Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Hørt mye bra om grønn te i forhold til vektnedgang, og så lurer jeg på hvor mye/hvor ofte jeg bør drikke for å oppnå effekt?
Ethereal Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Hvis du drikker sånn ca. en liter, så får du diare... Trust me. Hold deg til en kopp du
Chanel.No5 Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Hørt mye bra om grønn te i forhold til vektnedgang, og så lurer jeg på hvor mye/hvor ofte jeg bør drikke for å oppnå effekt? Hvilken effekt er det du prøver å oppnå med te egentlig?
Gjest Blondie65 Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Grønn te skal ha god slankeeffekt. Det har blitt gjort undersøkelser der personer som drakk grønn te og ellers ikke gjorde andre endringer i forhold til kontrollgruppen gikk betydelig mer ned i vekt enn kontrollgruppen. Kilder: Iform.no
Fat Sally Lee Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Hvis du drikker sånn ca. en liter, så får du diare... Trust me. Hold deg til en kopp du Jeg drikker nærmere en liter noen dager, og merker ingenting på magen, så det er nok individuelt, evt. forskjeller mellom merkene. Men jeg leste her inne at noen mente det virker blodfortynnende (aner ikke om dette stemmer), så en liter er nok i overkant mye. Men 3-4 kopper daglig skulle nok ikke skade.
venus_ Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Tror du må drikke minst et par kopper daglig for å få den effekten. Enkelte grønne teer er også gode å lage iste av Det finnes også grønn te i kapselform.
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Skal en ha full effekt av de helsebringende effektene av grønn te, så skal en faktisk drikke 10-15 kopper daglig! Det er jo ganske masse i løpet av en dag, så de fleste tar en heller kapsel som noen skrev tidligere, eller så har Dr. Brandt en flaske med disse antioksidantene der en dråpeteller 2 ganger daglig gir deg like mye som 15 kopper te. Jeg drikker veldig mye grønn te, og det er vanndrivende samt at det demper sultbeheovet. Her kan du lese mer om grønn te http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå