Gå til innhold

Har noen sett/prøvd denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å lage link:

http://www.kikki.no/images/V.21.9806.jpg

Har aldri gjort det før, men det er kjole nr. 9806 /Venus hos Kikki.

Synes den er kjempefin (Gunhild satte meg på ideen) Men den passer kanskje bare for "modellkropper" -lurer derfor på om noen har prøvd den osv. Man kan få så galt inntrykk av et bilde.. Kanskje noen vet hvor mye den koster også?

Takk, godnatt

-nanban-

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo den kjolen jeg skal ha!!

Jeg så den på internett, og nå har jeg ventet leeenge på den. Var og prøvde den på et brudestudio i Drammen forrige helg. Den er helt ny, så de har akkurrat fått den.

Med en gang synes jeg den så litt annerledes ut, men da jeg fikk prøvd den på synes jeg den var nyyydelig. De hadde ikke min størrelse, men de bestiller etter mål. Prisen er ca 8000kr. Så artig at noen andre liker den samme kjolen..Hehe.gif

Gjest lilletroll
Skrevet

Har hverken prøvd den, eller sett den i virkeligheten, men utfra det bildet der er jo kjolen HELT NYDELIG, så lykke til!!!12

Skrevet

LOTTE:

Tusen takk for svar, -hvordan var den på? Viser den alle bulker osv? Ser litt sånn ut. Vil også gjerne vite hvor du prøvde den, for jeg må reise ganske mange mil for å få prøvd den, og da hadde det vært greit å ha litt inntrykk fra før. Jeg er str.42, og har ganske stor rumpe og lår, men er ganske liten oppe, -så må ha innlegg i bh`n på bryllupet. Hvordan tror du det funker med den kjolen? PLEASE svar!!

Skrevet

Jeg prøvde kjolen her: http://www.brudesenteret.no/

Du kan gå inn og se flere bilder av kjolen. Det ser ut som om den er todelt, men det er den ikke. Jeg er vanligvis str. 38-40.

I butikken hadde de kjolen i str 40. Den var alt for stor til meg. Hyggelig betjening satte i litt nåler her og der så jeg fikk se hvordan den vil se ut. Kjolen er i chiffong, men stoffet er ikke veldig tynt. Tror ikke buler synes noe bedre, den skal jo ikke sitte som et pølseskinn! Jeg er også ganske liten oventil, og jeg har vært ute og kjøpt push-up-bh uten stropper MED innlegg. enig.gif

Ellers var det litt pynt i sølv/ perler på kjolen og et nydelig slep. Jeg prøvde kjolen med et underskjørt under som ga litt fylde til skjørtet. Synes det ble bra. Vet at samme kjolen er bestilt til AinaK i Oslo, men jeg vet ikke når den kommer. Lurer på om den faktisk var litt billigere der. Lykke til, og gi meg gjerne tilbakemelding om hvordan det går. hoppe.gif

Skrevet

Takk for svar Lotte. Tror jeg drar og prøver den. Ringte til brudesenteret i dag, og de virket veldig hyggelige. Den er jo bare sååå stilig!! Men det er 14 uker ca. leveringstid. Så jeg må bestemme meg ganske fort. Har du bestilt den? Når skal du gifte deg?12

Skrevet

Nei, jeg har ikke bestilt den ennå. Skal ikke gifte meg før 24 aug. Jeg HAR bestemt meg, så jeg skal bestille den rimelig raskt tenker jeg. Lekte litt med tanken om å bestille den over internett, men jeg tror ikke jeg tør. Kan bli dårlig tid også. Vet du om de har fått kjolen på AinaK i Oslo?

Skrevet

Nei, jeg vet ikke. Men det er Kikki som er forhandler i norge, -de andre bestiller igjennom henne, så tror ikke det er så mange i landet enda. Skal gifte meg 31.august, så vi må visst bare forte oss:) -Gleder meg dødsmye til å dra og prøve den, men kjipt hvis den ikke kler meg i det hele tatt da!! Får håpe det. Lykke til til oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...