Gå til innhold

barbering av underliv

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_silla_*
Skrevet

Hei alle som barberer seg nedentil:) Noen som har noen tips eller erfaringer i det å få det helt glatt?? Nå har jeg akkurat barbert meg etter alle kunstens regler: ny høvel, skum, barbert i alle retninger osv...allikevel: når jeg kjenner med hånden oppover, altså mot hårets groretning kjenner jeg små, skarpe stubber!!! Når jeg prøver å barbere rett oppover, altså rett mot disse hårene ender det med mange små kutt:( Noen tips?? har dere det slik også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Diamond
Skrevet
Hei alle som barberer seg nedentil:) Noen som har noen tips eller erfaringer i det å få det helt glatt?? Nå har jeg akkurat barbert meg etter alle kunstens regler: ny høvel, skum, barbert i alle retninger osv...allikevel: når jeg kjenner med hånden oppover, altså mot hårets groretning kjenner jeg små, skarpe stubber!!! Når jeg prøver å barbere rett oppover, altså rett mot disse hårene ender det med mange små kutt:( Noen tips?? har dere det slik også?

Jepp, "sliter" med det samme. Hårene blir liksom ikke helt borte :sur:

Har dessverre ingen tips å komme med...

Gjest Gjest
Skrevet

Høvler for menn fungerer mye bedre enn de til damer, jeg får vekk alt med en sånn Gillette sak:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...