Gjest Nefer Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har en bmi på 20,7 nå, men likevel så har jeg utrolig store lår og rumpe. Har trent styrke det siste året regelmessig, 2-3 ganger i uka, ca 1 time hver gang. Jeg er gårdsjente og holder på mye med slikt arbeid, samt at jeg har 3 hester å ta meg av. Så det er en del styrke bare å det arbeidet, og dett ehar jeg holdt på med i mange år. Men jeg må jo ha utrolig høy fettprosent? Er 50,5 cm rundt lårene på det største, og det er ikke lite.
Wiggins Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Vel, BMIen din er helt grei, du bør ikke gå ned i vekt. Du kan heller ikke punktslanke lårene dine. Du bør heller slå deg til ro med at folk er forskjellige, noen får fettet på rumpa og noen får det på magen. Så lenge du har en normal vekt bør du ta livet med ro og være glad du har normal vekt og god helse, jeg håper i hvertfall at du har det sistnevnte.
Gjest Nefer Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Vel, BMIen din er helt grei, du bør ikke gå ned i vekt. Du kan heller ikke punktslanke lårene dine. Du bør heller slå deg til ro med at folk er forskjellige, noen får fettet på rumpa og noen får det på magen. Så lenge du har en normal vekt bør du ta livet med ro og være glad du har normal vekt og god helse, jeg håper i hvertfall at du har det sistnevnte. Takk for svar Er ikke så veldig nøye på akkurat hva vekta viser, men jeg bruker det mer som et utgangspunkt utifra hva jeg veide for 4 år tilbake (da var jeg 21, er nå 25 år). Når jeg hadde den vekta da, var jeg kjempefornøyd. Forskjellen er at jeg hadde mye smalere lår dengang enn nå, selv om bmien er den samme. (Jeg gikk opp 5 kg som jeg har hatt lenge, men så har jeg nå fått dem av igjen.) Får vel bare håpe på at det hjelper med styrketrening (av hele kroppen), og etterhvert får strammet litt opp? Vet at det er ikke er mulig å punktslanke.
Gjest momo ikke logga inn naa Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Naa har jeg bmi paa 24, vil ned 5 kg, mine laar er 60 cm, det er stort. Synes ikke 50 hores stort ut da. Jeg er og bare 1,63 hoy.
Gjest Tigress Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 50,5cm rundt låra mykje??? Ok, då er eg bøs: eg er 1,60, 55cm rundt låra. Eg har svære lår, altså, eg har det, slit med å finne bukser som sit bra i livet og som gjer plass til låra.
Gjest gjestehai Skrevet 17. juli 2009 #6 Skrevet 17. juli 2009 Mine lår er ca. 55 cm på det tjukkeste. Jeg er jevnt over ganske slank og synes ikke lårene er uproporsjonale på noen måte. Du skriver ikke hvor høy du er. Jeg er ca. 1,70 og lårene mine ville kanskje sett noe tjukke ut hvis jeg bare hadde vært 1,50.
Gjest Nefer Skrevet 17. juli 2009 #7 Skrevet 17. juli 2009 Mine lår er ca. 55 cm på det tjukkeste. Jeg er jevnt over ganske slank og synes ikke lårene er uproporsjonale på noen måte. Du skriver ikke hvor høy du er. Jeg er ca. 1,70 og lårene mine ville kanskje sett noe tjukke ut hvis jeg bare hadde vært 1,50. Jeg er 174. Men jeg har en del bukser fra da jeg var 21, som jeg gjerne skulle ha på meg igjen. Det er desverre låra som hindrer det
Gjest gjest- silje Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 Sikker på at det er lårene og ikke det at hoftene dine som er blitt litt bredere, og at det er derfor du ikke får opp busene? Kvinner får jo litt bredere hofter ut i 20årene det er helt normalt. Eller så kan det jo vøre at du har fått bredere lår pga. riding?
Gjest Nefer Skrevet 17. juli 2009 #9 Skrevet 17. juli 2009 Sikker på at det er lårene og ikke det at hoftene dine som er blitt litt bredere, og at det er derfor du ikke får opp busene? Kvinner får jo litt bredere hofter ut i 20årene det er helt normalt. Eller så kan det jo vøre at du har fått bredere lår pga. riding? Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Da blir jo ting litt annerledes ja. Takk for svar
Gjest MooCow Skrevet 17. juli 2009 #10 Skrevet 17. juli 2009 (endret) Naa maatte jeg jammen maale selv, og mine laar er ca 52 cm, men jeg har aldri sett paa de som store men muskuloese og slanke. Vil tippe det er mest muskler hos deg og. Jeg er forresten omtrent like hoey som deg. Endret 17. juli 2009 av MooCow
Gjest Nefer Skrevet 17. juli 2009 #11 Skrevet 17. juli 2009 Naa maatte jeg jammen maale selv, og mine laar er ca 52 cm, men jeg har aldri sett paa de som store men muskuloese og slanke. Vil tippe det er mest muskler hos deg og. Jeg er forresten omtrent like hoey som deg. Ah ok Har ikke overhodet tenkt at det kanskje kunne være muskler
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 19. juli 2009 #12 Skrevet 19. juli 2009 Jeg er 1,73, 57 kilo og er 54 cm rundt låret. Har alltid hatt muskuløse lår. Trøst deg med at de fleste menn elsker runde muskuløse lår fremfor pipestilker. Alle venninnene jeg har som har tynne lår, stresser med å trene dem større
Sekretæren Skrevet 19. juli 2009 #13 Skrevet 19. juli 2009 Jeg falt litt ut... hvorfor tror du at du har høy fettprosent? Fordi lårene dine er 50 cm? :klø: Det er ikke mye Tilfeldigvis har jeg målt min fett% med fettkaliper, og den viste at den er på 18,3. (Regner med at det er slingringsmonn her) Mine lår er 60,5 cm, og det er lår og rompe som er mine største fettlagre. Jeg vil anbefale en fettkaliper, hvis du vil finne det ut
Gjest MooCow Skrevet 20. juli 2009 #14 Skrevet 20. juli 2009 Ah ok Har ikke overhodet tenkt at det kanskje kunne være muskler Ta en titt i speilet mens du strammer musklene alt du kan.
Gjest Nefer Skrevet 20. juli 2009 #15 Skrevet 20. juli 2009 Jeg falt litt ut... hvorfor tror du at du har høy fettprosent? Fordi lårene dine er 50 cm? :klø: Det er ikke mye Tilfeldigvis har jeg målt min fett% med fettkaliper, og den viste at den er på 18,3. (Regner med at det er slingringsmonn her) Mine lår er 60,5 cm, og det er lår og rompe som er mine største fettlagre. Jeg vil anbefale en fettkaliper, hvis du vil finne det ut Bare antok det fordi jeg syntes jeg generelt over lår, rumpe og mage har litt å gå på. Akkurat nok til at de dekker over muskler. Når jeg hadde samme bmi sist, så syntes magemusklene. Det gjør de ikke nå Men en sånn klype er jo en mulighet ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå