Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #1 Del Skrevet 1. august 2003 Har prøvd å trene for å stramme mage, men jeg er den type til å gi opp fort og det er ikke så kult med den kule på magen.. Vet at det finnes noe som kan stramme mage og har den på magen når jeg går ute og fester slik at det ser litt bedre ut.. Selvsagt er den usynlig når jeg har klær på Vet dere hvor jeg kan få tak i slik ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCat Skrevet 1. august 2003 #2 Del Skrevet 1. august 2003 Er ikke helt sikker på hva du mener, men det høres ut som enten "hold-in"-pantys(stor truse!) eller en form for korsett. Pantys har jeg ikke sett på lenge, men prøv en Dame-forretning i stedenfor merke-kjedene, de burde ha slikt. Når det gjelder "korsett-lignende-ting" mener jeg at jeg har sett slikt i postordrekatalogen til "Miss Mary", men jeg kan i øyeblikket ikke komme på hvor man fikk tak i den. Det vet kanskje noen andre her ?? BC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #3 Del Skrevet 2. august 2003 kanskje noe i der duren -- > http://www.alfamed.no/produkter/1043329263/1044955143 Kunne tenkt meg å ha en slik, bare at det er mer tynnere / at folk ikke ser at jeg har noe under tskjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 2. august 2003 #4 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg kjøpte mitt korsett på Arabella i Oslo, de hadde mye fint, og god service. Butikken ligger rett ved Karl Johan. Det holder inn bra over livet, og puffer opp puppene også, slik at jeg kan ha topp med stropper uten Bh under... kjempesmart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCat Skrevet 3. august 2003 #5 Del Skrevet 3. august 2003 Vet ikke om de har så mye stilig, men antagelig noe som kan være effektivt - fant i hvert fall hjemmesiden til Miss Mary, og der kan du bestille katalog. Få se om det funker å sette inn link, eller så får du kopiere.... www.missmary.se/ BC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCat Skrevet 3. august 2003 #6 Del Skrevet 3. august 2003 Glemte å sjekke linken den linken du nevnte, og kom da på at den type butikker pleier å ha sånne supertynne støttekorsett som du ikke ser under vanlige klær. Kjøpte nemlig sånn superstøtte-korsett med spiler,borrelås og av neopren for en del år siden, og da viste de meg først en sånn tynn, feminin greie!! BC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå