Rosalie Skrevet 15. juli 2009 #1 Del Skrevet 15. juli 2009 Dumme meg gikk ikke ut og klistret oblatene for 2010 på bilen med en gang de kom, men la de fra meg. Og vips - bortevekk er de. Hvordan får jeg tak i nye? Må jeg ha med kvittering på at den er betalt? Når var i såfall betalingsfrist (så slipper jeg å lete igjennom hundre sider på nettbanken)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 15. juli 2009 #2 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg fant denne artikkelen fra i fjor. Jeg vil ikke tro du behøver kvittering, så lenge du har registreringsnr ser de jo i systemene sine at det er betalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. juli 2009 #3 Del Skrevet 15. juli 2009 Såså *trøster* du kan få nye. Jeg gjorde det samme en gang og etterlyste hos biltilsynet (tror jeg det var). Da fikk jeg nye - riktignok med håndskrevet bilnummer,men det berget meg og skiltene gjennom året. Hvis jeg husker feil og det er en annen instans enn biltilsynet som utsteder oblater så kan i allfall de fortelle deg hvor du skal henvende deg. Jeg la ikke ved noe spesielt - tror bare jeg oppgav navn samt bilnummer. De har tross alt oversikten på data. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juli 2009 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konstabel Snabel Skrevet 15. juli 2009 #5 Del Skrevet 15. juli 2009 Trafikkstasjon. Eier av bilen må møte opp personlig eller gi en annen person fullmakt. That's all. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 15. juli 2009 Trafikkstasjon. Eier av bilen må møte opp personlig eller gi en annen person fullmakt. That's all. Passer fint. For skal få ordnet meg med sånt lite fancy sertifikat i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 15. juli 2009 #7 Del Skrevet 15. juli 2009 Du kan ringe 06650 og be om å få nye oblater. Da får du dem i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå