Gå til innhold

Hva om dette var din sønn eller datter?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Villde dere vært stolte, eller mindre happy tro?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Tror jeg ville vært litt flau, etter som vedkommende ikke kan stave. Ville skrives ville, ikke vilde.

Gjest Gjest
Skrevet
Tror jeg ville vært litt flau, etter som vedkommende ikke kan stave. Ville skrives ville, ikke vilde.

Det var en tastefeil, men det er kanskje ikke tillatt her på forumet?

OMG!!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan ikke fordra folk som skal klage på skrivefeil hele tiden. Det er fort gjort å skrive feil når man skriver fort, og vilde i stedenfor ville burde man skjønne er en tastefeil.

Det var en tastefeil, men det er kanskje ikke tillatt her på forumet?

OMG!!

Tydligvis ikke, nei. På KG så er nok litt for ekstremt. Jeg ser dert på alle forum at noen må klage på den minste skrivefeil, men KG-medlemmene er "værrst" :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva skulle man svare på spørsmålet da? Det var jo ikke mye annet å ta stilling i startinnlegget. Fjortiser, altså ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Villde dere vært stolte, eller mindre happy tro?

jeg ble nok både stolt og mindre happy....UFF, BLE DETTE FEIL+

hVA SKAL JEG SVARE DA? HAFR JO IKKE NOE SPØRSMÅL Å FORHOLDE MEG TIL.

VEL, DA GARDERER JEG MED UAVGJORT

Gjest SmallTalk
Skrevet

Hadde jeg skjønt hva jeg eventuelt skulle vært stolt eller mindre stolt av, så hadde jeg sikkert kunne svare. :klø:

Skrevet

Både og?

Gjest Gjest_jammen_*
Skrevet
Jeg kan ikke fordra folk som skal klage på skrivefeil hele tiden. Det er fort gjort å skrive feil når man skriver fort, og vilde i stedenfor ville burde man skjønne er en tastefeil.Tydligvis ikke, nei. På KG så er nok litt for ekstremt. Jeg ser dert på alle forum at noen må klage på den minste skrivefeil, men KG-medlemmene er "værrst" :fnise:

Burde man det? D og L er ganske så langt fra hverandre på tastaturet, så vidt meg bekjent...

Men tilbake til tråden: Stolt eller mindre happy over HVA?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...