Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #21 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg møtte en fyr en gang ute. det var mørkt i lokalet og jeg var full og hadde vondt i hodet. Trodde han var ca 35-37. Når vi traff hverandre etterpå på date viste det seg at han var 47! Eller, jeg kunne jo se det. Fatter ikke at jeg ikke så det den kvelden altså....fatter det vare ikke, men det var mørkt som sagt. Jeg var 23 selv. Var så pinlig. Og han ville seff forføre meg. Creepy. Fylla er ikke god. edit:bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bergensjenta_* Skrevet 15. juli 2009 #22 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg hadde opprettet en profil på internett for å holde kontakt med venner og treffe nye. Jeg traff en svært hyggelig mann som overtalte meg til å bli med ham ut på date. Vi avtalte å treffes i sentrum, og så fant vi ut at vi skulle ta en tur på Akvariet, dette var da i Bergen som enkelte kanskje har gjettet.... Åh, grøss jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv som jeg var den dagen der! Fyren virket kjempehyggelig, og grei, ingenting galt der. Meg var det derimot hakket verre med, jeg var så nervøs at jeg ikke klarte å oppføre meg som meg selv i det hele tatt, av en eller annen grunn satte denne fyren meg helt ut! Etterhvert klarte jeg å slappe av, og vi gikk rundt og så på de forskjellige fiskene og dyrene. Ved barne akvariet begynte helvete... For morro skyld hadde han veldig lyst å løfte på krabbene og sjøstjernene ( du kan det i touch-akvariet). Jeg løftet opp en krabbe for ikke å være noe dårligere enn ham, og tror dere ikke faenskapet kløp meg. Jeg ropte ut og slapp den fort ned, hele bygget må ha snudd seg etter meg. Han var lettere pinlig berørt ettersom jeg bare skrek fordi jeg kvapp så veldig, vondt var det ikke. Morroa fortsatte med at jeg klarte å miste en masse småpenger i køa til kiosken osv osv... Det endte med at vi skulle se på selene i bassenget, og lente oss litt utover rekkverket. Jeg syns jeg hørte noen rope på meg, og snudde meg litt for fort, det endte med at jeg slo til ham med albuen min og han deisa ned i vannet.. Trenger ikke å forklare at jeg nesten begynte å gråte av skam, og at han ikke akkurat fridde ved endt date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. juli 2009 #23 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg møtte en fyr en gang ute. det var mørkt i lokalet og jeg var full og hadde vondt i hodet. Trodde han var ca 35-37. Når vi traff hverandre etterpå på date viste det seg at han var 47! Eller, jeg kunne jo se det. Fatter ikke at jeg ikke så det den kvelden altså....fatter det bare ikke, men det var mørkt som sagt. Jeg var 23 selv. Var så pinlig. Og han ville seff forføre meg. Creepy. Fylla er ikke god. Her heter det noe sånt som .... når stygge kvinnfolk blir pene, DA er det på tide å slutte å drikke! hehe Er jo noe i det sikkert, men egentlig liker jeg ikke å si at noen er stygge hvis man ikke kan noe for det. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. juli 2009 #24 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg hadde opprettet en profil på internett for å holde kontakt med venner og treffe nye. Jeg traff en svært hyggelig mann som overtalte meg til å bli med ham ut på date. Vi avtalte å treffes i sentrum, og så fant vi ut at vi skulle ta en tur på Akvariet, dette var da i Bergen som enkelte kanskje har gjettet.... Åh, grøss jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv som jeg var den dagen der! Fyren virket kjempehyggelig, og grei, ingenting galt der. Meg var det derimot hakket verre med, jeg var så nervøs at jeg ikke klarte å oppføre meg som meg selv i det hele tatt, av en eller annen grunn satte denne fyren meg helt ut! Etterhvert klarte jeg å slappe av, og vi gikk rundt og så på de forskjellige fiskene og dyrene. Ved barne akvariet begynte helvete... For morro skyld hadde han veldig lyst å løfte på krabbene og sjøstjernene ( du kan det i touch-akvariet). Jeg løftet opp en krabbe for ikke å være noe dårligere enn ham, og tror dere ikke faenskapet kløp meg. Jeg ropte ut og slapp den fort ned, hele bygget må ha snudd seg etter meg. Han var lettere pinlig berørt ettersom jeg bare skrek fordi jeg kvapp så veldig, vondt var det ikke. Morroa fortsatte med at jeg klarte å miste en masse småpenger i køa til kiosken osv osv... Det endte med at vi skulle se på selene i bassenget, og lente oss litt utover rekkverket. Jeg syns jeg hørte noen rope på meg, og snudde meg litt for fort, det endte med at jeg slo til ham med albuen min og han deisa ned i vannet.. Trenger ikke å forklare at jeg nesten begynte å gråte av skam, og at han ikke akkurat fridde ved endt date Høres ut som manuset til en artig film Og skjebnen ville det ikke hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 15. juli 2009 #25 Del Skrevet 15. juli 2009 den pinligste daten var når jeg ikke selv visste jeg var på en date.... dette var en fyr jeg kjente sånn halvveis, og jeg er veldig sosial av meg. etter å ha vært med fyren på litt fester/tilfeldige sammenkomster, så spurte han om ikke vi skulle gå på cafè når vi var i samme by. hele cluet her er jo at jeg hadde kjæreste, og det visste han veldig godt. så: jeg svarer i meldingen når vi avtalte klokkeslett at "ja, den er god - it`s a date". jeg hadde ironisk humor, så trodde ikke han ville misforstå det. men så: fyren dukker opp med en langstilket rose! jeg ble veldig pinlig berørt - og ikke minst nervøs for at noen skulle tro jeg var utro(satt bekjente på samme cafè) - så jeg gir ham sjangsen til å rette opp den kjipe velkomsten ved å si for tøys: "ja, du gjør vel slik med alle jentevenninne dine" han svarer : "NEI"...... djiiiz da......fyren hadde anledning til å tråkke ut av salaten, men neida. resten av cafèturen var mine desperate forsøk på å holde temaet på hans damehistorier - og det hele ender etterhvert med at jeg sier jeg må gå hjem til kjæresten.. men det godtar han ikke, og lurer på om jeg bare vil han skal gå, om jeg ikke vil være lengre med ham osv.... (eh...ja?) og rosen måtte jeg beholde..... har ikke hatt kontakt med ham siden for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. juli 2009 #26 Del Skrevet 15. juli 2009 han svarer : "NEI"...... Du må aldri undervurdere mannfolks evne til å misforstå kvinners signaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 16. juli 2009 Du utelot det viktigste.. Hmm....Hva da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 16. juli 2009 Morsomme erfaringer her as! Flink til å lese signaler han karen Gjest_Norah hehe... Daten din Bergensjente hørtes litt ut som min, eller de samme nervøse og klomsete tendensene hehe . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #29 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg spyttet litt på en fyr mens jeg fortalte et ellet annet. Han så det og ble som en stein i ansiktet. F...! Gjør sånt aldi og har absolutt ikke noen problemer med spytting altså, men det MÅTTE selvfølgelig skje når jeg er på date med drømmemannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #30 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg spyttet litt på en fyr mens jeg fortalte et ellet annet. Han så det og ble som en stein i ansiktet. F...! Gjør sånt aldi og har absolutt ikke noen problemer med spytting altså, men det MÅTTE selvfølgelig skje når jeg er på date med drømmemannen. Hvis han tok det så hardt så var han ikke akkurat drømmemannen, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 16. juli 2009 #31 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har to stk som deler førsteplassen når det gjelder pinlige dater... 1) Møtte en kar jeg hadde snakket med litt på nettet. Vi tråkket bare rundt i byen, og nesten ikke et eneste ord ble sagt, kommer nok av at han er veldig sjenert, og jeg var ung og usikker på meg selv. Eller så hadde vi egentlig absolutt ingenting å snakke om. De få ordene som ble sagt, hadde jeg problemer med å ikke begynne å hylskratte, for han hadde en veldig merkelig stemme. Ble sånn ca 2 timer med pinlig stillhet i strekk før jeg plutselig "skulle på bursdagsfest"... Det ble aldri en date nr 2 for å si det sånn. 2) Jeg og ei venninne hadde møtt noen kjekke gutter på et utested en fredagskveld. Dagen etter måtte venninna mi gi tilbake "hennes" fyr genseren hans. Og ville da ha med meg, og han tok med han som jeg hadde rotet med. Det var jo greit nok det, tenkte jeg, og ble med. Da vi møtte dem innså jeg at jeg tydeligvis hadde opplevd de verste ølbrillene noen sinne kvelden før, for han gutten var helt ærlig noe av det fæleste jeg har sett noen gang. Så dro de oss med på en pub, ble med fortsatt for venninna mi sin skyld. Han fyren "min" var veldig klengete og skulle holde hånda mi, og prøvde flere ganger å kysse meg. Jeg fant ut at jeg bare fikk begynne å være kald og avvisende, så jeg trakk meg unna med en gang han nærmet seg. Jeg dro med venninna mi inn på toalettet for å snakke, hun var enig med meg, og vi hadde egentlig ikke noen grunn til å bli der. Så vi foreslo rett og slett å stikke på en klubb vi visste de likte godt, drøyet en halvtime, og når de ville gå så sa vi at neeei vi tenkte å bare bli her istedet vi, og da ble gutta irriterte og stakk allikevel, så planen vår fungerte bra den. Det aller kjipeste med kvelden var at på den samme pub'en, var en fra skolen min, som da tilfeldigvis var drømmegutten på det tidspunktet. Prøvde å "gjemme" meg litt, men han så meg selvfølgelig...mens jeg hadde han fæle fyren på slep...huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #32 Del Skrevet 16. juli 2009 Da vi møtte dem innså jeg at jeg tydeligvis hadde opplevd de verste ølbrillene noen sinne kvelden før, for han gutten var helt ærlig noe av det fæleste jeg har sett noen gang. Ølbriller - kult uttrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #33 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvis han tok det så hardt så var han ikke akkurat drømmemannen, nei. Syns du ikke det? For jeg har virkelig stresset mye pga det...Tror at han syns at jeg er ekkel eller uhygienisk nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #34 Del Skrevet 16. juli 2009 Syns du ikke det? For jeg har virkelig stresset mye pga det...Tror at han syns at jeg er ekkel eller uhygienisk nå Nei, herlighet. Hvis han ikke forstår og tåler såpass så må han være helt blåst i hue. Vær glad du ble kvitt ham før det ble noe mer av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 16. juli 2009 #35 Del Skrevet 16. juli 2009 Var på en skikkelig klein date med en fyr for en god stund tilbake. Flere timer med pinlig stillhet og absolutt ingenting å si. Vi var sikkert veldig nervøse begge to, men at det skulle bli SÅ stille hadde jeg aldri sett for meg Men det blir jo gjerne sånn når man tror at "dette går fint, vi kommer til å ha SÅ mye å prate om". Ja, særlig. Er ikke alltid man har like god kjemi IRL som på nettet, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. juli 2009 #36 Del Skrevet 16. juli 2009 Her Må jeg bare følge med, har dessverre ingen bra historier selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #37 Del Skrevet 16. juli 2009 Var på en skikkelig klein date med en fyr for en god stund tilbake. Flere timer med pinlig stillhet og absolutt ingenting å si. Vi var sikkert veldig nervøse begge to, men at det skulle bli SÅ stille hadde jeg aldri sett for meg Men det blir jo gjerne sånn når man tror at "dette går fint, vi kommer til å ha SÅ mye å prate om". Ja, særlig. Er ikke alltid man har like god kjemi IRL som på nettet, gitt. Høres ut som skrekk-daten det der, ja! Men du overlevde jo i hvert fall hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har to stk som deler førsteplassen når det gjelder pinlige dater... 1) Møtte en kar jeg hadde snakket med litt på nettet. Vi tråkket bare rundt i byen, og nesten ikke et eneste ord ble sagt, kommer nok av at han er veldig sjenert, og jeg var ung og usikker på meg selv. Eller så hadde vi egentlig absolutt ingenting å snakke om. De få ordene som ble sagt, hadde jeg problemer med å ikke begynne å hylskratte, for han hadde en veldig merkelig stemme. Ble sånn ca 2 timer med pinlig stillhet i strekk før jeg plutselig "skulle på bursdagsfest"... Det ble aldri en date nr 2 for å si det sånn. - Kjenner jeg blir ukomfortabel bare av tanken hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 16. juli 2009 Var på en skikkelig klein date med en fyr for en god stund tilbake. Flere timer med pinlig stillhet og absolutt ingenting å si. Vi var sikkert veldig nervøse begge to, men at det skulle bli SÅ stille hadde jeg aldri sett for meg Men det blir jo gjerne sånn når man tror at "dette går fint, vi kommer til å ha SÅ mye å prate om". Ja, særlig. Er ikke alltid man har like god kjemi IRL som på nettet, gitt. Nei, helt klart. Men vet ikke hva det skyldes - altså hvorfor man ikke klarer å snakke om en dritt lissom. De fleste mennesker klarer man jo å ha en sånn svada samtale med 1 times tid. Er kanskje det at hjernen kobler ut når man er på date og skjønner at her var det ikke noe kjemi. Hadde samme dama/karen vært "borddate" i et bryllupp hadde sikkert praten gått helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 16. juli 2009 #40 Del Skrevet 16. juli 2009 Å være på date uten at man skjønner det selv, ja, det har jeg opplevd: Ei jeg jobba med en gang inviterte meg hjem til seg på grillfest fordi hun ventet amerikabesøk. Det viste seg at det var kun en amerikansk utvekslingsstudent der. Og så henne og mannen. Bare oss fire, men det var helt greit for meg. Etter en stund ble jeg og studenten sittende alene, og da jeg snur meg ser jeg vert og vertinne stå og knise med døra halvveis åpen. Først da gikk det opp for meg at dette var et plot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå