Gå til innhold

Stockholm

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_MRS_*
Skrevet

Hei.

Vi skal til Stockholm i november, har aldri vært der, så aner ikke hvor det lønner seg å bo.

Noen som kan komme med tips til helst billig hoteller med bra beligenhet, og hva anbefales at vi gjør når vi er i Stockholm?

Har kun en plan, og det er Monster Jam show i Globen på lørdagen.

Videoannonse
Annonse
Gjest TurboKari
Skrevet

Vi skal til Stockholm om 3 uker, har bestillt rom på Sheraton. Ser DRITFINT ut og knallbra beliggenhet.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei.

Vi skal til Stockholm i november, har aldri vært der, så aner ikke hvor det lønner seg å bo.

Noen som kan komme med tips til helst billig hoteller med bra beligenhet, og hva anbefales at vi gjør når vi er i Stockholm?

Har kun en plan, og det er Monster Jam show i Globen på lørdagen.

Anbefalt hotell i Stockholm

• 2 uker senere...
Skrevet
Vi skal til Stockholm om 3 uker, har bestillt rom på Sheraton. Ser DRITFINT ut og knallbra beliggenhet.

Sheraton er ett av de bedre og dyrere hotellene i byene. Jeg var innom og prøvde å få rom engang, men desverre så var det fullt. De holdt også på å pusse opp, så det har nok blitt meget bra.

Jeg har bodd på Scandic. Det ligger vis a vis st.holm central. Ett mer sentralt hotell finner man ikke. Greie priser også. Skulle jeg ha kun vært ved Globen, ville jeg nok valgt ett hotell som er nærmere.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei,

Vi bodde på Sheraton og var ikke spesielt imponerte. Var helt ok rom, men balkong var det heeelt unødvendig å betale for. Var en møkkete trist balkong med "utsikt" rett i nabobygget. Ikke akkurat den (romantiske?) balkongen vi hadde sett for oss at det var koselig å sitte på ettermiddagen...

Bodde på Hotel Victory i Gamla Stan, det var veldig bra. Utrolig koselig å bo i Gamla Stan. Bla. mange koselige puber overalt.

Vi skal bo på Mornington nå denne gangen vi skal dit. Ser bra ut i alle fall :)

Gjest antigartner
Skrevet
Jeg har bodd på Scandic. Det ligger vis a vis st.holm central. Ett mer sentralt hotell finner man ikke. Greie priser også. Skulle jeg ha kun vært ved Globen, ville jeg nok valgt ett hotell som er nærmere.

Det er flere Scandic-hoteller i Stockholm, men jeg antar Jokke mener Scandic Sergel Plaza. Dette hotellet ligger utrolig sentralt, men jeg har likevel aldri opplevd noe støy å snakke om der. Jeg har alltid vært veldig fornøyd når jeg har bodd på dette hotellet. Som regel går det greit å få et rom til en fornuftig pris, også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...