KatzenThang Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 (endret) ... Poff ... Endret 23. august 2009 av KatzenThang
LilleCanCan Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Stener og krystaller, mote, hudpleie, hester, mediumskap og meditasjon, yoga, litteratur, reise så klart...
Gjest Melchizedek Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Vel det som interesserer meg mest er Arkeologi og Naturvitenskap Har andre interesser og men jeg nevner bare de 2
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Musikk, film, litteratur, hund, scrapping, trening. Stort sett det jeg bruker fritiden min på.
Gjest faerytale Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Strikking, brodering, fotografering, scrapping
Nausicaä Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Litteratur, film, musik. Og nå nylig: parfyme. Har noen "hobbyperioder" med håret mitt innimellom også.
Anglofil Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 (endret) Litteratur, film, musikk, politikk, frivillig arbeid, kampkunst, scrapbooking, fotografi, tegning og dikt. Mvh Yvonne Endret 15. juli 2009 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #11 Skrevet 18. juli 2009 Fotografering, scrapbooking og interiør. Reising er vel også en hobby og da får jeg brukt alle interessene mine på en gang. Ta bilder, lage jule scrapbook-sider etterpå og shoppe.
lilleGrethe Skrevet 8. august 2009 #12 Skrevet 8. august 2009 Jeg lager smykker - elsker å pusle med småting, jeg bruker all slags perler og wire. Liker også å leke med photoshop og lage nettsider. Ellers har jeg vært innom mye rart; strikke, hekle, brodere, sy, støpe lys, men i liten leilighet blir det dårlig med plass til materialer og utstyr, så må begrense meg litt.
Zzyzx Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 Foto, strikking, hekling, pc-mekking, spilling (pc, ps, ds og brett) og svømming.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #14 Skrevet 9. august 2009 Jeg lager reborn-dukker, realistiske babydukker for store barn og samlere i alle aldre. Dette er en kunstform jeg falt pladask for da jeg oppdaget den. Ta gjerne en titt på hjemmesiden min www.marisrebornbabies.webs.com
Fluffie Skrevet 9. august 2009 #15 Skrevet 9. august 2009 Jeg syr vesker og hekler, pluss broderer litt av og til. Pluss spilling (PC, DS), litteratur og film.
moki Skrevet 9. august 2009 #16 Skrevet 9. august 2009 ta bilder av ord som henger i trærne, skrive om det som ikke skjer, tegne skjeve byer i små bøker, plukke steiner og plante eplefrø i jorda.
Gjest Gjest_Maya_* Skrevet 9. august 2009 #17 Skrevet 9. august 2009 Hva er din hobby/interesse? Interessene mine er så mangt, politikk og samfunn, bøker, interiør, shopping++ Av typiske hobby-greier, (slik jeg ser det), er det litt forskjellig. Aktiviteten går i perioder, og har ingen stor lidenskap/interesse, men har innimellom små og store prosjekter på gang: - Scrapbooking - Oppskriftsbok/perm - Samler oppskrifter, skriver dem i word, printer ut og setter inn i permer etter kategori o.l - Dekorerer bilderammer - enten "baby"-tema eller annet - Skriver/lager kort - gratulasjoner, julekort eller andre hilsener - Tover litt, bare små "musikk-kuler" til nå, men har lyst til å prøve meg på bilder til en vegg i trappeoppgangen,- blir iallefall unikt om ikke annet!! - CD-plater - Egentlig veldig simpelt, men gøy.. (og billig) setter sammen plater til brenning og lager cover og gir bort i gave Kommer ikke på mer i farta
Wonders Skrevet 10. august 2009 #18 Skrevet 10. august 2009 Jeg lager kort. Til en hver anledning. Tar helt av når jeg kommer med nye på jobb. Selger rubbel og bit. Tar nemlig bare 20 for dem. Når noen bestiller innbydelse/takke/bord -kort til komf/bryllup/bursdag osv tar jeg mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå