Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg skal snart ut og reise. I tillegg til en liten koffert som skal ligge i bagasjerommet over flysetene, vil jeg bare ta med laptopveska mi istedet for å bære på både den og en håndveske. Er jo mye plass i den, så jeg tenkte å legge pass, lommebok, sminke, bøker, mobil, kamera o.l. der også... Og legge den under flysetet foran meg så den er lett tilgjengelig og pcen ikke blir knust Jeg har aldri reist med laptopen og veska før. Må man ta ut absolutt alt fra veska og legge i de boksene i sikkerhetskontrollen? Eller er det bare pc (og ledninger) som skal tas ut? Håndvesker går det jo greit å sende igjennom med innhold....
Gjest SmallTalk Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Det er kun laptoppen som må tas ut i sikkerhetskontrollen. Du trenger ikke ta ut laderen heller. Husk at posen med eventuelle væsker også må tas ut og gjennomlyses separat.
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Det er kun laptoppen som må tas ut i sikkerhetskontrollen. Du trenger ikke ta ut laderen heller. Husk at posen med eventuelle væsker også må tas ut og gjennomlyses separat. Supert! Takk for raskt svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå