Edie Skrevet 10. november 2003 #361 Del Skrevet 10. november 2003 Men jeg tror den er kun for spesielt inviterte da så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 10. november 2003 Forfatter #362 Del Skrevet 10. november 2003 Hihi.. Denne farmen er nok begrenset til spesielt interesserte ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 10. november 2003 #363 Del Skrevet 10. november 2003 Hihi.. Denne farmen er nok begrenset til spesielt interesserte ja.. *svært lettet* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. november 2003 #364 Del Skrevet 11. november 2003 Ok. Sniker meg stille ut..Håper jeg ikke gjorde noe galt på visitten..va'kke meningen jaffal.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. november 2003 #365 Del Skrevet 11. november 2003 Ok. Sniker meg stille ut..Håper jeg ikke gjorde noe galt på visitten..va'kke meningen jaffal.... :-? Har du allerede vært på Kalles farm?? :o Det var nemlig ikke her inne farmen var... Lillian *kjenner et snev av sjalusi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. november 2003 #366 Del Skrevet 11. november 2003 Nei nei nei nei Ta det med ro. Har ikke vært på noe helsefarm, følte jeg gjorde noe galt ved å være her jeg..Forsvinner derfor fort ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 11. november 2003 #367 Del Skrevet 11. november 2003 Nei nei nei nei Ta det med ro. Har ikke vært på noe helsefarm, følte jeg gjorde noe galt ved å være her jeg..Forsvinner derfor fort ut igjen... Er vel ikke noe galt i å være her vel Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. november 2003 #368 Del Skrevet 14. november 2003 Det er så stille fra deg i dagboken for tiden, Kallepus! Du har vel ikke blitt seriøs, vel?? :o Sniker meg egentlig innom bare for å ønske deg lykke til på lørdag og søndag, jeg :D Ha en fin helg og kommende uke!! *kosepåKalle* Klemmer, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 25. november 2003 #369 Del Skrevet 25. november 2003 Har du blitt helt borte borte bortevekk herfra? Hallo!? *VINKE* -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 25. november 2003 Forfatter #370 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg har vel blitt en sånn såkalt "passiv støttemedlem" av kg. Er inne her hver gang jeg får mail om at det er nytt innlegg i dagboka mi. ..så jeg er vel sånn borteborteuavgjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. november 2003 #371 Del Skrevet 25. november 2003 Så hvis vi skriver masse innlegg her hele tiden.. - da lurer vi deg inn på KG hele tiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 25. november 2003 Forfatter #372 Del Skrevet 25. november 2003 Nei, da skrur jeg av varslinga for nye innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. november 2003 #373 Del Skrevet 25. november 2003 Ok, da. Skal være snill. Da er det vel egentlig ikke så snilt å svare da, men... Måtte bare..Du er savnet vettu..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 28. november 2003 #374 Del Skrevet 28. november 2003 Så du får mail hver gang noen sender en melding.... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 28. november 2003 Forfatter #375 Del Skrevet 28. november 2003 Sadisme, ditt navn er Kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 1. desember 2003 #376 Del Skrevet 1. desember 2003 Jada, og kun det beste er godt nok... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 17. januar 2004 #377 Del Skrevet 17. januar 2004 *stikke innom og prikke Kalle på nesa* (Kanskje han våkner opp av dvalen) Men... kaniner går da ikke i dvale!? -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #378 Del Skrevet 1. mars 2004 *stikke innom og prikke Kalle på nesa* (Kanskje han våkner opp av dvalen) Men... kaniner går da ikke i dvale!? -viXen- uuumf.. Ikke vekk meg.. Jeg sover. Eller som et gammelt indianeruttrykk sier det: Pirk ikke mannen som sover på nesen. *trekke dyna over hodet* Lurer på hvor lenge kroppen min klarer å tusle rundt uten å oppdage at hjernen og sjela ligger igjen i senga jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 2. mars 2004 #379 Del Skrevet 2. mars 2004 Som jeg sa tidligere... nå er det vår i luften. Alle kaniner våkner til frisk luft og små løvknopper på trærne... aldri mer kaffe.. - viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 2. mars 2004 Forfatter #380 Del Skrevet 2. mars 2004 Som jeg sa tidligere... nå er det vår i luften. Alle kaniner våkner til frisk luft og små løvknopper på trærne... aldri mer kaffe.. Alle kaniner bortsett fra den der som er vrang og får vårdepresjoner. Kaffe er min livsløgn. Ta den fra meg, og du dreper meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå