vixen Skrevet 25. august 2004 #401 Del Skrevet 25. august 2004 Que? Hva da? Ble det for vanskelig det der da? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 25. august 2004 Forfatter #402 Del Skrevet 25. august 2004 Que? Hva da? Ble det for vanskelig det der da? Husk nå for guds skyld at jeg er mann og ikke skapt for å tenke imaginært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. august 2004 #403 Del Skrevet 25. august 2004 Ima... Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 26. august 2004 #404 Del Skrevet 26. august 2004 Det var absolutt ikke imaginært. Ikke var det abstrakt en gang... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. august 2004 #405 Del Skrevet 26. august 2004 *titter under pulten for å se om hun finner seg selv der* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 4. januar 2005 #406 Del Skrevet 4. januar 2005 Har du tatt like lang juleferie som meg eller? - viXen - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #407 Del Skrevet 4. januar 2005 Lang ferie nei? Har bare ikke hatt så mye å skrive her.. eller.. mye å skrive, men ikke hatt lyst til å legge ut om det. Men, godt poeng.. Lenge siden sist. Skal skjerpe meg. ..gjespet Kalle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 8. januar 2006 #408 Del Skrevet 8. januar 2006 Lang ferie nei? Har bare ikke hatt så mye å skrive her.. eller.. mye å skrive, men ikke hatt lyst til å legge ut om det. Men, godt poeng.. Lenge siden sist. Skal skjerpe meg. ..gjespet Kalle.. ← Syns noen sa at de skulle skjerpe seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 18. april 2008 Forfatter #409 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Tre år.. Tre måneder.. Og noen dager.. Jaja, jeg holdt meg lenge unna iallefall Noe aktiv blir jeg nok ikke her igjen, men kan da oppdatere litt? Vafler er fremdeles stort. Kan ikke nekte for det.. Åh! Stemmer.. Jeg har sett litt på de gærne folka i det siste.. Dere vet.. Neeei, ikke på stortinget.. De andre! Scientologene! Altså. Snakker om å skape et behov.. Og du verden for en forretningside! Den som starta detta der måtte jo være genial i fjerde potens! Så.. Nå har jeg kommet opp med min egen lille vri på dette her da. For den nette lille sum av 200 000 blanke norske riksdaler skal jeg personlig garantere at du aldri aldri aldri kommer til å bli drept av Godzilla. Simple case. Full Money Back Guarantee! Slå til! Dere kan ikke tape på det her! For husk.. Godzilla lurker rundt i Oslofjorden.. ..rallet Kalle.. Endret 29. mai 2018 av kalle .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå