stitch1899 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg å ex kjæresten min har vært sammen i over 3 år! Jeg elsker han av hele mitt hjerte! Jeg har aldri følt det slik med noen andre. Han får meg til å føle meg spesiell,og elsket! Han er prikk lik meg i personlighet,vi digger de samme tingene og vil de samme tingene i livet! I starten av forholdet trodde jeg aldri at jeg faktisk kunne si at denne mannen vil jeg dele resten av livet mitt med, men det kan jeg idag! I mine øyne er han den perfekte mannen. Vi hadde store fremtidsplaner. Etter å ha ventet lenge på at han skulle få seg jobb som han har fått nå,skulle vi flytte sammen igjen etter noen mnd. Når jeg er ferdig med utdanningen min skulle vi flytte til gøteborg,og neste år der et år i syden. Vi skulle begynne å spare til hus og bil. Han har også mast i snart 2 år om å få en baby,men jeg sa jeg vil leve livet mitt først å jeg synes vi var for unge! Å han gledet seg like mye som meg til alt, virket det som i allefall! Det første året løy han om at han snakket med andre jenter på nettet og at han ikke hadde møtt eksen sin en gang,når jeg så de to sammen! Han har sakt i ettertid at han fikk litt panikk av forholdet siden ting gikk så fort. Jeg var ulykkelig siden han løy og flørtet, å hadde desverre da et sidesprang noe som ødelagte enda mere! Etter 1 1/2 år innså han at jeg var den han ville dele resten av sitt liv med sa han. Men etter hvert hadde vi noen store krangler igjen å da endte vi opp med å flørte med andre bare for å få hverandres oppmerksomhet. Eksen min oppdaget at jeg skulle møte han jeg snakket med på nettet og klikket helt. Han ble helt knust å begynnte å gråte foran alle å datt sammen. Nå har det gått over 1 år siden det skjedde å jeg trodde egentlig alt var perfekt mellom oss,men nå i ettertid får jeg høre at han møter fortsatt jenter når han er i oslo,der han bor. Han nekter totalt,men hvorfor skulle min bestevenninne finne opp noe slikt når hun sier hun har sett han. Jeg føler alt er så perfekt at det nesten ikke er sant når han å jeg er sammen, men med engang vi snur ryggen til hverandre så er det akkurat som jeg ikke kjenner han etter oppførselen hans! Jeg gjorde det slutt for 2 dager siden. Og det føles ut som om verden min snart går under uten han! Jeg var helt knust i går kveld,og når han ringte meg følte jeg en stor lettelse over å bare høre stemmen hans! Hva gjør jeg?? Jeg trenger desperat help!
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Har du sett den reklamen hvor han sier din dumme dumme ku? Det er deg og ikke kua... Herregud grow up.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Med så mye drama er ikke forholdet liv laga. Lær deg å stå på egne ben.
Cashpink Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Synes ikke det høres ut som ekskjæresten din er så mye å sture over. Verden din går ikke under, kanskje litt kjedelig akkurat nå, men etter regn kommer det sol. Kom deg videre i livet. Det er flere fisk i havet. Faktisk finnes det gutter som ikke må pule rundt på andre damer for å innse at de har lyst på å være sammen med deg...
Ethereal Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Det hjelper ikke om dere er prikk like i personligheten så lenge forholdet deres ikke står på stabil grunn. Kan man bygge et hus på synkesøle? Nei, man kan ikke det. Man kan heller ikke bygge et forhold på løfter og falske forhåpninger om at alt skal bli "å så mye bedre". Syns ikke det virker som om dere har hatt et spesielt bra forhold noen gang. Løgn, utroskap og generell usikkerhet er ikke hovedingredientsene for å lage et forhold som kan vare livet ut. Ting virker jævlig nå, og det vil de også gjøre en stund til. Alt fra en uke til et par år, kan det ta. Men det tar ikke så lang tid før du begynner å se på forholdet med klarer øyne. Da kan du sette deg ned og finne ut om forholdet deres virkelig var så bra. Hvis det er det, burde du kontakte han igjen. Hvis ikke...
Skyld Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Hjelpes, her var det mye dramatikk som man faktisk ikke trenger. Det er vondt nå men etter en stund vil du se at du har det bedre uten han. Standar svar, men det er sant hver eneste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå