Gjest Della Skrevet 15. juli 2009 #1 Del Skrevet 15. juli 2009 Her litt om min situasjon; Har noe på gang med en som bor i en annen by, vi har gått ut sammen noen måneder nå, det har gått veldig fint og jeg begynner å få følelser for ham. I går tok skulle vi avtale når vi skulle treffes igjen, han sa han skal jobbe veldig mye de neste ukene men at det ville bli bedre igjen om 2-3 uker.. Han har nevnt før vi burde reise til utlandet (Spania feks) for en langweekend, men vi avtalte ingenting igår for han var ikke helt sikker når det kunne bli enda.. Så plustelig sa han " Jeg forstår om du ikke vil treffes meg igjen ?" ... Jeg ble jo veldig overassket over dette, så klart jeg vil treffe ham igjen... Så sa han " Jeg vet det er mye venting osv. og det er ikke rettferdig for deg"... Så sa han at "Jeg virkelig liker deg og jeg er bare redd for at du skal bli lei av dette snart" Så sa jeg det at jeg virkelig liker han og det er hva jeg føler.. " Bra for jeg føler likedan" .. Så jeg er usikker på om han mente noe annet med dette, eller om han er intressert i meg og jeg gjør det ikke tydelig nok hvor intressert jeg er i ham?? Han unnskylder seg stadig vekk når han sier han savner meg (feks savner deg håper du ikke synes dette høres for mye ut men jeg savner deg) Så hadde vært veldig glad for svar og hva dere tenker om dette ?? Er elendig på å tolke sånne ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. juli 2009 #2 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg tenker at han er ærlig med deg. Men nå kjenner jeg ikke situasjonen, annet enn slik du beskriver den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #3 Del Skrevet 15. juli 2009 Tomt prat i seg har ingen verdi. Det eneste som betyr noe er hvordan han faktisk oppfører seg i praksis. Dette må du observere selv over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #4 Del Skrevet 15. juli 2009 Tomt prat i seg har ingen verdi. Det eneste som betyr noe er hvordan han faktisk oppfører seg i praksis. Dette må du observere selv over tid. Jeg er ikke helt enig, når det gjelder avstand så kan faktisk ord har mye verdi i seg, det skal ersatte det at vi ikke får møtes og da teller hvert ord man sier mye for den andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #5 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg er ikke helt enig, når det gjelder avstand så kan faktisk ord har mye verdi i seg, det skal ersatte det at vi ikke får møtes og da teller hvert ord man sier mye for den andre.. Ja, så lenge det ikke bare er tomt prat. Og hvordan vet du det egentlig? Uten å se det an over tid .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest della Skrevet 15. juli 2009 #6 Del Skrevet 15. juli 2009 Ja, så lenge det ikke bare er tomt prat. Og hvordan vet du det egentlig? Uten å se det an over tid .... Det er sant, så langt har det ikke vært "tomt" prat, i praktisk går det veldig bra.. Kanksje jeg bør være litt mer frampå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #7 Del Skrevet 15. juli 2009 Det er sant, så langt har det ikke vært "tomt" prat, i praktisk går det veldig bra.. Kanksje jeg bør være litt mer frampå? Hvis du ikke viser interesse, hvordan skal han kunne vite at du er interessert? Og da ser du i hvert fall om det går fremover eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Della Skrevet 15. juli 2009 #8 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvis du ikke viser interesse, hvordan skal han kunne vite at du er interessert? Og da ser du i hvert fall om det går fremover eller ikke. Ja jeg tenkte å spørre ham idag om han vil være med meg en tur til syden en lang weekend:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå