Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg er operert for prolaps i C6-C7 for et års tid siden,de nye mr bildene viser så og si akkurat det samme som før operasjonen, bortsett fra at der nå også er postoperative forandringer, som i og for seg er normalt etter en operasjon slik jeg har forstått?

Men det jeg lurer på , jeg har veldig mye nervesmerter ut i armen og i lang og ringfinger, av og til også pekefinger. Men jeg har en slik enorm prikking "visning" følelse på utsiden,litt undersiden av nedre del av armen, samt undersiden av overarmen, er dette normalt?

Håper noen her har noen svar:)

Skrevet

Har du tatt det opp med legen din? Jeg er ganske sikker på at det ikke skal være sånn etter oprasjonen. Mine tanker går til om legene kanskje ikke fikk ut hele den veskefylte kjernen som skaper prolapsen, og restene har sivet ut.

Men for all del, jeg er ingen ekspert, det var bare en tanke som falt meg inn!

Skrevet
Har du tatt det opp med legen din? Jeg er ganske sikker på at det ikke skal være sånn etter oprasjonen. Mine tanker går til om legene kanskje ikke fikk ut hele den veskefylte kjernen som skaper prolapsen, og restene har sivet ut.

Men for all del, jeg er ingen ekspert, det var bare en tanke som falt meg inn!

Ja har tatt det opp med legen min, og det viser jo på mr bildene som er tatt 5 mnd etter operasjon at det fortsatt er prolaps der og trange forhold for nerverøttene, men blir ikkje tatt alvorlig gitt

Skrevet
Ja har tatt det opp med legen min, og det viser jo på mr bildene som er tatt 5 mnd etter operasjon at det fortsatt er prolaps der og trange forhold for nerverøttene, men blir ikkje tatt alvorlig gitt

Uff, det er jo utrolig dårlig da! Jrg vet ikkr hva annet du eventuelt kan mase på enn en ny oprasjon. Lykke til uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...