Gjest kvinnerkvinner Skrevet 18. juli 2009 #61 Skrevet 18. juli 2009 Det er jo trådstarter som har den magefølelsen som gjør at han tror at dama hans er utro. Her bare forklarer jeg hvorfor det som ofte stemmer. Så siden du påstår du har en slik magefølselse så stemmer det som oftest for alle andre og? Du er klar over at slike følelser også kan være angst? At du faktisk har et angstproblem og ikke et utroskapsproblem?
waco Skrevet 18. juli 2009 #62 Skrevet 18. juli 2009 (endret) Angst? Angst for hva da, ha rett? Hallo, det er jo ikke noe en som har mistanke om at partneren er utro ønsker seg, - og det er jo at han tar feil. Men bare fordi det viser seg å være rett 100% av tilfellene så kalles det angst? Endret 18. juli 2009 av waco
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #63 Skrevet 18. juli 2009 nok en gang, et dumt spl som hverken waco el oslo mann (el andre for den sags skyld) kan svare deg på
Gjest voksen kvinne Skrevet 18. juli 2009 #64 Skrevet 18. juli 2009 nok en gang, et dumt spl som hverken waco el oslo mann (el andre for den sags skyld) kan svare deg på Helt enig, det eneste de to demonstrer i denne tråden her er hvor lite de egentlig vet om kvinner. (Og kvinners anatomi).
Sunshine Skrevet 18. juli 2009 #65 Skrevet 18. juli 2009 Ts skrev at han skulle oppdatere, hvor blir det av han? Jeg synes det hører mest ut som om hun sliter med noe, og derfor går disse lange turene.
Gjest kvinnerkvinner Skrevet 18. juli 2009 #66 Skrevet 18. juli 2009 Angst? Angst for hva da, ha rett? Hallo, det er jo ikke noe en som har mistanke om at partneren er utro ønsker seg, - og det er jo at han tar feil. Men bare fordi det viser seg å være rett 100% av tilfellene så kalles det angst? Jeg tror ikke et øyeblikk på at du har hatt 100% rett Den følelsen i magen, den som du påstår er en treffsikker utrofølelse, kan rett og slett være angst og man behøver ikke ha angst for noe spesielt, det går fint an å bare ha angst; eller kanskje det dreier seg om å ha angst for at man blir forlatt eller gått bak ryggen på? TS: Kommunikasjon er en fin bil og i stedenfor å høre på besserwisser-galninger som påstår at dama helt klart er utro så er det bedre å spørre henne om hvorfor ting er som de er.
waco Skrevet 18. juli 2009 #67 Skrevet 18. juli 2009 Angst??? Hæ? Her snakker vi om en skråsikkerhet som ville fått snåsamannen til å lure. Hver gang en dame har vært utro så har jeg følt det neste gang jeg har sett dama og jeg har alltid hatt rett. På 15 år så har dette kanskje skjedd 3 eller 4 ganger. Skjønner du hva jeg mener nå? Det er ikke sånn at jeg går rundt og hele tiden tror at dama er utro, men ser jeg bevis overraskende så gidder jeg ikke gå rundt naiv og late som hun ikke er det heller. Holder meg heller til virkeligheten da.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 18. juli 2009 #68 Skrevet 18. juli 2009 Helt enig, det eneste de to demonstrer i denne tråden her er hvor lite de egentlig vet om kvinner. (Og kvinners anatomi). Haha, vel... Jeg baserte mine svar på stort sett alt annet enn at hun var vid og alt det der (men Sloppy Seconds *er* et legitimt spørsmål her), men jeg har vært borti veldig mange damer, og Waco har samboer. Jeg har flere faste elskerinner, modne damer de fleste av dem.. Så jeg tror ikke problemet her er mangel på erfaring og kunnskap. Les alt ts skriver. Helt ærlig, dette synes du virker som et tilforlatelig problem, og ikke signaler om at noe er alvorlig riv ruskende galt i forholdet deres? Fint om du kan svare uten nedlatende tone og heller bruke reelle argumenter.. (Ellers framstår du bare som litt bitter og som ei som må hevde at de og de er uten peiling, for å føle at du i det hele tatt har noe å hevde deg i forhold til.. Men ikke heng deg opp i dette - svar heller på spørsmålene. For dette er ikke normale tilstander i et forhold. Jaja, samme F, forresten, ts har jo gitt blaffen i så tråden så hvorfor skal vi bry oss.)
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 18. juli 2009 #69 Skrevet 18. juli 2009 TS: Kommunikasjon er en fin bil og i stedenfor å høre på besserwisser-galninger som påstår at dama helt klart er utro så er det bedre å spørre henne om hvorfor ting er som de er. Jeg sier i alle fall ikke at dama helt klart er utro - men ser enkelte andre gjør det. Men det *jeg* sier er at det helt klart er noe riv ruskende galt i forholdet, og i samspillet og kommunikasjonen mellom de to.
Gjest Gjes Skrevet 18. juli 2009 #70 Skrevet 18. juli 2009 Hvorfor snakker du ikke skikkelig med henne og prøver å komme til bunns i dette, istedenfor å gå og bære på all denne mistanken, som etter all sannsynlighet ikke er berettiget? De sliter åpenbart begge to kraftig på den kommunikative fronten. Hvis ikke dette er et par som kunne hatt bruk for parterapeut, så kan det jammen ikke være mange par som har det... Godt mulig hun ikke har vært utro - hun høres jo ikke akkurat ut som noe sosialt ess.
Gjest Voksen kvinne Skrevet 18. juli 2009 #71 Skrevet 18. juli 2009 Haha, vel... Jeg baserte mine svar på stort sett alt annet enn at hun var vid og alt det der (men Sloppy Seconds *er* et legitimt spørsmål her), men jeg har vært borti veldig mange damer, og Waco har samboer. Jeg har flere faste elskerinner, modne damer de fleste av dem.. Så jeg tror ikke problemet her er mangel på erfaring og kunnskap. Les alt ts skriver. Helt ærlig, dette synes du virker som et tilforlatelig problem, og ikke signaler om at noe er alvorlig riv ruskende galt i forholdet deres? Fint om du kan svare uten nedlatende tone og heller bruke reelle argumenter.. (Ellers framstår du bare som litt bitter og som ei som må hevde at de og de er uten peiling, for å føle at du i det hele tatt har noe å hevde deg i forhold til.. Men ikke heng deg opp i dette - svar heller på spørsmålene. For dette er ikke normale tilstander i et forhold. Jaja, samme F, forresten, ts har jo gitt blaffen i så tråden så hvorfor skal vi bry oss.) Du bør kanskje lese gjennom dine egne svar tidligere i denne tråden før du svarer på ny. Du var kjapp til å sette den diagnosen på henne og hva det var som var problemet hennes. Ja jeg har lest alt Ts skriver og det han tror angående kvinnekroppen og ditt svar om sloppy seconds osv er det største tullet jeg har hørt. Menn kan vel ha hatt sex med utrolig mange damer uten å forstå hverken følelseslivet til en kvinne eller hvordan en kvinnekropp fungerer, tydeligvis. Og ja jeg blir rimelig oppgitt når Ts henvendt til kvinner spør om det han tror ang. kroppen og oppførselen hennes kan stemme. Og han får slike svar som han får det dere har gitt. Jeg svarte tidligere i motsetning til deg at det kan være haugevis av andre grunner til disse lange turene hennes, og den eneste som kan svare på dette er henne. Hvordan forholdet deres er ellers og hvorvidt de trenger terapaut er det også kun de to som er i forholdet som kan svare på. Men ja de trenger å kommunisere bedre, det er vel det eneste vi to er enige om.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 18. juli 2009 #72 Skrevet 18. juli 2009 Du bør kanskje lese gjennom dine egne svar tidligere i denne tråden før du svarer på ny. Du var kjapp til å sette den diagnosen på henne og hva det var som var problemet hennes. Ja jeg har lest alt Ts skriver og det han tror angående kvinnekroppen og ditt svar om sloppy seconds osv er det største tullet jeg har hørt. Menn kan vel ha hatt sex med utrolig mange damer uten å forstå hverken følelseslivet til en kvinne eller hvordan en kvinnekropp fungerer, tydeligvis. Og ja jeg blir rimelig oppgitt når Ts henvendt til kvinner spør om det han tror ang. kroppen og oppførselen hennes kan stemme. Og han får slike svar som han får det dere har gitt. Jeg svarte tidligere i motsetning til deg at det kan være haugevis av andre grunner til disse lange turene hennes, og den eneste som kan svare på dette er henne. Hvordan forholdet deres er ellers og hvorvidt de trenger terapaut er det også kun de to som er i forholdet som kan svare på. Men ja de trenger å kommunisere bedre, det er vel det eneste vi to er enige om. Jeg snakker med mange av damene om såvel følelser som om fysikk/biologi (for å si det litt klinisk), men har selvsagt fortsatt ting å lære. En blir aldri utlært. Uansett så er det soleklart at en dame som nylig har hatt sex kan være utvidet. Men jeg er selvsagt klar over at det kan være andre årsaker også. Men i alle fall, hele beskrivelsen til trådstarter (ts) og hans få oppfølgingsinnlegg, sier meg at her kan det virkelig være nyttig med en profesjonell part som samtaler med dem begge - siden de åpenbart begge sliter med sitt, samt med kommunikasjon og åpenhet. Så kan du le alt du vil at "sloppy seconds", men det er definitivt et etablert begrep, og menn bruker det mye. Både i engelsktalende land og her i Norge. Ellers er jeg altså enig i at det blir feil å utbasunere at hun må ha vært utro, og jeg sa også at det absolutt ikke ville være bra å konfrontere henne bardus med et spørsmål om det. Hvis du ser litt nøyere etter, så ser du forhåpentligvis at jeg tar disse folkene seriøst, altså ts og hans samboer, og at jeg håper det går bra med dem. Men igjen, så lenge ts er fraværende, så ser jeg ikke helt det store poenget i å krangle om dette, oss i mellom...
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 18. juli 2009 #73 Skrevet 18. juli 2009 Personlig så merker jeg forskjell på underlivet etter hvor jeg er i menssyklusen også, i tida før mensen blir jeg raskere kåt og dermed videre enn ellers.. etterpå er det stikk motsatt. En og samme kvinne kan være varierende i "tranghet", er en ikke opphisset blir en fort mye trangere enn når en er veldig opphisset.. Det er ikke alt dere menn vet om kvinnekroppen enten dere har hatt 2 eller 52 damer..
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #74 Skrevet 18. juli 2009 Personlig så merker jeg forskjell på underlivet etter hvor jeg er i menssyklusen også, i tida før mensen blir jeg raskere kåt og dermed videre enn ellers.. etterpå er det stikk motsatt. En og samme kvinne kan være varierende i "tranghet", er en ikke opphisset blir en fort mye trangere enn når en er veldig opphisset.. Det er ikke alt dere menn vet om kvinnekroppen enten dere har hatt 2 eller 52 damer.. Så rett, så rett
Gjest Gjest_asle_* Skrevet 29. juli 2009 #75 Skrevet 29. juli 2009 TS her. Blir ikke store oppdateringen gitt, annet enn å si at det er slutt mellom oss. Hun VAR utro.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #76 Skrevet 29. juli 2009 TS her. Blir ikke store oppdateringen gitt, annet enn å si at det er slutt mellom oss. Hun VAR utro. Dette var triste greier for deg kompis. Du skal være glad du ble kvitt ho. Så da var alle jentene her med alle sine bortforklaringer ute på jordet? Jaja, hvem ville vel trodd det! Hvordan fant du ut at hun var utro?
Gjest Joakim Skrevet 29. juli 2009 #77 Skrevet 29. juli 2009 Dette var triste greier for deg kompis. Du skal være glad du ble kvitt ho. Så da var alle jentene her med alle sine bortforklaringer ute på jordet? Jaja, hvem ville vel trodd det! Hvordan fant du ut at hun var utro? Både menn og kvinner er uskyldige til det motsatte er bevist. Den beste måten å finne ut om ektefellen er utro på eller å sjekke ut hva som er problemet i et forhold er å snakke sammen. Kommunikasjon kalles det, et fremmedord i dagens forhold har jeg inntrykk av.
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juli 2009 #78 Skrevet 29. juli 2009 TS her. Blir ikke store oppdateringen gitt, annet enn å si at det er slutt mellom oss. Hun VAR utro. Uff, det var Hvordan fant du det ut da, spurte du henne?
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 29. juli 2009 #79 Skrevet 29. juli 2009 TS her. Blir ikke store oppdateringen gitt, annet enn å si at det er slutt mellom oss. Hun VAR utro. Bombe.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 29. juli 2009 #80 Skrevet 29. juli 2009 Så rett, så rett Men likevel så feil, så feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå