Iset Skrevet 2. august 2003 #1 Skrevet 2. august 2003 denne sangen egner seg best med høy lyd:) morsomt. http://www.tull.no/innhold/moro/humor/romanse.php klem Iset
Kreps Skrevet 2. august 2003 #2 Skrevet 2. august 2003 :o FY F.... Satt og sang med jeg, og dermed............ Ble skremt nå ja!!! :o :o
Iset Skrevet 2. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2003 hihi ja jeg kunne ikke skrive så mye i overskriften, folk bør jo være litt uforberedt rett før vannet gikk på meg da jeg sjekket den ut klem Iset 24+1
*nora* Skrevet 2. august 2003 #4 Skrevet 2. august 2003 Fytti helvete!!!!! :evil: Var forberedt på at det kunne være noe tull, men fy faen, Iset, jeg holdt på å pisse i buksa!!!! Og jeg er ikke lettskremt!! Siden jeg ikke kan hevne meg på deg, skal jeg sende det videre til alle mine venner 8) .
*Lillian* Skrevet 2. august 2003 #5 Skrevet 2. august 2003 Tør ikke åpne linken engang, jeg, nå....... Lillian - ER lettskremt
*nora* Skrevet 2. august 2003 #6 Skrevet 2. august 2003 Tør ikke åpne linken engang, jeg, nå....... Lillian - ER lettskremt Jeg har herved sendt linken videre til alle mine venner (har nok snart mange uvenner...), og tenkte jeg skulle prøve om linke virka før jeg sendte den. MEN- jeg turte rett og slett ikke!! Kjenner jeg sitter halvredd enda...
Theolina Skrevet 2. august 2003 #11 Skrevet 2. august 2003 Har sett den før, for bare noen dager siden, så jeg tror jeg står over å åpne..
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. august 2003 #12 Skrevet 3. august 2003 Noen bare simpelthen MÅ gi meg navnet på frisøren hennes, asså. NYDELIG jobb, asså!
Gjest Kira Skrevet 3. august 2003 #13 Skrevet 3. august 2003 Å, nei. Den har jeg sett før, aldri mer. Hjerteinfarkt i ung alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå