vixen Skrevet 20. oktober 2003 #281 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tror Kalle har tatt seg en isende kald dukkert og mista både sans og samling, og likeledes mista retningssansen slik at han ikke klarer å forville seg tilbake til KG.... -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #282 Del Skrevet 20. oktober 2003 Joda, sitter og ler i bakgrunnen her. og har lyssky samtaler med Lillian.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2003 #283 Del Skrevet 20. oktober 2003 og har lyssky samtaler med Lillian.... Det skulle du holde kjeft om, jo!! Det er jo ingen som vet at jeg ikke er en...... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. oktober 2003 #284 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det er jo ingen som vet at jeg ikke er en :o Er ikke du uskyldsren og alltid en liten engel?? :o :o :o Har ikke ord jeg!!!!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. oktober 2003 #285 Del Skrevet 20. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #286 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg tulla selvfølgelig med dere. Lillian er like hvit og uskyldsren som snøen som faller utenfor vinduet mitt. Sånn nesten i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. oktober 2003 #287 Del Skrevet 20. oktober 2003 Gudskjelov! Nå falt nesten verden min sammen.. :blunke: Neste løgn som kommer er vel at snille søte lille Kalle har sett porr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #288 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ey, nå skal vi ikke bli ufine her da. Jeg er sterkt imot sexuell atferd (legg merke til ordvalget; "adferd", ikke omgang) før ekteskapet. Jeg tror sannelig en god halvdel av meg er imot sexuelle adspredelser etter inngått giftermål og. Så da vet dere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 21. oktober 2003 #289 Del Skrevet 21. oktober 2003 God morgen ville bare komme innom å si at det er deeeeen nydelige dagen som blir i dag:) Solen skinner å jeg er glad:) mornakos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 21. oktober 2003 #290 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg tulla selvfølgelig med dere. Lillian er like hvit og uskyldsren som snøen som faller utenfor vinduet mitt. Sånn nesten i allefall. Godt du fortalte sannheten, Kalle, at jeg ikke er sånn du først sa Forresten så er alt det gale jeg gjør din skyld, Kalle.. Hører du?? DIN SKYLD! Ha en fin dag da snussebass Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. oktober 2003 #291 Del Skrevet 21. oktober 2003 Snussebass??? ikke sussebass.. snussebass...snurrebass.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #292 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det tenkte jeg og... hihi :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. oktober 2003 #293 Del Skrevet 21. oktober 2003 Det tenkte jeg og... hihi :oops: hihi. Visste jeg det ikke! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. oktober 2003 #294 Del Skrevet 21. oktober 2003 Forresten innmari fin signatur du har nå! Leste den som tengeserie for et par dager siden..Rev den ut av avisa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #295 Del Skrevet 21. oktober 2003 Tenkte jeg skulle loke innom her og gi siste oppdatering på været, tilværelsen og bensinprisen ellers. Det snør. Mye. Nå kommer vinteren for fullt, og jeg gleder meg allerede! Lurer på når dem åpner i Trysil i år.. Det er no rart med vinteren. Den får så og si alle og en hver av oss til å gå i barndommen igjen. Bare se på snøballkriger. Jeg tror jeg kommer til å starte snøballkriger så lenge jeg lever. De kommer til å sette opp egen advarsel for meg når jeg engang kommer på gamlehjem. Men snøballkriger, eller EN godt plassert hvit kule er jo fantastisk gøy da! Det er lite som kommer opp mot tilfredsstillelsen av en pent plassert kald ting i nakken på en person 25-30 meter unna. Tilværelsen ellers er veldig bra. Jeg pleier å forelske meg på høsten/vinteren, og det har sannelig slått til i år og. Kommer sikkert mer om det etterhvert. Bensinprisen er fremdeles altfor høy, men ligger nok lavere her enn ellers i landet. 8,15 i dag. Var det mer da? Jo, jeg trenger fremdeles jobb. Blir jo snart gal her. Faktisk galere enn hva jeg pleier å være, om mulig. Så, om noen har bruk for en nyutdannet diplomøkonom med interesse innen markedsføring, it og salg, så bare si fra. ...informerte Kalle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalle Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #296 Del Skrevet 21. oktober 2003 Forresten innmari fin signatur du har nå! Leste den som tengeserie for et par dager siden..Rev den ut av avisa.. Oh! Hvor? Den MÅ jeg bare ha! Fant den bare på en side med ole brumm quotes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. oktober 2003 #297 Del Skrevet 21. oktober 2003 Oh! Hvor? Den MÅ jeg bare ha! Fant den bare på en side med ole brumm quotes. Jeg har jo bare det klippet da. Var enten i Aftenposten Aften eller VG. Er kanskje bare en av de som har Ole Brum tegneserie? Er ikke lenge siden. En ukes tid eller no.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. oktober 2003 #298 Del Skrevet 21. oktober 2003 En hard, kald snøball i nakken er VONDT!! Jeg elsker å leke i snøen. Og kaste snøballer og dynke noen i snø... Prøver alltid å dytte min kjære ned i snøen, men det er alltid jeg som ender opp i snøhaugen... Men å treffe med snøball, det klarer jeg! :blunke: Så bare pass deg. Snøen legger seg her. Når du minst aner det får du en i ryggen....hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. oktober 2003 #299 Del Skrevet 21. oktober 2003 *kikke forsiktig inn* *lese i smug .....liker ikke harde snøballer* noen snøballkastere i nærheten tro????? :o *kikke kjappt* Nei ! Puh ! *smetter ut av kalles dagbok og videre til en annen tråd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 21. oktober 2003 #300 Del Skrevet 21. oktober 2003 :o KRISE!! :cry: Jeg finner ikke tegneserieutklippet jeg.....Det var jo så fint!!! buhu... Har en sterk mistanke om at han fyren som lusker rundt her trodde han var snill og kastet alt papir....hmm.. Så, hvis du tilfeldigvis finner det kalle, kan du fortelle meg hvor du fant det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå