Miracl3 Skrevet 2. august 2003 #1 Skrevet 2. august 2003 http://www.moonlightcollection.com/asps/go....asp?gno=CL1052 se her og si hva dere syntes, Dette er en av mine favoritter . Hva koster det å rense en kjole som dette ?
Miracl3 Skrevet 2. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2003 http://www.moonlightcollection.com/asps/go....asp?gno=CL1052
Cita Skrevet 2. august 2003 #4 Skrevet 2. august 2003 Har overhodet ikke snøring på hva det koster å rense en slik kjole, men å skjønne at det er en av dine favoritter, plundrer jeg IKKE med En vakker kjole !!!!
-ida- Skrevet 2. august 2003 #6 Skrevet 2. august 2003 Synes den var nydelig. Det er nesten noe sånn jeg er ute etter, men jeg vil ha bredere stropper på min.
Gjest Tabby Skrevet 2. august 2003 #7 Skrevet 2. august 2003 Kjolen er nydelig! Men prisen på rensing aner jeg ikke dessverre.
Snorkie Skrevet 2. august 2003 #8 Skrevet 2. august 2003 Pen kjole Jeg har heller ikke peiling på priser på rensing...
Gjest Tex Skrevet 2. august 2003 #10 Skrevet 2. august 2003 Nyyydelig kjole! Tips: Da jeg var i brudesalongen i går overhørte jeg en samtale om rensing av brudekjoler. Damen i butikken sa at det er så mange som komer fortvilet og forteller om ødelagte kjoler etter rensing, fordi det er altfor lett for hvem som helst å kjøpe seg rensemaskiner og starte renseri. Så vær litt nøye før du velger deg ut en sjappe, ikke sikkert at billigst er best.....
meta Skrevet 2. august 2003 #12 Skrevet 2. august 2003 Nydelig kjole! Rensing vet jeg dessverre ikke noe om..
Marianne Skrevet 2. august 2003 #13 Skrevet 2. august 2003 Kjolen var aldeles nydelig. Rensing kan jeg ikke noe om dessverre.
Pusekatt Skrevet 2. august 2003 #15 Skrevet 2. august 2003 Nydelig kjole! Men en slik kjole tar seg best ut hvis du har ordentlig kvinnelig fasong - altså hvis du har smal midje og litt store pupper. Spesielt det med midje tror jeg er viktig, siden skjørtet er så stort. Mener å ha lest her inne tidligere at du må regne med 500-1000 for rens av brudekjole, avhengig av kjolen. Et alternativ er jo å vaske kjolen selv, det har også vært diskutert her inne en del. Lykke til da :D
Tosca Skrevet 3. august 2003 #16 Skrevet 3. august 2003 For en nydelig kjole! Jeg vet ikke hva det koster å få renset en slik kjole, men vær nøye med valget av renseri. Gå gjerne til et renseri med lange tradisjoner, gjerne en familiebedrift. Der faget har gått i generasjoner, de som har overtatt etter f.eks. foreldre, er de flinkeste. De er omtrent oppvokst i renseriet og har fått med seg diverse "triks" som er lure å kunne når man skal rense slike vanskelige plagg som en brudekjole. Vi har et par slike renserier her i Bergen iallefall, og det er der jeg skal gå med min. Det er altfor mange "ufaglærte" på renseriene som ikke har fått skikkelig opplæring etter min mening. Dette vet jeg for jeg har jobbet i bransjen (som leverandør til renserier).
Miracl3 Skrevet 3. august 2003 Forfatter #17 Skrevet 3. august 2003 Så snille dere alle sammen er , og så mange gode tips dere kommer med. Jeg er ganske heldig som har dere å spørre om råd :D Jeg er ikke sikker på om dette er kjolen jeg kommer til å bruke men dette er en av mine favoritter. Det eneste jeg er litt usikker på her , er dette med stroppene. Skal nokk se om jeg finner en med større stropper eller armer. Men det er sååååå mange fine kjoler og vansklig å velge. Dette med smal midje og sånn som ble nevt over her trenger jeg ikke å bekymre meg for. Og igjen tusen takk til dere alle sammen. Ha en fortryllende dag.
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #18 Skrevet 3. august 2003 Litt for brusete kjørt for min smak, men det var en nydelig kjole
@shygirl@ Skrevet 3. august 2003 #19 Skrevet 3. august 2003 Nydelig kjole men jeg må si meg enig med henne over meg.. Litt for brusete skjørt for min del... Har heller ikke peiling på rensing, desverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå