Gjest Gjest_silla_* Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Hei alle som barberer seg nedentil:) Noen som har noen tips eller erfaringer i det å få det helt glatt?? Nå har jeg akkurat barbert meg etter alle kunstens regler: ny høvel, skum, barbert i alle retninger osv...allikevel: når jeg kjenner med hånden oppover, altså mot hårets groretning kjenner jeg små, skarpe stubber!!! Når jeg prøver å barbere rett oppover, altså rett mot disse hårene ender det med mange små kutt:( Noen tips?? har dere det slik også?
Gjest Purple Diamond Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Hei alle som barberer seg nedentil:) Noen som har noen tips eller erfaringer i det å få det helt glatt?? Nå har jeg akkurat barbert meg etter alle kunstens regler: ny høvel, skum, barbert i alle retninger osv...allikevel: når jeg kjenner med hånden oppover, altså mot hårets groretning kjenner jeg små, skarpe stubber!!! Når jeg prøver å barbere rett oppover, altså rett mot disse hårene ender det med mange små kutt:( Noen tips?? har dere det slik også? Jepp, "sliter" med det samme. Hårene blir liksom ikke helt borte Har dessverre ingen tips å komme med...
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Høvler for menn fungerer mye bedre enn de til damer, jeg får vekk alt med en sånn Gillette sak:)
Gjest cybergirl Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Eller så kan du bruke en intim hårfjerningskrem som heter blitz blank: http://www.frektogfreidig.no/blitz-blank-p-307.aspx Den fungerer veldig godt på meg iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå