Gå til innhold

Kalles små kaniner og andre dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

*KASTER SNØBALL MIDT I FLEISEN PÅ KALLE*

Haha.. der fikk du den!!! OG SÅ moro som det var! :hoho:

-viXen-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*bygger et lite snøfort*

det skal bli større og sterker og bedre enn alle andres..

Ingen snøballer klarer å ødelegge dette fortet nei!

*ruster meg opp til vinterens snøballkrig* :sjarmor:

Skrevet

*tørker bort snøen fra ansiktet til Kallemann*

(er jo bare snill, jeg :engel: )

Lillian

Skrevet

Her skal det bygges borg, ja!! Skikkelig kanonsikker en!! Skuffer sammen all snøen fra trysilfjellet og ha-fjell (HAHA!!) og ruller, fester, klapper og heller over vann... Her skal det bli skikkelige solide vegger!

*puste og spa, klappe og skuffe*

Da er man rustet og klar for fight! :evil:

-viXen-

Skrevet

hmmm

Tror Vixens borg blir større enn min...

Brukte bare snø fra hagen jeg..

Skrevet

*snike seg på baksiden av borgen til viXen og lempe på med snøballer*

*montere skjult hårføner under borgveggen til Aricept*

*plystre uskyldig og støpe snøballer i den nye "ACME Støp-50-snøballer-i-sekundet" maskinen min*

:sjarmor:

Skrevet

Tror jeg må kalle (!! :) ) på snømann-aliansen for å få litt hjelp til å føre motangrep.

Takker forresten for et lass med et ferdig lagd snøballarsenal levert på døra, Kalle... ;)

-viXen-

Skrevet

Hah!

Jeg så nok den hårføneren!!!

Og borgen står støtt enda, om bare litt mindre..

Men jeg har et annet skjult våpen også. Hjelper ikke med stor borg med snø fra Ha-fjell og Trysil og mange snøballer hvis man ikke treffer!

Jeg har nemlig utrolig god treffsikkerhet! Og hardt kaster jeg også! Er nemlig sterk jeg! Så vent dere en hard konkurranse!!!

*setter meg bak borgen og lager stabler med snøballer. heller litt vann over slik at de blir isharde..* :sjarmor:

Skrevet

Virker som det blir en jevn kamp... :) Her må man pønske ut mange smarte triks...

*legge hodet i bløt* Brrrr....

-viXen-

Skrevet

Mange års erfaring gjør at jeg har mer enn nok treffsikkerhet og styrke, og de sleipe triksene har en lei tendens til å dukke opp totalt uventet.

*holde for øynene til viXen*

De snøballene jeg dumpa var bare et skalkeskjul, folkens. Jeg helte nemlig masse bensin over hele borgen til viXen, så nå er det bare å ripe en bitteliten fyrstikk, så har vi ordna borgen.

*la viXen få lese resten*

Nå har jeg et realt tårn med snøballer her, 2 meter tykke isvegger på borgen min. Alle som prøver å komme inn kommer til å slite med :murvegg:

Vurderte å dra med meg laserstyrt luft-snøball-skyter (ACME), men det ble bare med ball-o-maticen (også ACME), en hyperavansert snøballkatapult.

Let the games begin! :hoppe:

*klaske en snøball i bakhodet på Aricept der hun står og bygger, og tenne på bensinen i borgen til viXen* :sjarmor:

Skrevet

Auu :-? Hvem kasta den ballen??? grr.. :x du skal få igjen!!!

To meter tykke isvegger? Ikk'no problem for isborret mitt nei. Tre støt med det og jeg er igjennom..

Kalle er opptatt med å tenne på Vixens borg ja...

Lager tre hull per meter bortover i kalles borg. muhahaha :sjarmor: Litt varmt vann og litt bombadering med issnøballer fikser nok det ja! :Nikke:

Sånne nymotens ACME-greier funker ikke mot god gammeldags sluhet... :lol: !

Det er herlig å være unge om vinteren!

Skrevet

Etter det jeg vet brenner snø og is rimelig dårlig. Så den bensinen som antennes brenner på overflaten og lager bare noen små spor på den supersolide borgen før det fordufter og bare legger igjen en liten eim av forbrent bensin.... Skal ikke mye til for at borgen er pen og ren igjen.. et par centimeter med snø og den skinner som et slott! :) (Fasaden er viktig!) Dessuten gjør det ytterste laget borgen bare enda mer sollid da den så vidt har tint for så ha frys seg skikkelig godt fast igjen.

Dessuten har jeg ikke noe til overs for at naturen forurenses på den måten...

Men nå var det på tide å sende ut snømann-hæren på tokt!

*MARSJ - MARSJ - MARSJ*

-viXen-

Skrevet

:sjokk: *litt satt ut av alle snøballene*

:vinke: Ha en finfin torsdag, Kallemann :wink:

Lillian

Skrevet

Påååå låven sitter :nisse: med sin juuulegrøøøøøt!

God jul!

Skrevet

Jul? Jul?? Jul???

Nei nei nei!! Det er ikke jul enda.

Vinter og snøballkrig, ja! :sjarmor:

Jul. Nei! :cry:

Skrevet

AKKURAT hva jeg har prøvd å forklare de hønene der i dag, Aricept. Men vil dem høre? Neeeeeeeeeeeeida.

*mumle noe om stae og vrange kvinnfolk*

Skrevet
*mumle noe om stae og vrange kvinnfolk*

Jeg er sta

Jeg er vrang

Jeg er kvinnfolk

Men er det jul enda? NEI!!

Skulle ropt på meg, så skulle jeg hjulpet deg med å slå dette faktum inn i huet på dem!

Skrevet

*hjelpe med å slå*

Det er IKKE jul ennå :x - selv om butikkene tror det .....pepper kaker i OKTOBER - DET er for ille det !!!!! :riste:

Gjest mattahara
Skrevet

å jul med din glede å ...... :nisse:

GOD JUL...... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...