Gå til innhold

Kun en sexpartner

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan ser dere jenter på dette? Hadde dere klart dere med bare en sexpartner hele livet, altså bare ligget med en gutt? Eller er dette så og si umulig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan ser dere jenter på dette? Hadde dere klart dere med bare en sexpartner hele livet, altså bare ligget med en gutt? Eller er dette så og si umulig?

Nå er ikke jeg jente, men i selvrealiseringens 2009, tviler jeg på at det er mange som svarer ja. Forbrukskulturen har kommet for langt. Er det noe som ikke virker, forsøker man ikke å reparere det lenger. Man bare bytter det ut. Jeg kan på en måte forstå jentene, siden det står tre menn klare til å overta når han som ikke virket tusler slukøret ut. Ikke lett å si nei til sånn luksus.

Skrevet

hmm.. kanskje. dvs viss den første var "the one". Men det var han jo ikke. Det var forsåvidt ikke den andre heller.. eller nr 3, 6 eller 12..

Skrevet

Er jo ikke så lett å svare på dette egentlig, da de færreste av oss bare er sammen med en person hele livet. Men jeg tror at hadde jeg vært sammen med samme person hele livet, så hadde jeg klart det ja - kunne i alle fall aldri falle meg inn å være utro..

Gjest Gjest
Skrevet

De er tapere

Gjest Wacmoc
Skrevet

Akuratt nå kunne jeg helt fint tenke meg det da jeg bare har hatt en sexpartner og vi er ilag fortsatt.. Men hva framtiden bringer veit jeg ikke.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Kona mi har kun hatt meg, så hun er på god vei. Hun er nærmer seg 45. Selv har jeg kun hatt 2 utenom henne(i min unge ungdom)
Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan ser dere jenter på dette? Hadde dere klart dere med bare en sexpartner hele livet, altså bare ligget med en gutt?

Ja.

Skrevet

Ingen problem!

Har kun hatt sex med samboer, og har virkelig tenkt til å tilbringe resten av livet sammen med han.. :yvonne:

Og det kunne ikke falle meg inn å være utro mot han!

Gjest Gjest
Skrevet
Ingen problem!

Har kun hatt sex med samboer, og har virkelig tenkt til å tilbringe resten av livet sammen med han.. :yvonne:

Og det kunne ikke falle meg inn å være utro mot han!

Samme her!! :)

Så ja, vi finnes vi også..

Skrevet

Jeg håper da det. Jeg har i hvert fall ingen planer om å ha sex med andre enn mannen min.

Skrevet

Personlig så tror jeg at monogami er menneskapt og ikke naturlig, selv om det er det de fleste av oss ønsker.

Skrevet

Hvis nr 1 hadde vært mr right hadde jeg ikke hatt noe i mot det egentlig.. Skulle nesten ønske det av og til :sjenert:

Skrevet

Jeg har ingen planer om å være sammen med noen andre enn min samboer og kommende ektemann, så den kan jeg trygt svare ja på!

Skrevet

Ja. Har kun hatt én sexpartner, og det gjør meg ingenting. Det er han jeg er forlovet med, og har aldri kunnet tenkt meg å ha sex med andre om jeg skal være så ærlig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ja. Hvis eksen min ikke hadde vist seg å være et rasshøl så. Men nå er nå en gang livet sånn.

Skrevet

Om jeg møtte drømmedama som en 18 år gammel jomfru, hadde jeg seff ikke hatt noe behov for å prøvd andre damer om jeg var happy i forholdet med henne - for life. Vet faktisk om et par eksempler på folk som har vært kjærester på vgs og er gift etc. med barn i dag, hvor begge var jomfru når de møtte hverandre - tviler på de tenker noe på den biten. Men de fleste er vel ikke så heldige å treffe dama man er sammen med resten av livet i en alder av 17, så da blir det vel flere enn 1 partner.

Men sikkert de som har behov for å ha flere partnere, kan ikke helt skjønne poenget jeg - gjør det ikke akkurat slutt med en kjæreste du er glad i for at du f.eks. finner ut at et partnerantall på 4 stykk er for lite å ha resten av livet.

Kvalitet istedet for kvanititet sier nå jeg hehe.

Skrevet

Signerer Kristian82.

Om jeg hadde møtt samboeren min tidligere, eller om jeg hadde vært jomfru når jeg møtte han, hadde det ikke vært noe problem, tror jeg. Jeg planlegger ikke akkurat å ha sex med andre så.. :P

Men jeg er ikke en av dem som har lyst å "teste" flere sexpartnere - jeg liker å ha sex med partneren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...