Gå til innhold

Jeg tror hun er utro! Tar jeg feil? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan registrere på vagina at dama er utro. Ta for eksempel bakteriell vagianose eller hva det heter som skylder kun at det ene at kvinner bytter sexpartnere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Du finner meg i skogens ro:)
Skrevet

Hei, jeg går ofte laaaaange turer ute for tida. Sliter i forholdet, hver gang jeg prøver å ta opp problemmene med han og han gir inttrykk av å ikke høre/ ikke bry seg nok går jeg tur i skogen snakker med venniner og får litt fritt tanke rom.

Er du flink til å høre på henne og ta hennes behov og grenser seriøst?

Gjest Gjest_Jens_*
Skrevet

Hvordan i huleste kan du finne ut om dama er utro eller ei ved å spørre her hvor ingen en gang vet hvem dama di er.. Det er patetisk.. Det er da vel ingen her som kan svare på noe sånt vel?????????

Gjest Voksen kvinne
Skrevet
For å sei det sånn, hadde eg blitt beskyldt for å vært utro fordi eg varn kåt og våt, tror eg at eg hadde gått på dagen!

Og det at ho gråt etterpå, hadde følt meg passe dum eg og om han hadde måtte dra an for å komme når eg låg der kåt og klar...

Det eg heller ville vert obs på er kvifor ho må gå lange turer for å samle tankene, kanskje ho ikkje trivest i ditt selskap kanskje det er derfor du må jobbe for å få han inn til vanlig, fordi ho ikkje har lyst?

Kanskje forholdet ditt skranter rett foran nesa di fordi du er så opptatt med å tenke på ho og andre menn...

Er som kvinne så utrolig enig i dette innlegget her. Jeg kunne nok også gjerne ha gjemt hodet under dyna først og grått etterpå, hvis jeg hadde merket at kjæresten min måtte avbryte samleiet og dra an selv for å få det til å gå.

Det at hun var ekstra våt og vid var nok heller pga at hun var ekstra kåt, din dumme lille mann. Hadde hun tidligere på dagen hatt sex med en annen og vært tilfredstilt, så hadde hun neppe vært så kåt på deg etterpå. Når du skriver om friksjon og at hun vanligvis er trang, så høres det mere ut som om du er av den typen som hopper på før hun har blitt tilstrekkelig våt og oppvarmet.

Den eneste som kan svare deg på dette er henne, det kan være noe helt annet hun sliter med og tenker på på disse turene sine. Bevares det kan være utroskap også, men det kan være hundrevis av andre ting også. Du må snakke med henne først og absolutt ikke lete etter svar blant disse innleggene her inne. Endel folk er jo så enkle i tankegangen og hauser opp og roper utro utro med en gang.

Kan dere ikke snakke sammen så er selvfølgelig parterapi en løsning, men det er kun du og samboeren din som vet hvordan dere har det. Tillit til hverandre er noe dere er nødt til å ha for å kunne fungere som et par.

Hvis det er noe helt annet som samboeren din sliter med så kan det at du anklager henne for utroskap, og spesielt hvis du nevner grunner som du har nevnt her, (at hun har vært spesielt vid og våt ) hvis du bruker det som grunnlag for dine anklager så kan du ødelegge utrolig mye for forholdet deres. Ikke minst sexlivet deres.

Skrevet

Det er en kjennsgjerning at kvinner kan bruke økt sexlyst for å dekke over utroskap. Selve utroskapen gjør jo henne mer kåt, hvorfor skulle det ikke dryppe litt ekstra på mannen for å få han mindre mistenksom og mer medgjørlig i hverdagen?

Gjest Gjest
Skrevet
Det er en kjennsgjerning at kvinner kan bruke økt sexlyst for å dekke over utroskap. Selve utroskapen gjør jo henne mer kåt, hvorfor skulle det ikke dryppe litt ekstra på mannen for å få han mindre mistenksom og mer medgjørlig i hverdagen?

Å herregud... Er dette en kjennsgjerning????

Den gang jeg var utro mot min daværende kjæreste så gjorde jeg selvfølgelig alt jeg kunne for å dekke over det,, men jeg ble da overhodet ikke mere kåt på han, og jeg forsøkte absolutt ikke å ha mere sex med han for å dekke over det, og i allefall ikke samme dagen i såfall.

Ts: kanksje er dama utro, kanskje ikke. Uansett.. det vil du aldri få svar på her..

Det at hun var mere kåt denne kvelden er i allefall ikke svaret på det.

Og akkurat på dette punktet bør du vel kanksje lytte mere til damene her enn mannfolka, som tydeligvis ikke vet hva de prater om..

Gjest Purple Haze
Skrevet
Man kan registrere på vagina at dama er utro. Ta for eksempel bakteriell vagianose eller hva det heter som skylder kun at det ene at kvinner bytter sexpartnere.

Bakteriell vaginose er ingen SOS, så det kan man få uten å ha hatt sex. Soppinfeksjoner like så.

Skrevet

Jeg har ikke sagt at bakteriell vagiose er sos, eller seksuell overførbar sykdom som det egentlig heter, - bare at damer som ofte skifter guttepartnere får det. Det er jo noe alle dere kvinner vet.

Gjest kvinnerkvinner
Skrevet

Dette er ren skjær løgn! Man kan få dette om man bader med tampong i sjøen eller innsjø (den suger opp urent vann), etter fødsel, om man ikke har rengjort dildoen godt nok eller om mannen ikke har vasket luren så den er full av bakterier.

Ikke feilinformer som bevis på utroskap!

Gjest Purple Haze
Skrevet
Jeg har ikke sagt at bakteriell vagiose er sos, eller seksuell overførbar sykdom som det egentlig heter, - bare at damer som ofte skifter guttepartnere får det. Det er jo noe alle dere kvinner vet.

Du sa jo i grunnen at det var en sos, i måten du uttrykte deg på. Dermed ville jeg rydde den misforståelsen av veien. Dessuten får man det ikke av å skifte partner, det er slett ikke noe alle damer vet, for det stemmer ikke.

Jeg har selv hatt bakteriell vaginose, og det i en periode uten partner og uten seksuell aktivitet. Ikke har jeg skiftet partner ofte heller.

Tenker du må sjekke litt fakta, før du setter griller i hodet på folk.

Gjest womenwomen
Skrevet
Frykter at samboeren min er utro mot meg! Har ikke turt og ta det opp med henne engang fordi jeg er redd for at jeg tar feil.

Hun går ofte lange turer på flere timer, hun kan gå ut rett etter jobb og komme hjem sent på kvelden eller natten. Når jeg spør henne hvor hun har vært, svarer hun som regel med et smil at hun har gått rundt i byen for å samle tankene og slappe av.

For noen uker siden hadde jeg sex med henne når hun kom hjem etter en av sine spaserturer, til vanlig avviser hun meg etter turene men denne gangen endte det altså i sex. Vanligvis må jeg bruke litt tid på å få hele penis inn i henne, men denne gangen føltes det som om penis falt lett inn i vaginaen hennes uten noen motstand i det heletatt. Det føltes VELDIG forskjellig fra normalt, og penisen min falt konstant ut av henne selv om jeg hadde helt hard ereksjon. Det virket som om hun merket det også, og da forandret hun seg fra å være kåt, til å trekke dynen over hodet frem til sexen var slutt (jeg måtte faktisk avslutte med hånden min p.g.a. for lite friksjon fra vaginaen hennes - hun er normalt veldig trang.) Senere på natten våknet jeg av at hun gråt, spurte henne hva det gjaldt og hun sa at det var pga. noe annet, men jeg tenkte jo mitt. uten å si noe.

Etter denne dagen får jeg aldri sex med henne hvis hun har vært på tur den samme dagen. Alt virker merkelig og mistenksomt. Vet noen av kvinnene/damene her om dette er tegn på at en kvinne er utro???

Innlegget ditt er ganske latterlig - merkelige grunner du har for å beskylde henne for utroskap ! Må bare le av deg : )

Det merkeligste er at du tror det er noe galt - når hun er våt & kåt på deg ....herregud ...Hvilket sexliv har dere og hva er du vant til ? Kunn knusktørr mus eller ...hi hi

Vell - min mann tror sikkert jeg er konstant utro da året rundt - siden jeg er våt & kåt ...he he og aldri tørr ...

At hun går lange turer - JA , kanskje hun prøver å SLANKE seg litt og komme i bedre form ? Derfor hun går turer . Helt sikkert den mest logiske forklaringen på det . Neppe utroskap - det tror jeg ikke .

Gjest Gjest
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det; men for en gjeng med imbisile latterlig uvitende mennesker som har svar i denne tråden. Merker jeg blir i overkant irritert her.

NEI, ingen av oss kan vite om dama har vært utro.

Men det vi kan vite, er at:

Jenter blir IKKE slappere eller større der nede av sex, eller hvor mye sex de har. Vi blir ikke strukket ut;)

Jeg blir i stedet trangere pga hevelser, bare for å komme med et eksempel.

Og nei, man trenger ikke å ha hatt seg med flere for å få bakteriell vaginose.

Herregud altså.

Sier som flere andre, kan ikke skjønne at dere kan komme i nærheten av en jente engang.

Gjest Gjest
Skrevet

Helt enig! En vagina kan være trang ene dagen og andre dager litt utvidet av mange årsaker som ikke trenger å ha noe med sex å gjøre.. En vagina kan noen ganger "leve sitt eget liv"...

Skrevet

Så i følge deres teori, så kan man altså utelukke at en dame har hatt flere sexparterne dersom hun har bakteriell vagianose, ikkesant??? Det er et slags bevis på at man er trofast i følge damer, jaja.

Skrevet
Så i følge deres teori, så kan man altså utelukke at en dame har hatt flere sexparterne dersom hun har bakteriell vagianose, ikkesant??? Det er et slags bevis på at man er trofast i følge damer, jaja.

Det er vel ingen som har sagt at det er et bevis på trofasthet.

Bakteriell vaginose kan komme av så mangt.

Og hva i all verden har egentlig denne diskusjonen med ts sitt innlegg å gjøre??

Skrevet

Jeg har ikke lest alle svarene her, men jeg synes det er ganske utrolig at det første du tenker på er utroskap fordi om dama går lange turer om kveldene!

Har du tenkt over om hun kanskje sliter med seg selv (eller dere) på noen måte? Om det er noe som plager henne, som gjør at hun nå har fått dette behovet for å være for seg selv, borte fra deg?

Eller kanskje hun rett og slett bare liker det, og ønsker å komme i bedre form!

Jeg begriper heller ikke hva størrelsen på skjeden hennes har med saken å gjøre! :skratte: (unnskyld at jeg ler)

Det at hun gråt kan jo komme av flere ting. Kanskje hun følte seg mislykket fordi du måtte komme i mål ved egen hjelp, eller kanskje (igjen) det er noe hun sliter med i forholdet deres.

Hvorfor snakker du ikke skikkelig med henne og prøver å komme til bunns i dette, istedenfor å gå og bære på all denne mistanken, som etter all sannsynlighet ikke er berettiget?

Skrevet

Ikke berettiget??? Nja.... jeg har ihvertfall alltid hatt rett angående magefølelsen, enten det er at det går dårlig på eksamen, en jente har slått opp, ting blitt stjålet, bedratt, - lurt og snylt.

Det er den samme følelsen hver gang, forvarselet er alltid den sammen. Jeg tror den følelsen som kanskje bare menn kjenner til, den magefølelsen om at dama er utro er noe som ikke kan forklares og ihvertfall ikke beskrives for kvinnekjønnet. Evolusjonen har måtte fremskaffe for menn en garanti for at dama er trofast akkurat som evolusjonen har skaffet kvinner garanti på at hun alltid vet hvem som er pappaen.

Gjest kvinnerkvinner
Skrevet
Ikke berettiget??? Nja.... jeg har ihvertfall alltid hatt rett angående magefølelsen, enten det er at det går dårlig på eksamen, en jente har slått opp, ting blitt stjålet, bedratt, - lurt og snylt.

Det er den samme følelsen hver gang, forvarselet er alltid den sammen. Jeg tror den følelsen som kanskje bare menn kjenner til, den magefølelsen om at dama er utro er noe som ikke kan forklares og ihvertfall ikke beskrives for kvinnekjønnet. Evolusjonen har måtte fremskaffe for menn en garanti for at dama er trofast akkurat som evolusjonen har skaffet kvinner garanti på at hun alltid vet hvem som er pappaen.

Men er det du som har startet tråden da? Eller påberoper du deg å ha rett magefølelse for TS?

Skrevet

Jeg sa "etter all sannsynlighet ikke er berettiget". Jeg kan jo ikke vite om dama til TS er utro. Ingen andre her heller som kan vite det. Og den magefølelsen.... Du kan da ikke for alvor mene at det er noen spesielle "utroskapsantenner" bare menn er utstyrt med? Isåfall har minst èn av mine ekser manglet noe fundamentalt, siden jeg til stadighet ble beskyldt for å være utro uten at jeg så mye som var i nærheten.

Skrevet

Det er jo trådstarter som har den magefølelsen som gjør at han tror at dama hans er utro. Her bare forklarer jeg hvorfor det som ofte stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...