Pusill Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 På pakken står det at det er 360kalorier,men det kan vel ikke gjelde kokt?
Pusill Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Hvorfor ikke? Er du klar over hvor lite 100 gram bånspagettei er.Det kan umuli være så mye i kokt.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Er du klar over hvor lite 100 gram bånspagettei er.Det kan umuli være så mye i kokt. Ja, står det på pakka at det er 360 kalorier pr 100 gram så trenger du jo knapt å spørre? De regner i tørrvekt hvis det er tørr spaghetti de selger.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Makan til sure tilbakemeldinger her da... Jeg vil iallefall gi et hyggelig svar. Når det står at hundre gram tørr vare er 360 kalorier er dette fordi pastaen "vokser" under koking, slik at hundre gram kokt vare (vil gjerne være halvparten av den tørre) tilsvarer 150 kalorier. Kilde: matportalen.no Kuriositet: innloggingskoen for å svare på innlegget var treffende nok pasta:)
Pusill Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2009 Makan til sure tilbakemeldinger her da... Jeg vil iallefall gi et hyggelig svar. Når det står at hundre gram tørr vare er 360 kalorier er dette fordi pastaen "vokser" under koking, slik at hundre gram kokt vare (vil gjerne være halvparten av den tørre) tilsvarer 150 kalorier. Kilde: matportalen.no Kuriositet: innloggingskoen for å svare på innlegget var treffende nok pasta:) Takk skal du ha:-) Jeg stiller ett høflig,greit spørsmål,men det ser visst ut til at noen har vanskeligheter med å være høflige/hyggelige tilbake.Har ofte sett det i flere kategorier her inne.Så takk til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå