Gjest Ts Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Hvem er din drømmemann? Drømmepappa? Ikke nevne den man er sammens med eller den pappan som er allerede, for det er kanskje opplagt for dere allerede.
KatzenThang Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 (endret) Litt rart det der drømmepappa spørsmålet. Men jeg kan se for meg at en kul pappa hadde vært en forfatter f.eks, Ingvar Ambjørnsen. Endret 15. juli 2009 av KatzenThang
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Drømmepappa ? Tja. En som stiller opp om en trenger hjelp. En som har forstått en nå er voksen og ikke tro han fortsatt skal oppdra. En som støtter en i ens valg. Men sier også fra om han er uenig. En som ikke snakker dritt om mamma ved en eventuelt skillsmisse. En som skaper sitt eget liv uten å være totalt avhengig av andre hele tiden. Og ikke bruker følelsesmessig utpressing for å få besøk eller samvær. En raus mann. En morsom mann. En mann som kan snakke om følelser. En mann en stolt viser fram og sier : dette er min pappa. Stakkars menneske. Må være slitsomt å skulle være sååå perfekt... Når det gjelder kjæreste er jeg for tiden så lykkelig singel at det blir vanskelig å ønske noe av en partner. Men det måtte i utgangspunktet være en som så på meg som et likeverdig menneske.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå