Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #21 Skrevet 15. juli 2009 Du synes oppførselen hennes faller helt innenfor det normale spekteret, liksom? Jeg spekulerte jo ganske kraftig over der da, men tidligere når jeg har gjort slik så har jeg enten bommet fundamentalt, eller vært skummelt nær sannheten. Kun ts vet om det har noe for seg - vi har jo fått vite svært lite her. Vi vet ikke hvilken aldersgruppe de befinner seg i, om de bor på et stort eller lite sted osv. Også i forhold til disse merkelige, timeslange kveldsturene hennes, så er det relevant hvilket slags sted de bor på. Og uansett, er det ikke rart hvordan hun bare en sjelden gangs skyld er vid og åpen, og ellers stort sett ikke åpner seg skikkelig for ham? Jeg sier igjen - sloppy seconds. Hver gang etter disse turene er hun tilbakeholden med sex, unntatt den ene gangen - og så viser det seg at da er hun langt åpnere der enn hva *han* (ts) er vant til. Enkelte vil ikke se skogen for bare trær? Uansett hvordan du vrir og vender på dette så blir det bare spekulasjoner og setter griller i hodet på ts.. Og det at hun faktisk ville ha sex denne dagen sier meg heller at hun faktisk IKKE hadde sex med noen annen akkurat denne dagen i allefall, men hva vet vel jeg. Når det gjelder disse gåturene vet vi alt for lite til å kunne anta noe som helst..
Ellevill Skrevet 15. juli 2009 #22 Skrevet 15. juli 2009 Det virket som om hun merket det også, og da forandret hun seg fra å være kåt, til å trekke dynen over hodet frem til sexen var slutt (jeg måtte faktisk avslutte med hånden min p.g.a. for lite friksjon fra vaginaen hennes - hun er normalt veldig trang.) (...) Vet noen av kvinnene/damene her om dette er tegn på at en kvinne er utro??? Jeg aner ikke om hun er utro. Men jeg synes dere har et merkelig sexliv ut fra det du forteller her.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 15. juli 2009 #23 Skrevet 15. juli 2009 Uansett hvordan du vrir og vender på dette så blir det bare spekulasjoner og setter griller i hodet på ts.. Og det at hun faktisk ville ha sex denne dagen sier meg heller at hun faktisk IKKE hadde sex med noen annen akkurat denne dagen i allefall, men hva vet vel jeg. Når det gjelder disse gåturene vet vi alt for lite til å kunne anta noe som helst.. Hadde han ikke griller i hodet om dette allerede... ? Hvorfor skulle han ellers ha startet denne tråden... ? Jeg sier selvsagt at jeg kan være fullstendig på vilspor. Og at vi har fått vite alt for lite til å egentlig si noe lurt, foreløpig. Dess større informasjonsvakuum - dess mer spekulering. Stemmer ikke det?
Gjest Gjest wondergirl Skrevet 15. juli 2009 #24 Skrevet 15. juli 2009 Kan du ikke bli med henne på tur, da? Se om hun blir stresset?
mca Skrevet 15. juli 2009 #25 Skrevet 15. juli 2009 Kan du ikke bli med henne på tur, da? Se om hun blir stresset? Bra forslag!!!
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #26 Skrevet 15. juli 2009 Det mest naturlige er vel å starte med å spørre henne rett ut vel???
kamela Skrevet 15. juli 2009 #27 Skrevet 15. juli 2009 Si at du gjerne vil være med henne på tur av og til, koselig å gjøre noe sammen. Hvis det aldri passer, og hun går tur rett fra jobb, ville jeg vurdert en spiontur for å se om jeg påtraff henne noe sted. Vis interesse for hvor hun har gått, har hun vært innom noen steder osv osv.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #28 Skrevet 15. juli 2009 Og det at hun faktisk ville ha sex denne dagen sier meg heller at hun faktisk IKKE hadde sex med noen annen akkurat denne dagen i allefall, men hva vet vel jeg. er nok mange som har sex med både partner og elsker samme dag........
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 15. juli 2009 #29 Skrevet 15. juli 2009 Det mest naturlige er vel å starte med å spørre henne rett ut vel??? Nei det synes jeg absolutt ikke...
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #30 Skrevet 16. juli 2009 Tviler sterkt på at det er noe sammenheng med hennes vide kjede og utroskap. Hun hadde ikke latt deg daske på henne rett etter at det hadde vært noen andre der, med mindre hun er mindre inteligent. Hun går nok turer av sine grunner, kanskje personlige? Kanskje hun egentlig har oppdaget at hun har en kropp som ikke stemmer med dagens ideal, og at hun derfor må " trimme"? Er man forvrengt nok og besatt nok kan man spasere rundt i flere timer i håp om at kroppsfasongen skal endre seg. Jeg kunne vertfall gjort det...som kvinne..
waco Skrevet 16. juli 2009 #31 Skrevet 16. juli 2009 Magefølelsen er ofte rett! Hvorfor sier alle dere jenter at det bare er å spørre dama?? Hallo, ønsker dere å fremstå som dummere enn det dere egentlig er? Tror dere virkelig at en jente som er utro vil innrømme det???????? Hæ? Skjønner at dere ikke kan ha erfart mye livene deres...
Ulva Skrevet 16. juli 2009 #32 Skrevet 16. juli 2009 For å sei det sånn, hadde eg blitt beskyldt for å vært utro fordi eg varn kåt og våt, tror eg at eg hadde gått på dagen! Og det at ho gråt etterpå, hadde følt meg passe dum eg og om han hadde måtte dra an for å komme når eg låg der kåt og klar... Det eg heller ville vert obs på er kvifor ho må gå lange turer for å samle tankene, kanskje ho ikkje trivest i ditt selskap kanskje det er derfor du må jobbe for å få han inn til vanlig, fordi ho ikkje har lyst? Kanskje forholdet ditt skranter rett foran nesa di fordi du er så opptatt med å tenke på ho og andre menn...
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #33 Skrevet 16. juli 2009 For å sei det sånn, hadde eg blitt beskyldt for å vært utro fordi eg varn kåt og våt, tror eg at eg hadde gått på dagen! Og det at ho gråt etterpå, hadde følt meg passe dum eg og om han hadde måtte dra an for å komme når eg låg der kåt og klar... Det eg heller ville vert obs på er kvifor ho må gå lange turer for å samle tankene, kanskje ho ikkje trivest i ditt selskap kanskje det er derfor du må jobbe for å få han inn til vanlig, fordi ho ikkje har lyst? Kanskje forholdet ditt skranter rett foran nesa di fordi du er så opptatt med å tenke på ho og andre menn... Enig! Helt utrolig at du bare fokuserer på utroskap når hun tar disse lange turene, fremfor om det er noe som plager henne på andre måter. Hvor godt kjenner du egentlig jenta di? Har du innsikt?
Soon Skrevet 16. juli 2009 #34 Skrevet 16. juli 2009 Fint om ts kan komme med en oppdatering i ny og ne.... Spør dama di om hun vil snakke litt med deg, noe er tydeligvis riv ruskende galt med forholdet!! Men ikke bus ut med : Er du utro??
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #35 Skrevet 16. juli 2009 Magefølelsen er ofte rett! Hvorfor sier alle dere jenter at det bare er å spørre dama?? Hallo, ønsker dere å fremstå som dummere enn det dere egentlig er? Tror dere virkelig at en jente som er utro vil innrømme det???????? Hæ? Skjønner at dere ikke kan ha erfart mye livene deres... Det er vel ikke snakk om å spørre om utroskap, men rett og slett begynne å grave litt om hva som foregår og hvorfor hun har behov for disse turene.. Å ja, jeg spør min mann om alt mulig med en gang jeg lurer på noe, jeg får svar hver gang, og dersom magefølelsen min skulle si meg at dette ikke stemte, ja, så får jeg grave mere.. så drit i å kall meg dum!!! Jeg får i allefall mere svar av han enn jeg ville fått på KG hvor ingen kjenner hverken dama eller hele historien
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #36 Skrevet 16. juli 2009 Selvfølgelig kan man bli lurt trill rundt når man spør sin partner om noe, men man må vel bare velge om man skal stole på personen eller ikke vel.. Samtidig får man vel ofte en følelse av om et svar virker troverdig eller ikke.. Jeg mener at jeg kan stole på min mann, men jeg skjønner jo også at det har vært mange før meg som har gjort det samme, men som allikevel har blitt lurt. Sånn er det bare dessverre..
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juli 2009 #37 Skrevet 16. juli 2009 Dette forholdet har dype dype problemer som bare proffesjonell hjelp kan ordne. Alt tyder på at kommunikasjon er et fremmedord for dere begge.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #38 Skrevet 16. juli 2009 Dette forholdet har dype dype problemer som bare proffesjonell hjelp kan ordne. Alt tyder på at kommunikasjon er et fremmedord for dere begge. Jeg er temmelig skeptisk til å be fremmede og anonyme folk om å søke profesjonell hjelp. Men her var jeg altså enig. Helt åpenbart at en parterapeut ville kunne gjort nytte her. Og regelrett bekymringsverdig hvordan d vil gå uten. Med mindre d er noe jeg har misforstått fundamentalt her, eller ts utelater mye viktig info.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #39 Skrevet 16. juli 2009 Dette forholdet har dype dype problemer som bare proffesjonell hjelp kan ordne. Alt tyder på at kommunikasjon er et fremmedord for dere begge. Det var da voldsomt!
Gjest Gjest_asle_* Skrevet 17. juli 2009 #40 Skrevet 17. juli 2009 TS her. Det samme har skjedd igjen. Takker så mye for alle svar... det er veldig interessant å se alles perspektiv på saken. Spesiell takk til OsloMann. Jeg skal komme med en oppdatering i morgen. Må få meg litt søvn nå, føler meg ikke så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå