Iset Skrevet 2. august 2003 #1 Del Skrevet 2. august 2003 leste på barnimagen at det var kommet en farris med ferskensmak? har aldri sett den jeg. er det sant? om Shio har forsvunnet helt fra hyllene i Norge? så den nettopp i sverige, der hadde de jo flere smaker også. jordbær og lime bla. DUMME NORGE!!!!!! jeg savner den med fersken så fææælt.... Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. august 2003 #2 Del Skrevet 2. august 2003 Kjøper masse vann i Sverige jeg. Særlig Vichy Nouveau og Shio. Sunt og godt og gode smaker. Og i hvert fall nå når farrisen er fylt opp med fjorden utenfor Larvik istedenfor fra skogen i Larvik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2003 #3 Del Skrevet 2. august 2003 Savner Shio jeg også. Men Claerly Canadian med fersken smaker ganske likt med Shio med fersken. (C.C. med jordbær/melon er også utrolig god!) Farris har jeg aldri vært glad i derimot..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. august 2003 #4 Del Skrevet 2. august 2003 Drikker store mengder med farris med ferskensmak... Har en halvliter ved min side her og nå Å den er NAM.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2003 #5 Del Skrevet 2. august 2003 Drikker store mengder med farris med ferskensmak... Har en halvliter ved min side her og nå Å den er NAM.... :D Må prøves ut så fort anledningen byr seg! Smaker den veldig "farris?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 3. august 2003 #6 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg hadde aldri smakt shio jeg. Men der på storkiosken der lyste den mot meg etter at jeg leste her i går. Og den var jo steingod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 4. august 2003 #7 Del Skrevet 4. august 2003 Ja, Farris med ferskensmak er den beste av Farrisene, syns jeg. Men min favoritt i den kategorien er Clearly Canadian. Kan underskrive på at de er kjempegode. I Norge finnes det visst tre smaker, fersken, sitrus og jordbær (?). De to første er UTROLIG gode. Det er heller ikke vanlig sukker i dem, men fruktose, og dermed blir de ikke så overdrevent søte slik som andre leskedrikker kan bli. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 14. august 2003 #8 Del Skrevet 14. august 2003 Her finnes shio også, men bare de med fersken og appelsinsmak. den med jordbær og sitron er forresten veeeeeeeeldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 14. august 2003 #9 Del Skrevet 14. august 2003 Blå er vanlig farris grønn med lime gul med sitron oransje/aprikos med grapefrukt Hvilken farge har fersken da? Rød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 14. august 2003 #10 Del Skrevet 14. august 2003 Det lurte jeg også på :-) anna Jeg har fått helt dilla på farris med smak, men jeg har enda ikke funnet en farris med fersken smak... Grapefrukt derimot vet jeg finnes - det er ikke den dere forveksler med og tror at det er ferskensmak da dere ? Hvis ikke vil jeg svært gjerne vite hvilke butikker som selger farris med fersken smak assa - for det hadde virkelig vært digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 14. august 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 14. august 2003 ja jeg har aldri sett farris med ferskensmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 14. august 2003 #12 Del Skrevet 14. august 2003 De har Shio fremdeles i Norge. I hvert fall på Ultra og Meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå