Gå til innhold

Hva nå da..

Gjest Gjest_Thomas_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Thomas_*

Første gang jeg skriver på dette forumet så jeg håper på seriøse svar. Jeg er en mann på 28. Frem til jeg var ca 23 så var jeg totalt misslykket på damefronten og sjekkemarkedet. Så jeg bestemte meg for at noe måtte gjøres. Kort fortalt, etter mye prøving og feiling og med stadig bedre treffprosent ble jeg bedre og bedre på sjekking og å tilltrekke meg kvinner. Nå etter 5 år har situasjonen forandret seg totalt. Men, det er et problem. Jeg er blitt ekstremt kynisk og jeg går kun etter de kvinnene som er meget flotte utseendemessig å ofte så er det en veldig ennkel sak å få disse med seg hjem. Enten for en ONS eller for et litt løst forhold. Jeg slipper selv å sjekke lenger for det er som regel kvinnene som nå tar kontakt.

Jeg ser helt vanlig ut. Jeg er godt trent for jeg trener 5 dager i uken og kler meg bra, men ellers er jeg ikke spesielt kjekk.

Jeg har mistet totalt troen på kvinner og har nå et ekstremt forbruk av kvinner og jeg ser rett og slett ned på kvinner og synes de er lause og lettlurte.

Regner med at jeg har blitt en ganske stor drittsekk og det er ikke få ganger det har skapt problemer rent psykisk for flere av kvinnene jeg har hatt sexuell kontakt med for ofte så ønsker de mer, noe jeg aldri er interesert i. Det jeg er forundret mest over er at de vakreste kvinnene er de som sliter mest med selvtillit og selvbilde.

Noen som har noe å komme med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Første gang jeg skriver på dette forumet så jeg håper på seriøse svar. Jeg er en mann på 28. Frem til jeg var ca 23 så var jeg totalt misslykket på damefronten og sjekkemarkedet. Så jeg bestemte meg for at noe måtte gjøres. Kort fortalt, etter mye prøving og feiling og med stadig bedre treffprosent ble jeg bedre og bedre på sjekking og å tilltrekke meg kvinner. Nå etter 5 år har situasjonen forandret seg totalt. Men, det er et problem. Jeg er blitt ekstremt kynisk og jeg går kun etter de kvinnene som er meget flotte utseendemessig å ofte så er det en veldig ennkel sak å få disse med seg hjem. Enten for en ONS eller for et litt løst forhold. Jeg slipper selv å sjekke lenger for det er som regel kvinnene som nå tar kontakt.

Jeg ser helt vanlig ut. Jeg er godt trent for jeg trener 5 dager i uken og kler meg bra, men ellers er jeg ikke spesielt kjekk.

Jeg har mistet totalt troen på kvinner og har nå et ekstremt forbruk av kvinner og jeg ser rett og slett ned på kvinner og synes de er lause og lettlurte.

Regner med at jeg har blitt en ganske stor drittsekk og det er ikke få ganger det har skapt problemer rent psykisk for flere av kvinnene jeg har hatt sexuell kontakt med for ofte så ønsker de mer, noe jeg aldri er interesert i. Det jeg er forundret mest over er at de vakreste kvinnene er de som sliter mest med selvtillit og selvbilde.

Du sa vel det meste selv egentlig. Du er en drittsekk. Du utnytter kvinner samtidig som du ser ned på de. Du må nesten bestemme selv hva som gjør det lykkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer du egentlig når du bare utnytter andre - diplom?

Sikkert flere av dem som utnytter deg også da men ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er forundret mest over er at de vakreste kvinnene er de som sliter mest med selvtillit og selvbilde.

Men jeg skal gi deg et tips når det gjelder det ovenstående - les og lær om Histrionisk personlighetsforstyrrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Nei, har egentlig ikke noe å komme med.

Skjønner ikke helt hva du vil ha svar på/ høre. Du vet jo selv hvordan du har endret deg og hva slags holdninger du har. Du får vel bare prøve å endre deg da, om du skulle ha noe ønske om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skal gi deg et tips når det gjelder det ovenstående - les og lær om Histrionisk personlighetsforstyrrelse.

Du er så iiivrig på de personlighetsforstyrrelsene dine as :fnise:

Jeg blir så fasinert over at du drar dette inn overralt, kan du ikke please si til meg på PM hvorfor du er så fasinert av det??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier selv at du vet du har blitt en drittsekk.. da bør du gjøre noe med det, er faktisk ikke så vanskelig å være en ålreit person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa vel det meste selv egentlig. Du er en drittsekk. Du utnytter kvinner samtidig som du ser ned på de. Du må nesten bestemme selv hva som gjør det lykkelig....

Du skal vel ikke se helt bortifra at det TS skriver er ren fantasi. Enten fordi han bare vil provosere eller fordi han drømmer å om å bli den han beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Thomas_*
Hmm...

Nei, har egentlig ikke noe å komme med.

Skjønner ikke helt hva du vil ha svar på/ høre. Du vet jo selv hvordan du har endret deg og hva slags holdninger du har. Du får vel bare prøve å endre deg da, om du skulle ha noe ønske om det.

Det er virkelig ikke så enkelt å forandre det som man kanskje skulle tro. Etter totaltørke i mange år så er det ingen enkel sak å forlate den livsstilen jeg har tillagt meg. Det vanskeligste er kanskje det når man i voksen alder skal forandre seg så radikalt som jeg evnt må gjøre siden det er snakk om en indre forandring.

Hadde kanskje håpet på noen gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så iiivrig på de personlighetsforstyrrelsene dine as :fnise:

Jeg blir så fasinert over at du drar dette inn overralt, kan du ikke please si til meg på PM hvorfor du er så fasinert av det??? :)

Menneskesinnet er fascinerende - det skaper mange problemer for selvet og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Thomas_*
Du skal vel ikke se helt bortifra at det TS skriver er ren fantasi. Enten fordi han bare vil provosere eller fordi han drømmer å om å bli den han beskriver.

Grunnen til at jeg ikke postet dette i et annet forum er pga å slippe kommentarer som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig ikke så enkelt å forandre det som man kanskje skulle tro. Etter totaltørke i mange år så er det ingen enkel sak å forlate den livsstilen jeg har tillagt meg. Det vanskeligste er kanskje det når man i voksen alder skal forandre seg så radikalt som jeg evnt må gjøre siden det er snakk om en indre forandring.

Du har fått råd, nemlig å forandre deg. Ut over det er det faktisk veldig vanskelig å gi noen råd. Ja, det er tungt og forandre deg, men det er faktisk noe du må jobbe med. Hvis du føler at det er altfor vanskelig må du oppsøke profesjonell hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menneskesinnet er fascinerende - det skaper mange problemer for selvet og andre.

Jojo, er med på det. Jeg syns det er spennende å lese om kognitiv terapi/atferdsterapi og biologisk psykologi osv. men er litt drøyt å dra inn personlighetsforstyrrelser osv. i enhver sammenheng det er snakk om mennesker da. Tykker nu jag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, er med på det. Jeg syns det er spennende å lese om kognitiv terapi/atferdsterapi og biologisk psykologi osv. men er litt drøyt å dra inn personlighetsforstyrrelser osv. i enhver sammenheng det er snakk om mennesker da. Tykker nu jag ;)

Jovisst, og derfor gjør jeg ikke det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jovisst, og derfor gjør jeg ikke det heller :)

Jo, hadde jeg fått en krone for hver gang du nevnte det, hadde jeg i alle fall hatt råd til en sixpack coca cola ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jo, hadde jeg fått en krone for hver gang du nevnte det, hadde jeg i alle fall hatt råd til en sixpack coca cola ;) .

hehe Ja, da hadde du vært en rik mann sikkert ;)

Hele menneskets oppførsel er psykologi. Alt kan forklares på en eller annen måte.

Derfor kan det også være lett å utnytte folk med psykiske problemer.

Lavere mennesker enn de som gjør det finnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Ja, da hadde du vært en rik mann sikkert ;)

Hele menneskets oppførsel er psykologi. Alt kan forklares på en eller annen måte.

Derfor kan det også være lett å utnytte folk med psykiske problemer.

Lavere mennesker enn de som gjør det finnes ikke.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier i åpningsinnlegget ditt at du forandret deg fra en som ikke kunne sjekke til en som oppfører seg som en drittsekk på fem år... du har brukt fem år av livet ditt til å være en grei kar (kanskje) til en mindre grei kar...

Du har klart det før, du har selvinnsikt nok til å se at det ikke er noe bra atferd du bedriver... du kan forandre deg tilbake... hadde du ikke hatt selvinnsikt nok til å se at du oppfører deg mindre pent så hadde det vært vanskeligere... du kan gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...