leste på barnimagen at det var kommet en farris med ferskensmak? har aldri sett den jeg. er det sant? om Shio har forsvunnet helt fra hyllene i Norge? så den nettopp i sverige, der hadde de jo flere smaker også. jordbær og lime bla. DUMME NORGE!!!!!! jeg savner den med fersken så fææælt.... Iset
Tusenfryd Skrevet 2. august 2003 #2 Skrevet 2. august 2003 Kjøper masse vann i Sverige jeg. Særlig Vichy Nouveau og Shio. Sunt og godt og gode smaker. Og i hvert fall nå når farrisen er fylt opp med fjorden utenfor Larvik istedenfor fra skogen i Larvik...
MarianneE Skrevet 2. august 2003 #3 Skrevet 2. august 2003 Savner Shio jeg også. Men Claerly Canadian med fersken smaker ganske likt med Shio med fersken. (C.C. med jordbær/melon er også utrolig god!) Farris har jeg aldri vært glad i derimot.....
Skusla Skrevet 2. august 2003 #4 Skrevet 2. august 2003 Drikker store mengder med farris med ferskensmak... Har en halvliter ved min side her og nå Å den er NAM.... :D
MarianneE Skrevet 2. august 2003 #5 Skrevet 2. august 2003 Drikker store mengder med farris med ferskensmak... Har en halvliter ved min side her og nå Å den er NAM.... :D Må prøves ut så fort anledningen byr seg! Smaker den veldig "farris?"
Marianne Skrevet 3. august 2003 #6 Skrevet 3. august 2003 Jeg hadde aldri smakt shio jeg. Men der på storkiosken der lyste den mot meg etter at jeg leste her i går. Og den var jo steingod
Gjest Adina Madeleine Skrevet 4. august 2003 #7 Skrevet 4. august 2003 Ja, Farris med ferskensmak er den beste av Farrisene, syns jeg. Men min favoritt i den kategorien er Clearly Canadian. Kan underskrive på at de er kjempegode. I Norge finnes det visst tre smaker, fersken, sitrus og jordbær (?). De to første er UTROLIG gode. Det er heller ikke vanlig sukker i dem, men fruktose, og dermed blir de ikke så overdrevent søte slik som andre leskedrikker kan bli. Adina M.
Tuddelidu Skrevet 14. august 2003 #8 Skrevet 14. august 2003 Her finnes shio også, men bare de med fersken og appelsinsmak. den med jordbær og sitron er forresten veeeeeeeeldig god
:-) anna Skrevet 14. august 2003 #9 Skrevet 14. august 2003 Blå er vanlig farris grønn med lime gul med sitron oransje/aprikos med grapefrukt Hvilken farge har fersken da? Rød?
Anie Skrevet 14. august 2003 #10 Skrevet 14. august 2003 Det lurte jeg også på :-) anna Jeg har fått helt dilla på farris med smak, men jeg har enda ikke funnet en farris med fersken smak... Grapefrukt derimot vet jeg finnes - det er ikke den dere forveksler med og tror at det er ferskensmak da dere ? Hvis ikke vil jeg svært gjerne vite hvilke butikker som selger farris med fersken smak assa - for det hadde virkelig vært digg
Iset Skrevet 14. august 2003 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2003 ja jeg har aldri sett farris med ferskensmak.
Lillebi Skrevet 14. august 2003 #12 Skrevet 14. august 2003 De har Shio fremdeles i Norge. I hvert fall på Ultra og Meny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå