krillan Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 (endret) Er det noen andre som skal gifte seg denne dagen? Hadde vert moro å høre hvordan det går med deres planlegging, hvor dere skal giftes og hvordan Hva har dere igjen å gjøre? Jeg begynner å glede meg og er veldig spent. Litt stresset må jeg innrømme. Endret 15. juli 2009 av krillan
Heartbeats Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Vi gifter oss den dagen Begynner vel egentlig å få det meste i orden, men føler at jeg mangler utrolig mye enda. Kjenner at nervene har begynt å melde seg for fullt da.
krillan Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Så moro:) ja kjenner igjen følelsen. Jeg og har det meste i orden. Men føler at skuldrene er litt høyt oppe Hvor skal dere gifte dere? Skal dere gifte dere i kirke? Vi gifter oss religiøs, er ikke sikker på hvordan vielsen blir da. Tror den blir veldig kort.
Heartbeats Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Vi gifter oss i tr.heim, nærmere bestemt Heimdal kirke. Har i de siste dagene sittet å sett igjennom hva slags innslag vi ønsker. Blant annet hvilke salmer og tekster. I går gjorde jeg ferdig skisse med bordplasseringene. I kveld skal jeg prøve å gjøre ferdig kjøreplanen. Kjenner at det er de små detaljene som gjør meg stresset. Føler at jeg må yte litt ekstra for at alt skal bli "perfekt". Vi har prøvd å holde oss til et stramt budsjett, så derfor vil jeg prøve å gjøre det så koselig som mulig for gjestene slik at det ikke blir et kjipt bryllup,hehe
krillan Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2009 Det blir spennende. sikkert kjempe fint. Har aldri vert der men har veldig lyst å reise til Trondheim. Lurt å få gjort alle små detaljer ferdig nå, så kan dere bare slappe av de siste dagene og kose dere selv om det er stressende Jeg blir superstressa når vi ikke finner noen som kan spille musikk under vielsen. Men når det går i boks tror jeg at jeg kan slappe litt mer av. Men da dukker vell det opp noe nytt Skal dra og prøve sette opp håret en dag snart. Har du gjort det? Hvordan har du tenkt å ha håret? Og hvordan kjole har du ?
Heartbeats Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Har prøvetime hos frisøren den 25 august, så da håper jeg at vi kommer fram til en bra frisyre. Men jeg tror det blir en blanding av oppsatt og løst. Litt enkel men romantisk. Når det kommer til kjolen så aner jeg faktisk ikke hvilken kjole jeg har. Importerte den fra USA. Den har vært brukt i sammenheng med brudekjolevisning, så den er egentlig "ubrukt", men lappen mangler så jeg vet ikke hvilket merke det er. Uansett så er den knallfin, og jeg gleder meg som en unge til å bruke den :D Enkle stropper som ligger langt ute på skuldrene, og langt slep. Enkelt perlebroderi helt øverst på brystet. Sløret matcher siden det har små broderier helt nederst det også. Lengde til fingertuppene Hva slags kjole har du da?
krillan Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2009 (endret) Jeg og skal ha halvt oppsatt, resten ned Har ikke fått prøvetime enda. Har tiara som følgte med kjolen, den er nydelig, men føler det ikke er helt meg. Tror jeg skal blomster i stede. Kjøpte min brukt, men den ser så godt som ny ut. http://images.google.no/imgres?imgurl=http...sa%3DX%26um%3D1 Har du bilde av kjolen din da? Endret 17. juli 2009 av krillan
-SB- Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Jeg gifter meg med min kjære den dagen! Jeg er så utrolig nervøs og stressa... Føler at alle detaljene er uplanlagte ennå...
krillan Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2009 Moro med fler. Hvor gifter dere dere da? I kirken? Hvilke detaljer føler du at ikke har blitt bestemt? Jeg og blir litt stresset for detaljer, men så tenker jeg at det blir jo ikke no krise om alle detaljer ikke blir perfekt. Har du kjole? Bilde ?
-SB- Skrevet 19. juli 2009 #10 Skrevet 19. juli 2009 Moro med fler. Hvor gifter dere dere da? I kirken? Hvilke detaljer føler du at ikke har blitt bestemt? Jeg og blir litt stresset for detaljer, men så tenker jeg at det blir jo ikke no krise om alle detaljer ikke blir perfekt. Har du kjole? Bilde ? Vi gifter oss i kirken, ja. Jeg kjøpte kjole allerede i januar, så der var jeg tidlig ute -Men har desverre ikke bilde av den. Jeg føler at vi bare har planlagt "de store tingene" som kirke, lokale, fotograf, middag o.s.v., men at "alt det andre" står igjen...
Anniq Skrevet 23. juli 2009 #11 Skrevet 23. juli 2009 Hei hei 29 august brudepar! Vi gifter oss den 29 august også i trønderstaden =) Har alt nesten i boks. Mangler taffelmusikk under middagen og noen småtinger.
krillan Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2009 Hei hei 29 august brudepar! Vi gifter oss den 29 august også i trønderstaden =) Har alt nesten i boks. Mangler taffelmusikk under middagen og noen småtinger. Velkommen Så herlig at nesten alt er i boks. Det hjelper vel litt på nervene. Kanskje dumt spørsmål, men hva er taffelmusikk? Det jeg har igjen er talen til min kommende man, og bord kort og holdere, sy hempe på kjolen og sånne små ting.
-SB- Skrevet 11. august 2009 #13 Skrevet 11. august 2009 Nå nærmer det seg!! :S Jeg er skikkelig nervøs. Noen andre? Har dere mye igjen? Vi har en del detaljer... Er ikke engang ferdig med bordkort... -Og kjolen måtte leveres inn i går, de hadde ikke sydd den skikkelig til meg :O Jeg er umenneskelig stresset... ;(
krillan Skrevet 17. august 2009 Forfatter #14 Skrevet 17. august 2009 SB Jeg og begynner å bli utrolig stresset og gleder meg til dagen er der og jeg ikke kan gjøre noe annet en å ta dagen som den er og kose meg. Vi holder på med bordkort, menyer og slike detaler, har lyst til å få alt ferdig nåååå. Og slappe og tenke på andre ting. Sommerfuler konstant og vet at utdrikkningslaget blir til lørdag....... uuuuaaaaaa...... Har funnet ut at jeg må være litt bridZilla da bestillinger forsvinner, og det liker jeg ikke. Men om ikke så kan man stå der uten kake eller gifteringer...... Gleder meg, men føler meg litt for stresset nå
-SB- Skrevet 24. august 2009 #15 Skrevet 24. august 2009 Hvordan er det med nervene, dere? Jeg er veldig nervøs, men føler at ting begynner å falle på plass nå.. =) Vi har egentlig bare et par ting som må kjøpes inn, og MYE som må hentes på fredagen, + pynting og velvære. Men vi har mye tilreisende familie å ta oss av, så det føles litt stress likevel.. Hvordan ligger dere an? -Avslappet på den fronten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå