venus_ Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Hvilket proteinpulver liker og bruker du? Og hvordan bruker du det? Ønsker tips til litt mer spennende varianter av proteinshake.
Sekretæren Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 (endret) Av måltidserstattere bruker jeg Active Meal, det er favoritten for tiden. Jeg har også prøvd Meal Tech, men den er litt dyrere. Begge er sjokolade, så jeg er ikke så spennende. Av proteintilskudd har jeg brukt denne, helt grei på smak. Som du ser, er jeg sjokoladefreak Men med blåbær/bringebærsmak, synes jeg også er veldig god. Måltidserstatterne bruker jeg som de er, som regel like etter trening. M-factor bruker jeg hjemme når jeg skal lage en digg shake, gjerne med banan eller peanøttsmør fra helsekosten. Er litt enspora når det gjelder smoothies, så jeg skal følge med her Endret 15. juli 2009 av Miss Shorty
venus_ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2009 Av måltidserstattere bruker jeg Active Meal, det er favoritten for tiden. Jeg har også prøvd Meal Tech, men den er litt dyrere. Begge er sjokolade, så jeg er ikke så spennende. Av proteintilskudd har jeg brukt denne, helt grei på smak. Som du ser, er jeg sjokoladefreak Men med blåbær/bringebærsmak, synes jeg også er veldig god. Måltidserstatterne bruker jeg som de er, som regel like etter trening. M-factor bruker jeg hjemme når jeg skal lage en digg shake, gjerne med banan eller peanøttsmør fra helsekosten. Er litt enspora når det gjelder smoothies, så jeg skal følge med her M-factor i sjokoladesmak har jeg allerede prøv, men synes den var aaltfor søt! Den andre der hørtes veldig god ut, både i blåbær/bringebær og kaffe latte Har du prøvd Myoprotein, og vet om det er like søtt som M-factor?
Sekretæren Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Den har jeg ikke prøvd enda, nei. Skal ta meg en e-mail-runde og tigge smaksprøver når jeg får rotet meg til det Hva bruker du?
Inx Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Hvilket proteinpulver liker og bruker du? Og hvordan bruker du det? Ønsker tips til litt mer spennende varianter av proteinshake. Jeg bruker for tiden nesten bare Whey gold standard, synes den smaker godt i alle smaksvariantene.
venus_ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2009 Den har jeg ikke prøvd enda, nei. Skal ta meg en e-mail-runde og tigge smaksprøver når jeg får rotet meg til det Hva bruker du? Har hatt star nutrition whey-80 i vanilje og nøytral smak. Men har lyst på en med mer smak. Kjedelig å kjøpe noen som er udrikkelig, prøver å få meg til å like m-factor nå Men det går dårlig, hehe.
venus_ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2009 Jeg bruker for tiden nesten bare Whey gold standard, synes den smaker godt i alle smaksvariantene. Mange spennende smaker. Vet du hva rocky road smaker?
Supraspinatus Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 tn prozyme jordbær spiser jeg. Ene og alene fordi jeg synes det smaker best. Har prøvd en hel haug. Ingen andre synes jeg smaker godt og er like fri fra klumper som den. Jeg HATER klumper!
Gjest MooCow Skrevet 17. juli 2009 #9 Skrevet 17. juli 2009 (endret) Jeg bruker for tiden Body Fortress Whey Protein fordi det er saapass billig. Pleier aa blande det med soyamelk og gjerne litt baer, det blir veldig godt, eller med gresk yoghurt. Naa har jeg nettopp bestillt dette pulveret som ikke er smakssatt. Det burde jo vaere ganske allsidig. Endret 17. juli 2009 av MooCow
Gjest MooCow Skrevet 17. juli 2009 #10 Skrevet 17. juli 2009 Hvor mye proteinpulver tar dere om dagen?
Inx Skrevet 18. juli 2009 #11 Skrevet 18. juli 2009 (endret) Mange spennende smaker. Vet du hva rocky road smaker? Akkurat den har jeg ikke forsøkt eller sett. Jeg har smakt endel varianter av whey 100% dvs. sjokolade, vanilje, jordbær, cookies & cream, tropisk og en som het banana cream eller noe sånt. Samtlige synes jeg er gode - men jeg bruker stort sett vanilje og jordbær, man får dem i 5kg pakker noe man ikke gjør med alle de andre variantene. Endret 18. juli 2009 av Inx
Supraspinatus Skrevet 18. juli 2009 #12 Skrevet 18. juli 2009 Hvor mye proteinpulver tar dere om dagen? Avhenger av treningsmengde. Selv får jeg i meg nok protein via det vanlige kostholdet, men tar proteintilskudd på treningsdager bare for å øke kcal-inntaket noe. 40g pulver, 4dl melk
Gjest MooCow Skrevet 18. juli 2009 #13 Skrevet 18. juli 2009 (endret) Avhenger av treningsmengde. Selv får jeg i meg nok protein via det vanlige kostholdet, men tar proteintilskudd på treningsdager bare for å øke kcal-inntaket noe. 40g pulver, 4dl melk Ok. Ja, jeg proever jo aa faa i meg nok via maten jeg spiser, men det er jo ikke alltid det gaar. Blir litt lei tunfisk av og til. Proever aa faa i meg ca 95g protein om dagen naar jeg trener(1,5xkroppsvekt). Endret 18. juli 2009 av MooCow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå