Gå til innhold

Din pinligste date. Hvordan var den?

kristian82

Anbefalte innlegg

Hjelpes...jeg skjemmes over mine dates, og vet ikke hvilken som er verst!

:ler: Det var 4 moorsomme historier!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja *sukk*

Er en grunn til at jeg aldri skal dra på date igjen.

Syns du skal ta en date til, så du får 5 artige historer ;)! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmilyLane
Syns du skal ta en date til, så du får 5 artige historer ;)! :ler:

Hmmm...kanskje det? Du får deg en god latter iallefall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...kanskje det? Du får deg en god latter iallefall :ler:

:Nikke: Ja, var veldig bra historier ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja *sukk*

Er en grunn til at jeg aldri skal dra på date igjen.

Ingenting som kan friste deg altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EmilyLane
Ingenting som kan friste deg altså?

Ytterst lite! Jeg venter til et forhold kommer snikende innpå meg uten at jeg merker det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ytterst lite! Jeg venter til et forhold kommer snikende innpå meg uten at jeg merker det selv.

Herlighet da! Og hvordan tenker du deg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 12 og tydeligvis litt rundere og lavere enn gjennomsnittet i klassen og jaggu ble jeg ikke "spleiset" med hun som var i samme situasjon (fysisk) på klassetur.

Hvorfor var pinlig?.. Jo det var da jeg oppdaget at jeg faktisk var rundere og lavere enn de andre.

Ellers har jeg ikke hatt noen direkte pinlige dater, man har hatt noen hvor man ikke akkurat finner ut at man har så mye til felles ;) .. Men det verste jeg vet på date er når man blir utsatt for søte jenter som snakker som maskingevær om ingenting!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 12 og tydeligvis litt rundere og lavere enn gjennomsnittet i klassen og jaggu ble jeg ikke "spleiset" med hun som var i samme situasjon (fysisk) på klassetur.

Hvorfor var pinlig?.. Jo det var da jeg oppdaget at jeg faktisk var rundere og lavere enn de andre.

Ellers har jeg ikke hatt noen direkte pinlige dater, man har hatt noen hvor man ikke akkurat finner ut at man har så mye til felles ;) .. Men det verste jeg vet på date er når man blir utsatt for søte jenter som snakker som maskingevær om ingenting!...

Heheh :ler: !

KREMT - jeg måtte endre: jeg trodde jentene faktisk snakket OM maskingevær..Begynte å undre på valg av damer ;) hehe.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det verste jeg vet på date er når man blir utsatt for søte jenter som snakker som maskingevær om ingenting!...

Haha, sånn var det på første daten jeg var på med eksen. Vi hadde snakket sammen på nettet noen måneder og hadde kjempekontakt (gikk på samme videregående og visste hvem den andre var), og hadde endelig bestemt oss for at han skulle komme på besøk for å se film. Vi var supernervøse begge to, og siden jeg skravler ekstra mye når jeg er nervøs mens han blir stille - ja, dere skjønner poenget. Tror ikke han sa mer enn to setninger hele kvelden, mens jeg snakket for et helt middagsselskap. Det mest befriende øyeblikket på daten var da vi oppdaget at lillebroren min og to kompiser satt utenfor stuevinduet og spionerte på oss, så det sier vel sitt. :ler: Vi var sammen i åtte år da, det trodde vel ingen av oss skulle skje etter den kvelden.

Den ekleste opplevelsen hadde jeg da jeg var 14. Alle venninnene mine hadde en gutt fra et annet sted i landet som de snakket med i telefonen av og til, så da måtte jo jeg også gjøre det. Fant han vel på nettet. Han virket litt teit, men det viktigste var jo at jeg kunne vise på telefonloggen at jeg hadde snakket med ham. :fnise: Så skulle jeg på fotballcup i forbindelse med en messe der han bodde, og vi avtalte å treffes der, selvfølgelig med mine venninner som påheng. Det viste seg at han var skikkelig lite tiltrekkende og fryktelig, fryktelig rar, og han ville helst både holde hender og kysse meg rett foran resten av gjengen, selv om han aldri hadde truffet meg før. Jeg fikk helt hetta og var sjeleglad da kvelden var over, men var en "snill pike" som latet som om alt var greit. Tre dager etterpå ringte han da jeg var på kino, og da jeg ikke tok telefonen klikket han totalt og sendte meg ti meldinger om hvordan jeg ødela livet hans. Etter å ha fått klar beskjed om at jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre snudde han totalt (igjen) og elsket meg plutselig over alt i verden. Han ringte meg daglig over et år og fikk kamerater til å ringe og fortelle meg hvor mye han ville gjøre for å bli sammen med meg. Ringingen avtok litt etterhvert, men det skjedde med jevne mellomrom i flere år. Tre år etterpå fikk jeg en truende sms der han skrev: "jasså du juliane, du går på den og den linja på den og den skola og bor på hybel der og der du ja. Går ikke an å skjule seg fra meg vet du." Den dag i dag lurer jeg på hvor han fikk de opplysningene fra... To år etter et igjen fikk jeg sms fra kameraten hans som fortalte at han fremdeles elsket meg og i dette øyeblikk satt på toget til min hjemplass for å "vinne meg tilbake". Han dukket aldri opp, og nå virker det heldigvis som om han har gitt seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ekleste opplevelsen hadde jeg da jeg var 14. Alle venninnene mine hadde en gutt fra et annet sted i landet som de snakket med i telefonen av og til, så da måtte jo jeg også gjøre det. Fant han vel på nettet. Han virket litt teit, men det viktigste var jo at jeg kunne vise på telefonloggen at jeg hadde snakket med ham. :fnise: Så skulle jeg på fotballcup i forbindelse med en messe der han bodde, og vi avtalte å treffes der, selvfølgelig med mine venninner som påheng. Det viste seg at han var skikkelig lite tiltrekkende og fryktelig, fryktelig rar, og han ville helst både holde hender og kysse meg rett foran resten av gjengen, selv om han aldri hadde truffet meg før. Jeg fikk helt hetta og var sjeleglad da kvelden var over, men var en "snill pike" som latet som om alt var greit. Tre dager etterpå ringte han da jeg var på kino, og da jeg ikke tok telefonen klikket han totalt og sendte meg ti meldinger om hvordan jeg ødela livet hans. Etter å ha fått klar beskjed om at jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre snudde han totalt (igjen) og elsket meg plutselig over alt i verden. Han ringte meg daglig over et år og fikk kamerater til å ringe og fortelle meg hvor mye han ville gjøre for å bli sammen med meg. Ringingen avtok litt etterhvert, men det skjedde med jevne mellomrom i flere år. Tre år etterpå fikk jeg en truende sms der han skrev: "jasså du juliane, du går på den og den linja på den og den skola og bor på hybel der og der du ja. Går ikke an å skjule seg fra meg vet du." Den dag i dag lurer jeg på hvor han fikk de opplysningene fra... To år etter et igjen fikk jeg sms fra kameraten hans som fortalte at han fremdeles elsket meg og i dette øyeblikk satt på toget til min hjemplass for å "vinne meg tilbake". Han dukket aldri opp, og nå virker det heldigvis som om han har gitt seg...

Oi, den var jo rett og slett skummel da! For en type :klø: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Jeg chattet med "min date" en stund til det viste seg at han bodde like ved meg.. Vi avtalte og møtes hos meg til onsdagsfilmen som gikk på tvn den tiden.. gutten kom og jeg hadde tent masse lys og gjort det kjempe koselig i huset.. Satt frem glass ved stolen hvor JEG hadde bestemt at han skulle sitte.. satte colaen på gulvet siden av stolen.. Vi så på filmen.. han gikk hjem... UTEN at jeg hadde turt å forsyne han med drikke.. jeg sa ikke engang at han kunne ta selv.. i ettertid har han sagt at han var kjempe tørst og hadde dødd for et glass cola men jeg sa jo ikke at han kunne ta... veldig pinlig!! Han er nå min mann så jeg skremte han ikke så fælt! og cola får han titt og ofte;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg chattet med "min date" en stund til det viste seg at han bodde like ved meg.. Vi avtalte og møtes hos meg til onsdagsfilmen som gikk på tvn den tiden.. gutten kom og jeg hadde tent masse lys og gjort det kjempe koselig i huset.. Satt frem glass ved stolen hvor JEG hadde bestemt at han skulle sitte.. satte colaen på gulvet siden av stolen.. Vi så på filmen.. han gikk hjem... UTEN at jeg hadde turt å forsyne han med drikke.. jeg sa ikke engang at han kunne ta selv.. i ettertid har han sagt at han var kjempe tørst og hadde dødd for et glass cola men jeg sa jo ikke at han kunne ta... veldig pinlig!! Han er nå min mann så jeg skremte han ikke så fælt! og cola får han titt og ofte;-)

:ler: Kult det ble klaff likevel da ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30
:ler: Kult det ble klaff likevel da ;) .

Jepp! og han sier i ettertid at han falt ikke for meg pga vertinne jobben ihvertfall hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! og han sier i ettertid at han falt ikke for meg pga vertinne jobben ihvertfall hehe

Hehe, nei men du hadde jo i alle fall sørget for sitteplass til han da ;).

Tror jeg hadde vært "frekk" nok til å spurt jeg :klø: .....Er vel egentlig ikke så frekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest annemor30
Hehe, nei men du hadde jo i alle fall sørget for sitteplass til han da ;).

Tror jeg hadde vært "frekk" nok til å spurt jeg :klø: .....Er vel egentlig ikke så frekt...

Hehe keg hadde hosta som rakkern jeg... til han spurte om jeg trengte drikke hehe for å se om han tok hintet hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30
Hehe keg hadde hosta som rakkern jeg... til han spurte om jeg trengte drikke hehe for å se om han tok hintet hihi

Kan se ut som jeg er i fnisehumør nå... tror jeg må finne senga;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodisia

verdens pinligste date ... var da jeg var litt vill student i en ganske liten by... eller det var ikke en date da men uansett...

hadde møtt en veldig kjekk og snill utvekslingsstudent på en studentfest og hatt det kjempefint sammen med ham hele kvelden.. danset og snakket i kanskje sju timer... og vi var litt sånn love at first sight... vi gikk ut i den lyse vårnatten og han lurte på om jeg ville være med ham hjem.. jeg sa ja..

og så går vi hjem til ham.... og det viser seg at han bor i et studentkollektiv.... hvor jeg hadde vært på one-night-stand et år i forveien..... på rommet hans faktisk..... og den andre fyren bodde der fortsatt, men hadde byttet rom.... ahem ..

og dette kollektivet var sånn at de pleide å spise måltider sammen og sånn... gode venner liksom... og jeg skulle få frokost dagen etter... eh...

min første innskytelse var å bare stikke av så fort jeg kunne..... men jeg skjønte jo at en sånn klin sprø oppførsel ville bli drøftet, siden han jo syntes at jeg var veldig søt frem til vi kom hjem til ham ... hoho... det endte med at jeg klarte å dikte opp en saftig løgnhistorie....og måtte dessverre be ham om aldri å ringe meg, jeg holdt på å dø av skam... tenk dere den fylleangsten dagen etter, iaiks :-D :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som jeg er i fnisehumør nå... tror jeg må finne senga;-)

Fnisehumør er jo bra. Ingen grunn til å gå til sengs da vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...