Gå til innhold

Kun en sexpartner

Fremhevede innlegg

Skrevet
Personlig så tror jeg at monogami er menneskapt og ikke naturlig, selv om det er det de fleste av oss ønsker.

Men veldig mye av det vi gjør, og omgir oss med, er menneskeskapt, så hva har det å si om monogami er en av dem? Måten vi bor på, både når det gjelder hus og hvem vi bor sammen med, er ikke naturlig for flokkdyr. Likevel er det ingen som snakker om menneskeskapt vs. naturlig når folk flytter hjemmefra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint å bare ha en parter resten av livet.

Jeg trives godt med det. Har ikke hatt andre enn samboer, og har ikke lyst på andre heller.

Skrevet
Hvordan ser dere jenter på dette? Hadde dere klart dere med bare en sexpartner hele livet, altså bare ligget med en gutt? Eller er dette så og si umulig?

Det hadde jeg neppe klart - men hadde jeg vært så heldig å treffe en jeg kunne levd med resten av livet (på et tidlig tidspunkt) så kanskje?

Skrevet

Kunne fint klart å ha bare en sexpartner, tror jeg. Har hatt to, men har vært sammen med nåværende kjæreste i snart tre år, og det hadde ikke gjort meg noe om han hadde vært min første. Vi har ikke hatt noe ønske om å gjøre "alt" med en gang, så vi har fortsatt uendelig mye vi vil utforske sammen før det er noe snakk om at det kan begynne å bli kjedelig.

Skrevet
Hvordan ser dere jenter på dette? Hadde dere klart dere med bare en sexpartner hele livet, altså bare ligget med en gutt? Eller er dette så og si umulig?

Hvis jeg hadde møtt min nåværende for 30 år siden, så ville jeg aldri pult noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...