Gjest Gjest_Fisken_* Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Min plan er å trene før jobben ( løping å lett styrke ) ( eventuellt bare løp ) Tenker spise forkost etter treningen, men jeg blir lett svimmel å liker ikke helt tanken på å trene uten mat i magen. Men jeg vil ned i vekt å lurer på hva om noen har tips. Er det best å spise en liten yoghurt, eller et eple, eller en gulrot.. eller hva? ( for trening og frokost alltså ) veldig takknemlig for svar!!!
Fat Sally Lee Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Når jeg jogger om morgenen spiser jeg et knekkebrød med pålegg og drikker en kopp kaffe før jeg legger i vei. Litt næring må man ha, men spiser jeg mer enn dette får jeg hold.
Chanel.No5 Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hei, ville forsøkt meg frem om jeg var deg. Prøv med noe mat, prøv uten, se hva som passer deg best. Alle er vi forskjellig, men spis en god frokost etter treningen ihvertfall. Trener selv alltid før jobb. De dagene jeg jogger så blir det på tom mage, klarer ikke spise for derretter å dra rett ut å løpe, da får jeg hold. De dagene jeg trener styrke så tar jeg gjerne en banan eller en yogurt før trening. Etter endt trening spiser jeg heller en god frokost uansett om jeg har jogget eller trent styrke, fyller opp lagrene med næring=) Endret 14. juli 2009 av Lotte27
Inx Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Min plan er å trene før jobben ( løping å lett styrke ) ( eventuellt bare løp ) Tenker spise forkost etter treningen, men jeg blir lett svimmel å liker ikke helt tanken på å trene uten mat i magen. Men jeg vil ned i vekt å lurer på hva om noen har tips. Er det best å spise en liten yoghurt, eller et eple, eller en gulrot.. eller hva? ( for trening og frokost alltså ) veldig takknemlig for svar!!! Når jeg trener tidlig om morgenen før jobb er det på tom mage, av og til drikker jeg en kopp kaffe før treningen. Det går helt fint å trene en 30-45 min uten at man har noe i magen
Frk Johansen Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Jeg løper alltid på tom mage om morningen, ernæringseksperter mener jo at man absolutt bør ha noe å trene på, hva med et glass smootie eller en youghurt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå