Gjest bdate Skrevet 22. juli 2009 #101 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg hadde også en pinlig date med en kollega: Han virket veldig voksen og spurte bare sånn i forbi farten om vi ikke skulle ta en øl/kaffe senere.. Og han virket som en rolig fyr som ikke var på "sjekkern" så jeg takket ja til tilbudet. Etter en øl begynner han å prike på utseende mitt, og sier at jeg kansje burde gjøre sånn og sånn for å se bedre ut.. ( men jeg tar meg ikke nær av sånt, fordi han var ikke den peneste kniven i skuffen heller) =P Så begynner han å skal holde meg i hånden, noe som jeg tydelig hadde sagt jeg ikke likte på føste møte.. og jeg hadde også gjort det veldig tydelig at jeg ikke var interessert i noe forhold!... Jeg føler meg mer og mer ukomfortabel og sier at jeg snart på må hjem ( etter at vi hadde drukket opp siste øl'en) Det han tolker ut i fra det, er at vi skal hjem til han å drikke mer, og når jeg sier at jeg faktisk ikke har tenkt meg hjem til han.. begynner han å diskutere og si at han ikke hadde tenkt seg hjem alene, men han hadde lyst på en liten shagg >< Etter jeg omsider får kommet meg hjem, ringer han 4 ganger ( jeg svarer ikke) også sender han en melding om at han liksom hadde "mistet" noe.. Dette pågikk hele helgen.. så når mandagen kommer er jeg klar for å ta en alvors prat med han om det.. Han begynner da å si at han ikke var interessert i å være romantisk med meg, dette hadde jeg da missforstått.. og at vi må nok gå ut en gang til for å se om det er noe.. (NEI TAKK!!) Selvom jeg prøver å si at vi ikke passer sammen, diskuterer han med meg om dette... - Noen er bare tykke i pappen as!! hvor mange ganger må man få et nei, før man skjønner det?? =P ikke noe mer kollega dates på meg nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg hadde også en pinlig date med en kollega: Han virket veldig voksen og spurte bare sånn i forbi farten om vi ikke skulle ta en øl/kaffe senere.. Og han virket som en rolig fyr som ikke var på "sjekkern" så jeg takket ja til tilbudet. Etter en øl begynner han å prike på utseende mitt, og sier at jeg kansje burde gjøre sånn og sånn for å se bedre ut.. ( men jeg tar meg ikke nær av sånt, fordi han var ikke den peneste kniven i skuffen heller) =P Så begynner han å skal holde meg i hånden, noe som jeg tydelig hadde sagt jeg ikke likte på føste møte.. og jeg hadde også gjort det veldig tydelig at jeg ikke var interessert i noe forhold!... Jeg føler meg mer og mer ukomfortabel og sier at jeg snart på må hjem ( etter at vi hadde drukket opp siste øl'en) Det han tolker ut i fra det, er at vi skal hjem til han å drikke mer, og når jeg sier at jeg faktisk ikke har tenkt meg hjem til han.. begynner han å diskutere og si at han ikke hadde tenkt seg hjem alene, men han hadde lyst på en liten shagg >< Etter jeg omsider får kommet meg hjem, ringer han 4 ganger ( jeg svarer ikke) også sender han en melding om at han liksom hadde "mistet" noe.. Dette pågikk hele helgen.. så når mandagen kommer er jeg klar for å ta en alvors prat med han om det.. Han begynner da å si at han ikke var interessert i å være romantisk med meg, dette hadde jeg da missforstått.. og at vi må nok gå ut en gang til for å se om det er noe.. (NEI TAKK!!) Selvom jeg prøver å si at vi ikke passer sammen, diskuterer han med meg om dette... - Noen er bare tykke i pappen as!! hvor mange ganger må man få et nei, før man skjønner det?? =P ikke noe mer kollega dates på meg nei! Drøy kar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 22. juli 2009 #103 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Heheh ! KREMT - jeg måtte endre: jeg trodde jentene faktisk snakket OM maskingevær..Begynte å undre på valg av damer hehe. Det derimot hadde vel vært en minneverdig date .. Jeg hadde noen dater med en jente som er med i HV, men det ble ikke mye våpensnakk allikevel gitt Endret 22. juli 2009 av Inx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 26. februar 2010 #104 Del Skrevet 26. februar 2010 Synes det er koselig å lese om de dårlige datene som endte i lange forhold jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enda en Skrevet 26. februar 2010 #105 Del Skrevet 26. februar 2010 - Jeg, dame, hadde avtalt å møte en fyr fra nettet. Vi hadde mailet en god stund, og jeg regnet med at det var en veldig stødig kar jeg skulle møte. Ordentlig og skikkelig. Vi avtalte å gå rundt et lite vann, på fin sti og vakker natur. Og skulle møtes på en bensinstasjon like ved. Da jeg steig ut av bilen min, smilte jeg og vinket, for det var kun han der. Han smilte overhode ikke, og sa såvidt et lite hei. Så gikk vi da. Han langet ut 4-5 meter foran meg, og snakket ut i luften. Jeg prøvde å småspringe for å holde tritt, men når jeg gjorde det fikk jeg heller ikke tak i det han sa. Til å begynne med, sa jeg ifra på en morsom måte og prøvde å få litt humor inn i daten. Men han hverken hørte eller så. Tilslutt ga jeg opp. Snakk om goddagmannøkseskaft. Så dette var en fryktelig anstrengende og humørløs date. Unødvendig å si at det ble overhode ikke full klaff, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superior Skrevet 26. februar 2010 #106 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har vært på to dater i mitt liv. Den ene med en fyr fra nettet, Han sa ingenting under hele daten, kikket bare i gulvet. Greit nok at det kanskje ikke var så veldig pinlig, men det VAR faktisk det - jeg fikk jo inntrykk av at jeg var verdens kjedeligste. Date nr. to (med en annen fyr) ble heldigvis fullklaff på alle mulige punkter, så jeg har ikke bare vært pinlig uheldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise G Skrevet 26. februar 2010 #107 Del Skrevet 26. februar 2010 Får helt dateskrekk her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest najki Skrevet 26. februar 2010 #108 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg vil ikke påstå at jeg har vært noen stordater, men jeg har definitivt en som har gitt meg traumer. Det var, som mange andre, en fyr jeg hadde møtt på nett. Han var fra fødebyen min, hvor også mine besteforeldre bodde på den tiden. Jeg gikk omsider med på å møte han og vi utvekslet nummer. Skulle møtes på en kiosk vi begge visste av. Han var forsåvidt lik seg som på bildene, men problemet var at jeg ikke forsto et ord av hva han sa. Han hadde en enorm talefeil og det endte med plenty "hæææ?" fra min side, og jeg er egentlig god til å forstå folk. Omtrent fra vi møttes ville han holde hender, skikkelig unaturlig. Han tok meg med hjem hvor hele hans familie var hjemme. Unngikk heldigvis å møte disse, men hadde hjertet i halsen både når jeg kom og gikk. Etter litt kleint snakk og mye hæææ spurte han om han fikk lov å kysse meg. Var litt usikker på hva jeg skulle si og han langa ut. Han kyssa som en hund, og jeg var våt i hele ansiktet etterpå. Det var da jeg ba om å få låne toalettet og fant på ei unnskyldning om at jeg måtte hjem for min besteforeldre hadde sendt meg melding og etterlyst meg. Ble ingen klaff dette heller gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 26. februar 2010 #109 Del Skrevet 26. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 26. februar 2010 #110 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg hadde en forferdelig date med en svenske jeg styra med da jeg var 20. Vi skulle egentlig ut bare jeg og han, men så spurte han om jeg ville komme på vorspiel hjem til noen venner av han først. Jeg dro opp dit, og han overså meg stort sett (!) bortsett fra når han bomma røyk av meg.. Så dro vi inn til byen og han "måtte bare kjøpe litt dop først". Jeg har aldri vært så redd som da jeg var i det mest belasta strøket i Oslo og daten min står og handler diverse piller etc av noen særdeles tvilsomme mennesker. Så viste det seg at han var blakk og spurte om jeg kunne betale for han på utestedet. Joda, jeg gadd ikke styre med det så la ut for han + drikke til oss. Det stod kun 1 stol ved det bordet vi skulle sitte ved, jeg prøvde å sette meg på fanget hans men da sa han "kan du inte stå upprest, din rumpa är lite för tung för mig". Og jeg var ikke akkurat feit! Skjedde ikke så mye som noe klinings den kvelden der, likevel spredde han rykter om at han hadde hatt sex med meg hele natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 26. februar 2010 #111 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Husker en "date" med samme fyren som er nevnt tidligere. Dette var et julebord med jobben for 4 år siden og sjefen min hadde hatt et godt øye til meg lenge. Jeg ble altfor full, han skulle "følge" meg hjem, men endte opp hos han (ble noe klining). Han ville jo mer enn meg, og lirte av seg kvalme fraser som "jeg har så LYST på deg" og "får jeg smake på deg?". Jeg kjenner det gjør vondt å skrive det. Jeg sa bare "nei nei", for jeg hadde gitt klart uttrykk for at jeg bare ville sove. Han kjørte meg hjem dagen etterpå og var tydelig småflau over oppførselen sin. Fikk vite noen år etterpå at han hadde sagt til alle vennene sine og eksen sin (som nå er min venninne) at jeg var SÅ utrolig kinky i senga og hadde vært helt crazy. Jeg vet ikke hvem han hadde sex med, men det var iallefall ikke meg! Snakkes Endret 26. februar 2010 av Emmanuelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Vibeke_* Skrevet 26. februar 2010 #112 Del Skrevet 26. februar 2010 Det var ikke selve daten som var pinlig, men det som skjedde etterpå. Jeg var på gjennomreise et sted, og ble overtalt til å ligge over hos en nettvenn jeg aldri hadde møtt i virkeligheten. Han var langtfra så sjarmerende og så kjekk som han hadde gitt inntrykk av, men jeg lå nå over fordet, uten at jeg hadde tenkt noe skulle skje. Selvsagt har han bare en seng og ingen madrass, som om det ikke er planlagt, men han lovte at ingenting skulle skje med mindre jeg ville det. På morgenkvisten begynte han å gni seg mot meg der jeg lå på siden, og spurte om å få pule meg, siden jeg var så deilig og fordi det var så lenge siden. Etter å ha tørrjukket på meg i en time mens jeg prøvde å sove ville jeg få slutt på maset, og tenkte, what the hell, jeg er jo single. Så jeg dro ned trusene og sa at han kunne sette igang så lenge han brukte kondom. Han formelig føk opp av senga for å hente, og fomlet fælt der bak meg for å få den på. Etter en stund med uinspirerende jukking, stønning i øret mitt, og klemming på puppene som var under bh'en hadde han fylt tre kondomer i meg. Da vi satt å spiste frokost fortalte jeg ham at han kanskje ikke var helt det jeg var på utsikt etter. Jeg dro, og droppet kontakten med ham. Et halvt år senere hadde jeg en date med en fyr på byen. Og da dukker selvsagt denne gamle "flammen" opp. Han setter seg ved siden av oss, og sier til han jeg er med at han er heldig, siden: "Hun er så god i senga." Som om han visste noe om det. ÅÅååH! Snakk om å være utakknemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 26. februar 2010 #113 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Endte en kveld på noe som begynte som en vennemiddag, og endte som en blind date... I seg selv ikke noe galt med det, men venninna mi som hadde ordnet det hele visste at jeg var i et langvarig, seriøst forhold. Ble invitert på middag hos venninna mi og samboern, og sa naturligvis ja til det. Ikke tenkte jeg over den kammeraten han hadde på besøk heller. Han var veldig hyggelig og satt å småpratet med meg hele kvelden. Jeg hadde en hyggelig kveld jeg, helt til jeg fortalte at jeg var på flyttefot for å bo sammen med kjæresten min. "Har du kjæreste?" Jeg kommer aldri til å glemme det forskrekkede uttrykket i ansiktet hans Det kom frem i løpet av kvelden at jeg var daten hans. Det viste seg at han hadde vært innom og kikket på meg på jobben tidligere på dagen før jeg ble invitert på middag. Dro aldri på middag dit igjen.... Endret 26. februar 2010 av Crow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_haha_* Skrevet 28. februar 2010 #114 Del Skrevet 28. februar 2010 Første gang jeg gikk ut på date med exen min var jeg så utrolig nervøs at jeg holdt på å koke innvendig, føltes som jeg hadde feber! Jeg var så nervøs for å treffe han og grua meg som bare faen, og det merktes helt syykt også, han hadde sett meg kommende så han hadde gjemt seg, fordi han ville "skremme" meg, noe som gjorde at jeg ble HELT satt ut! ikke nok med at jeg var nervøs fra før av ! På vei ut fra togstasjonen klarer jeg å miste mobilen min, ut av jakkelomma, det var sånne skyvedører som går rundt så når jeg snudde meg, så hadde mobilen blitt med på "neste runde" med døra:P hah og da snudde jeg meg bare tilbake igjen og gikk videre, trodde han ikke merka noe, så sier han til meg du mista jo tlf din, og daa ble jeg enda mer satt uut, hendene mine rista mens jeg sto der og nekta for at d var min tlf, jeg bare nei nei dn er ikke min, så sier han eh du mista den ut av jakkelomma!skjønte ikke hvorfor jeg sa nei og hvorfor jeg var så nervøs, det førte til at jeg oppførte meg som en jævla boms! så snur han seg og henter tlf min og gir den til mg, jg legger den i veska og holder på å døøø av flauhet!herregud så nervøs jg var, ikke nok med det, han har bestemt seg for å ta med meg på fav.spisestedet hans, og idet vi går inn døra så sier han her er det bra mat, jeg sier ja hva som helst utenom ris går bra, jeg hater ris, så snur han seg og forklarer meg at nesten hver eneste matrett her inneholder ris, og jg svarer tilbake okay, jeg liker egentlig ris da! og jeg gjør jo det herregud, jeg var seriøst ikke meg selv i det hele tatt! guud så flau og nervøs jg var, klarte ikke holde øyenkontakt i d hele tatt...dette har hittil vært den pinligste daten i mitt liv...hahah morsomt som faen når jeg tenker på det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_LOL_* Skrevet 28. februar 2010 #115 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg hadde en forferdelig date med en svenske jeg styra med da jeg var 20. Vi skulle egentlig ut bare jeg og han, men så spurte han om jeg ville komme på vorspiel hjem til noen venner av han først. Jeg dro opp dit, og han overså meg stort sett (!) bortsett fra når han bomma røyk av meg.. Så dro vi inn til byen og han "måtte bare kjøpe litt dop først". Jeg har aldri vært så redd som da jeg var i det mest belasta strøket i Oslo og daten min står og handler diverse piller etc av noen særdeles tvilsomme mennesker. Så viste det seg at han var blakk og spurte om jeg kunne betale for han på utestedet. Joda, jeg gadd ikke styre med det så la ut for han + drikke til oss. Det stod kun 1 stol ved det bordet vi skulle sitte ved, jeg prøvde å sette meg på fanget hans men da sa han "kan du inte stå upprest, din rumpa är lite för tung för mig". Og jeg var ikke akkurat feit! Skjedde ikke så mye som noe klinings den kvelden der, likevel spredde han rykter om at han hadde hatt sex med meg hele natta... prøvde du å sitte deg på fanget hans og han ville ikke? det er jo en fantastisk anledning for å la ting skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 28. februar 2010 #116 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Jeg skulle møte en fra nettet jeg hadde fått veldig godt kontakt og kjemi med. På bildet så han ut som et slankt friluftsmenneske, så overraskelsen var stor da det viste seg at han var en overvektig metallfyr. Nå er jeg av typen som egentlig liker bamsete metallfyrer, men ble veldig skeptisk til hele fyren fordi han var så utrolig annerledes enn på bildet (pluss at hvis jeg vil på date med en bamsete metallfyr ordner jeg en date med en bamsete metallfyr, ikke med en som ser ut som en friluftsmann). Og han som hadde vært så morsom på telefonen, kom bare med teite vitser hele tiden. Greit nok, det kunne jo skyldes nervøsitet. Men FOR en klengete fyr! Vi gikk tur, og han skulle gå KLISS inntil meg hele tiden. Jeg fikk helt noia og prøvde å komme meg unna ved å flytte meg lenger unna, og endte til slutt opp med å gå i grøfta. Tok han hintet da? Nei da. Han bare fulgte etter. Oppi grøfta! Til slutt sa jeg rett ut: "du går her på denne siden av gangveien, og jeg går på andre siden av gangveien." Etter noe som føltes en evighet nærmet vi oss der jeg bodde. Der deler veien seg i to. En går ned til husene, og en går parallelt med den veien, bare høyere opp. Han innsisterte på å følge meg ned på veien til huset. Men jeg sa at han fikk gå på den veien lenger oppe. Jeg orket ikke fler vitser og mer forsøk på klenging. Da presterer han å si: "Javel. Jeg kan ta et hint." (eeehm.. nei. dette var klar tale, kompis) Var litt pinlig mens vi gikk parallelt med hverandre, da.. Haha.. Heldigvis lot han meg være i fred etterpå. Endret 28. februar 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 28. februar 2010 #117 Del Skrevet 28. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #118 Del Skrevet 28. februar 2010 Meeer! :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 28. februar 2010 #119 Del Skrevet 28. februar 2010 prøvde du å sitte deg på fanget hans og han ville ikke? det er jo en fantastisk anledning for å la ting skje! Hehe han sa jeg kunne sitte på fanget hans Men han var ganske puslete. Ikke akkurat en fantastisk date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #120 Del Skrevet 28. februar 2010 Etter å ha tørrjukket på meg i en time mens jeg prøvde å sove ville jeg få slutt på maset, og tenkte, what the hell, jeg er jo single. Så jeg dro ned trusene og sa at han kunne sette igang så lenge han brukte kondom. Noen får virkelig som fortjent, må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå