Gjest Gjest_nelly_* Skrevet 28. februar 2010 #121 Del Skrevet 28. februar 2010 - Har datet en del jeg har blitt kjent med på nettet, og nesten alle uten unntak har vist seg å være både tjukkere, eldre og mer opptatt enn det de skriver i profilen. En som jeg hadde mailet med i lang, lang tid, kom på besøk til hjembyen min og skulle bo på hotell. Jeg var litt i tvil om han bodde sammen med noen eller ei. For hver gang jeg spurte, så fikk jeg et innvikla og komplisert svar. Her burde ringt noen store alarmklokker, og det gjorde det nok, men jeg hørte dem bare ikke. Da vi møttes, så fikk jeg omtrent bakoversveis, fyren rakk meg såvidt til midjen og var tjukkere enn han var høy. Men hyggelig nok, så jeg var innstilt på å være hyggelig tilbake. Men ingen gnistrende kjemi akkurat. Vi var ute på middag og jeg fulgte med han opp på rommet etterpå, men uten baktanker om noe som helst. Han hadde kjøpt inn masse rødvin og konjakk, siden jeg en gang hadde nevnt at jeg likte det. Men ikke alt på en gang, liksom. Vi pratet litt og jeg takket for meg. Og egentlig glad jeg kom meg hjem. Det var overhode ikke noe som kunne kalles romantikk i luften. Og jeg lurte bare på hvordan jeg skulle greie å kutte ut, uten å være uhøflig eller sårende. Snakk om å ta unødige hensyn. Etter noen dager får jeg spørsmål pr mail om når han skal bestille tur til oss til Syden. Da måtte jeg si at jeg tror neppe det blir aktuelt. Regner med at han også var opptatt, siden han tydeligvis hadde tenkt å gå videre med null kjemi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. februar 2010 #122 Del Skrevet 28. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 28. februar 2010 #123 Del Skrevet 28. februar 2010 Den mannen jeg kjenner som jeg virkelig tenker på som MANN er en fyr som har veldig lett for å vise følelser og er generelt glad i andre mennesker ,det er slik en deilig forandring fra de mange menn som skal være så himla tøffe og kule hele tiden,de føler man at man aldri riktig kjenner Kanskje det var noe annet som fåregikk her men, når jeg datet en jente engang prøvde jeg å vise at jeg var interessert i klær etc. Så i ettertid at jeg var sikkerlig jentete fordi jeg tenkte at hun skulle tenke: At vi har ting til felles, å vi kan gjøre ting i lag. Så i ettertid hvor teit det var av meg >.< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 3. mars 2010 #124 Del Skrevet 3. mars 2010 Pinligste daten...hihi....det er flere.... Leste om hun som var på kino og ikke rakk toget og måtte vente 1 time...det var ingen ting imot hva jeg måtte gjennom da jeg ikke rakk toget til andre siden av Norge..., jeg måtte ta inn på hotell og ta fly og si fra på jobben at jeg ble forsinket...og ikke nok med det, men de hadde skaffet vikar da jeg kom frem .... så da var det bare å gå hjem til den trøtte hybelen.......må bare få si at han trøtte jeg traff på blinddaten ble jeg kvitt da jeg tok inn på hotellet... og så var det han som hadde et glatt babyface tykk og jævlig, knipset etter drosje... og åpnet døren for meg...., men da sa jeg at han kunne sette seg inn først og ja det gjorde han, og gjett hva jeg gjorde da?? - smalt igjen døren og sprang som faaaaaaaaaa.......... og så var det han som dukket opp i den møkkete bilen og de ekle klærne og bestilte siste rest av bleik lappskaus til seg selv...og jeg neitakk.....ugg og så spiste han med munn åpen og den var stygg.......ugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #125 Del Skrevet 3. mars 2010 Ikke akkurat en date men, var ute på byen en tur sammen med gode venner. Mens vi tusler avgårde mot et nytt utested står det en kar jeg har sett før og vil prate med meg. Javel, tenker jeg og tusler bort for å høre hva han vil. Han mumler noe med "jo, du sjønner..." før han kaster seg fremover og prøver febrilsk å kysse meg, jeg dytter han raskt bort og lurer på hva han driver med. Så... river han av seg bukse og bokser, legger seg ned på bakken med erigert penis og peker på den mens han sier "kom igjen, sug meg a, kom igjen.." Trenger vel ikke si at jeg løp fortere enn svint bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_helena_* Skrevet 3. mars 2010 #126 Del Skrevet 3. mars 2010 Min verste date: Skulle treffe en fyr jeg bare hadde snakket litt med på byen og gitt tlf.nr mitt til,så vi avtaler en filmdate hjemme hos han. Alt vel så langt Jeg ringer på og han møter med i døren med en pils til hver(jeg skulle kjøre hjem, og det visste han...),og han ble litt småsur fordi jeg ikke ville ha.(Allerde her fikk jeg en litt uggen følelse)Så skulle vi se film da,han spør hva jeg liker. Jeg sier gjerne komedie eller action, og vet dere hva fyren presterer å sette på??? En "hjemmevideo" fra gutteturen han var på i fjor Meeeeeget interesant for meg, han satt der å fnisa og lo godt for seg selv og tok seg virkelig bryet med å forklare,hehe. Etter en stund ble jeg temmelig lei og spurte om vi kunne gå på verandaen å ta en sig.(han røyka også)Der ute holdet han det virkelig gående med å fortelle meg alle mulige millitærhistorier (det var 10 år siden han var i millitæret,get over it!!), før han plutselig slo over på emnet at han var ikke intressert i gå for fort frem.Han ville bli skikkelig kjent først (fair nok), for så i neste sekund omtrent bønnfale meg om å ha sex med ham. Da jeg takket høflig men bestemt nei sa han at det gjode ikke noe likevel,for jeg måtte ikke tro at han hadde lyst på meg altså Denne gutten(ja,velger å kalle ham gutt) var på det tidspunktet nesten 30 og trenger jeg si at det ikke ble noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #127 Del Skrevet 3. mars 2010 Min verste date: Skulle treffe en fyr jeg bare hadde snakket litt med på byen og gitt tlf.nr mitt til,så vi avtaler en filmdate hjemme hos han. Alt vel så langt Jeg ringer på og han møter med i døren med en pils til hver(jeg skulle kjøre hjem, og det visste han...),og han ble litt småsur fordi jeg ikke ville ha.(Allerde her fikk jeg en litt uggen følelse)Så skulle vi se film da,han spør hva jeg liker. Jeg sier gjerne komedie eller action, og vet dere hva fyren presterer å sette på??? En "hjemmevideo" fra gutteturen han var på i fjor Meeeeeget interesant for meg, han satt der å fnisa og lo godt for seg selv og tok seg virkelig bryet med å forklare,hehe. Etter en stund ble jeg temmelig lei og spurte om vi kunne gå på verandaen å ta en sig.(han røyka også)Der ute holdet han det virkelig gående med å fortelle meg alle mulige millitærhistorier (det var 10 år siden han var i millitæret,get over it!!), før han plutselig slo over på emnet at han var ikke intressert i gå for fort frem.Han ville bli skikkelig kjent først (fair nok), for så i neste sekund omtrent bønnfale meg om å ha sex med ham. Da jeg takket høflig men bestemt nei sa han at det gjode ikke noe likevel,for jeg måtte ikke tro at han hadde lyst på meg altså Denne gutten(ja,velger å kalle ham gutt) var på det tidspunktet nesten 30 og trenger jeg si at det ikke ble noe mer? AAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 3. mars 2010 #128 Del Skrevet 3. mars 2010 Har vel hatt to som var litt utenom det vanlige... Den ene var på studentfylla etter en matteeksamen. Det er mitt verste fag, så jeg feiret noe innmari... Fant en fyr som jeg klina litt med. Han viste seg å være matematiker. I fylla et par uker etterpå sender jeg ham en melding. For det var jo en kjempeide...(jeg sender vanligvis ikke sånne meldinger). Date et par dager etterpå. Ja da, han hadde jeg drukket både fin og sjarmerende. Egentlig hadde vel fyren kunnet være pen, men han kom på en rar sykkel med for kort bukse, og slitte sandaler med sokker i. Deretter drakk vi pils Jeg var student, han jobbet. Regner ikke med å bli betalt for men endte opp med å betale det meste, da "øl var så dyrt". Daten endte opp med at han dro frem noen Mensa-oppgaver (jeg er ikke særlig med tall, men dette hadde mer med logikk/historie/regle å gjøre, g det er jeg en jævel på). Grusa ham og dett var dett. Takk gud. Den neste var den helt bisarre. Ute på byen i et land jeg bodde i hvor menn var litt mer frempå. Dårlig kompis ga telefonen min til en fyr mens jeg var på dansegulvet, som jeg hadde snakket med, ganske så bedugget. Dagen etter begynner telefonen min å ringe (han hadde ringt seg selv fra min telefon). Jeg overser det lenge (Hvem faen er Giovanni liksom). Men ute på byen får jeg igjen den gode ideen å svare. Han kommer å henter meg på utestedet. Jeg vil ikke dra alene, så tar med en uberhomofil kompis. Kompisen min snakker ikke fransk men klarer å mase seg til et gratis måltid mens han prøver å sjekke opp fyren. Absurd. Fyren er laaaangt eldre enn det jeg husker, sleip, italiensk og sjef for et eller annet svært firma. Kjører oss til et vannvittig utestsed i sin Ferarri, hvor vi går forbi hele køen og rett til en ventende flaske magnum champagne. Der står hans kompis som ligner på han kompisen i Notting Hill. Hvis dette høres bra ut, nei det er ikke det. Han snakker italiensk og fransk. Jeg snakker bare ok fransk. Kompisen snakker ikke noe språk jeg har kjennskap til. Deretter begynner han å si at han aldri har hatt en norsk kjæreste og at han er veldig fornøyd! Etter første kvelden. Han sto på døra mi i månedsvis etterpå. Takk gud for videocall på døra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #129 Del Skrevet 3. mars 2010 Første gang jeg gikk ut på date med exen min var jeg så utrolig nervøs at jeg holdt på å koke innvendig, føltes som jeg hadde feber! Jeg var så nervøs for å treffe han og grua meg som bare faen, og det merktes helt syykt også, han hadde sett meg kommende så han hadde gjemt seg, fordi han ville "skremme" meg, noe som gjorde at jeg ble HELT satt ut! ikke nok med at jeg var nervøs fra før av ! På vei ut fra togstasjonen klarer jeg å miste mobilen min, ut av jakkelomma, det var sånne skyvedører som går rundt så når jeg snudde meg, så hadde mobilen blitt med på "neste runde" med døra:P hah og da snudde jeg meg bare tilbake igjen og gikk videre, trodde han ikke merka noe, så sier han til meg du mista jo tlf din, og daa ble jeg enda mer satt uut, hendene mine rista mens jeg sto der og nekta for at d var min tlf, jeg bare nei nei dn er ikke min, så sier han eh du mista den ut av jakkelomma!skjønte ikke hvorfor jeg sa nei og hvorfor jeg var så nervøs, det førte til at jeg oppførte meg som en jævla boms! så snur han seg og henter tlf min og gir den til mg, jg legger den i veska og holder på å døøø av flauhet!herregud så nervøs jg var, ikke nok med det, han har bestemt seg for å ta med meg på fav.spisestedet hans, og idet vi går inn døra så sier han her er det bra mat, jeg sier ja hva som helst utenom ris går bra, jeg hater ris, så snur han seg og forklarer meg at nesten hver eneste matrett her inneholder ris, og jg svarer tilbake okay, jeg liker egentlig ris da! og jeg gjør jo det herregud, jeg var seriøst ikke meg selv i det hele tatt! guud så flau og nervøs jg var, klarte ikke holde øyenkontakt i d hele tatt...dette har hittil vært den pinligste daten i mitt liv...hahah morsomt som faen når jeg tenker på det nå Nå lo jeg godt. Men hjertelig! Utrolig søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aldrimernett Skrevet 4. mars 2010 #130 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg hadde snakket med en type på nettet i 1,5 måneder. Han bodde i Danmark, så det ble en del samtaler på MSN. Vi snakket ca. 3-4 timer hver kveld i denne perioden, etter hvert gikk vi over til telefon, sendte hverandre mange bilder og hadde webcamsamtale. Kjemien var perfekt, og vi begynte å snakke om fremtiden. Så skulle jeg møte denne typen, da. Kledde meg pent, og troppet opp utenfor butikken vi hadde avtalt å møtes utenfor. Det tar litt tid før han kommer, men han gir meg da en klem. Vi går rundt i ca. 1 time (han måtte shoppe julegaver, og jeg skulle på jobb) og snakker om alt og ingenting. Diskuterer om vi skal gå på cafe eller ikke, men vi synes ikke den ser noe koselig ut, så vi går ut i stedet. Jeg har på dette tidspunktet tatt ham i hånda, og han kniper den, hardt. Vi går bortover veien, og jeg ser ham dypt inn i øynene, lener meg litt nærmere, og vi kysser. Han gjentar det hele litt etterpå, før vi går til togstasjonen (jeg må ta toget hjem). Der setter jeg meg på fanget hans, og vi snakker sammen. Tonen er spøkefull, vi ler. Han kysser meg før han går, sier det var hyggelig. Det var det siste jeg hørte fra ham. Så hyggelig var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_aina_* Skrevet 4. mars 2010 #131 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg hadde snakket med en type på nettet i 1,5 måneder. Han bodde i Danmark, så det ble en del samtaler på MSN. Vi snakket ca. 3-4 timer hver kveld i denne perioden, etter hvert gikk vi over til telefon, sendte hverandre mange bilder og hadde webcamsamtale. Kjemien var perfekt, og vi begynte å snakke om fremtiden. Så skulle jeg møte denne typen, da. Kledde meg pent, og troppet opp utenfor butikken vi hadde avtalt å møtes utenfor. Det tar litt tid før han kommer, men han gir meg da en klem. Vi går rundt i ca. 1 time (han måtte shoppe julegaver, og jeg skulle på jobb) og snakker om alt og ingenting. Diskuterer om vi skal gå på cafe eller ikke, men vi synes ikke den ser noe koselig ut, så vi går ut i stedet. Jeg har på dette tidspunktet tatt ham i hånda, og han kniper den, hardt. Vi går bortover veien, og jeg ser ham dypt inn i øynene, lener meg litt nærmere, og vi kysser. Han gjentar det hele litt etterpå, før vi går til togstasjonen (jeg må ta toget hjem). Der setter jeg meg på fanget hans, og vi snakker sammen. Tonen er spøkefull, vi ler. Han kysser meg før han går, sier det var hyggelig. Det var det siste jeg hørte fra ham. Så hyggelig var det Denne mannen var nok opptatt med andre damer, tenker jeg, og skulle bare sjekke om han hadde draget. Irriterende når du har lagt ned såpass mye energi i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 8. mars 2010 #132 Del Skrevet 8. mars 2010 Mange morsome historier! Virkelig god underholdning. Nå, min pinligste date: Jeg var skikkelig forelska i denne fyren. Vi gikk på samme folkehøyskole. Ikke en damesjarmør, men jeg tilba ham virkelig. Hadde egetnlig aldri turt å snakke skikkelig med ham. Men tenkte jeg måtte spørre ham med på date alikevel. Han var jo drømmemannen! :rødme: Han hadde på denne buksa med et stort hull i skrittet. Jeg så den svarte underbuksa hans! Han klødde seg til stadighet også i skrittet. Han pirket også ut ørevoks og studerte det. Han beit negler. Men jeg syntes ikke han var dum for det, men jeg følte meg dum selv, for han dreiv å klødde seg og gjorde alle disse tingene i stedet for å konsentrere seg om meg! Så jeg ba ham med på kino. Var skikkelig redd for å ende i "vennefella". Hadde planlagt å flørte litt. Det ble det ingenting av, for å si det sånn. Når han kom sa han ingenting, bare sto pluteslig bak meg. Først når jeg sa hei sa han hei tilbake. Jeg prøvde å starte mange samtaler. Men han svarte med enstavelsesord. Det var mange pinlige stillheter. da så han bare hånelig på meg. Jeg prøvde å tøyse. Han lo ikke en eneste gang, så ikke en gang på meg. Han så for det meste ut i lufta eller spillte spill på mobilen Han var så sur som jeg har sett noen noen gang og jeg var så nærvås som mulig. På kinoen satt jeg stiv som en stokk. Føte verken med på filmen eller snakka med ham. Etter filmen hadde jeg tenkt å kanskje spise noe, men etter kinoen så jeg ham ta på jakka og gå fort vekk. Jeg rakk så vidt å si hadet. Men siden jeg var så nærvøs ble det bare en rar lyd. Han stoppa og så rart på meg. Jeg sa hadet igjen, som en gutt i puberteten, men men. Så sa han hadet uten noen innlevelse og gikk fort vekk. Å! I ettertid var jeg så ulykkelig. Følte meg som verdens største idiot. Pinlig de neste dagene på skolen. Jeg turte ikke snakke med ham. Men en dag gikk vi tilfeldig den samme strekningen. Vi småsnakka litt (gikk helt greit. Så spurte han meg: "Kunne du tenke deg å ta en kaffe?" :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SymfoniBlomst Skrevet 26. mars 2010 #133 Del Skrevet 26. mars 2010 Dette er kanskje ikke så pinlig, men jeg fikk meg en god latter etter daten. For noen år tilbake ble jeg spurt på date av en turnuslege (faktisk) da jeg var inne på vanlig undersøkelse. Dette var jo veldig spennende og aksepterte tilbudet og ble veldig smigret! På daten informerte han meg om at dette var noe han aldri hadde gjort men han klarte ikke la vær. Jeg spurte selvfølgelig hvorfor og fikk et langt langt svar om at cellene var bygd opp av atomer og et eller annet om nøytroner som skapte en energi i meg, og den var han altså tiltrukket av. og sånn fortsatte samtalen.. Videre fortalte han han hadde ikke noe sted og bo og heller ikke jobb lengre. Han mer eller mindre spurte om han kunne få sove hos meg den natten.....? Etter mye snakk om bokstaveligtalt alt mellom univers og jord og overnaturlige ting endte daten. Jeg ville være høflig og gi han en klem men han spurte om vi kunne kysse. Litt skuffet kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. mars 2010 #134 Del Skrevet 26. mars 2010 Dette er kanskje ikke så pinlig, men jeg fikk meg en god latter etter daten. For noen år tilbake ble jeg spurt på date av en turnuslege (faktisk) da jeg var inne på vanlig undersøkelse. Dette var jo veldig spennende og aksepterte tilbudet og ble veldig smigret! På daten informerte han meg om at dette var noe han aldri hadde gjort men han klarte ikke la vær. Jeg spurte selvfølgelig hvorfor og fikk et langt langt svar om at cellene var bygd opp av atomer og et eller annet om nøytroner som skapte en energi i meg, og den var han altså tiltrukket av. og sånn fortsatte samtalen.. Videre fortalte han han hadde ikke noe sted og bo og heller ikke jobb lengre. Han mer eller mindre spurte om han kunne få sove hos meg den natten.....? Etter mye snakk om bokstaveligtalt alt mellom univers og jord og overnaturlige ting endte daten. Jeg ville være høflig og gi han en klem men han spurte om vi kunne kysse. Litt skuffet kan man si Moralen må være at det ikke finnes noen grenser for hvor merkelige folk kan være. Jeg syns egentlig dette faktum bare er problematisk ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2010 #135 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg gikk på date med en jeg hadde skrevet brev med (dette var i 1995). Han bodde nesten 2 timers kjøring unna. -Først kom han hjem til meg to timer før avtalt og jeg var ikke hjemme. Mamma var noe stressa kan man si. -Han ble bedt på middag hjemme og rørte ikke maten. Bare dyttet den fram og tilbake på tallerken. -Vi reiste og så GoldenEye og hadde ikke EN ting og si til hverandre i bilen. -Da han skulle reise lurte han på om jeg ville flytte hjem til han og foreldrene. Kanskje burde jeg gi lyd fra meg til ham snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. mars 2010 #136 Del Skrevet 26. mars 2010 Ved å svare på pinligste date, så stiller man seg vel også åpen for hugg rundt overfladiskhet og denslags. Men jeg må vel si at hårplugg-mannen kommer høyt på lista. La meg med en gang si at hårpluggene ikke var dumpegrunn, det var hele settingen. Han var plump, ufin med servitøren, gav 1% i tips, (seks kroner på en regning på 544) Jeg hadde ikke cash så jeg kunne ikke gjøre noe. Tilbød meg selvsagt min del av regninga. Han snakket kjempehøyt om Napoleon, og stilte stadige spørsmål om historiske datoer, som om jeg visste når den amerikanske uavhengighetskrigen var, det gjordet jeg selvsagt. Eneste han kommenterte om meg var at jeg hadde jævlig store øredobber. Også drev han med sånn vennskaplig kompisboksing i overarmene mine hele tida. Jeg fikk blåmerker. Hele settinga var pinlig, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. mars 2010 #137 Del Skrevet 26. mars 2010 Ved å svare på pinligste date, så stiller man seg vel også åpen for hugg rundt overfladiskhet og denslags. Men jeg må vel si at hårplugg-mannen kommer høyt på lista. La meg med en gang si at hårpluggene ikke var dumpegrunn, det var hele settingen. Han var plump, ufin med servitøren, gav 1% i tips, (seks kroner på en regning på 544) Jeg hadde ikke cash så jeg kunne ikke gjøre noe. Tilbød meg selvsagt min del av regninga. Han snakket kjempehøyt om Napoleon, og stilte stadige spørsmål om historiske datoer, som om jeg visste når den amerikanske uavhengighetskrigen var, det gjordet jeg selvsagt. Eneste han kommenterte om meg var at jeg hadde jævlig store øredobber. Også drev han med sånn vennskaplig kompisboksing i overarmene mine hele tida. Jeg fikk blåmerker. Hele settinga var pinlig, rett og slett Det å føle at det ikke fungerer, har ingenting med overfladiskhet å gjøre. Det vil være galskap å ikke ta hensyn til person-kjemien. Uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirit Skrevet 27. mars 2010 #138 Del Skrevet 27. mars 2010 Mer! Fortellmer...dette er skikkelig nice underholdning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 27. mars 2010 #139 Del Skrevet 27. mars 2010 Dette er kanskje ikke så pinlig, men jeg fikk meg en god latter etter daten. For noen år tilbake ble jeg spurt på date av en turnuslege (faktisk) da jeg var inne på vanlig undersøkelse. Dette var jo veldig spennende og aksepterte tilbudet og ble veldig smigret! På daten informerte han meg om at dette var noe han aldri hadde gjort men han klarte ikke la vær. Jeg spurte selvfølgelig hvorfor og fikk et langt langt svar om at cellene var bygd opp av atomer og et eller annet om nøytroner som skapte en energi i meg, og den var han altså tiltrukket av. og sånn fortsatte samtalen.. Videre fortalte han han hadde ikke noe sted og bo og heller ikke jobb lengre. Han mer eller mindre spurte om han kunne få sove hos meg den natten.....? Etter mye snakk om bokstaveligtalt alt mellom univers og jord og overnaturlige ting endte daten. Jeg ville være høflig og gi han en klem men han spurte om vi kunne kysse. Litt skuffet kan man si .......atomer.....nøytroner :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå