Gjest Kompromissbruden Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Hverken jeg eller min forlovede kan å danse noe særlig, og vi har desverre ikke råd til å ta dansetimer før bryllupet som finner sted om3,5uke. Men jeg synes jo at vi bør ha en første dans som ektepar, så da tenkte jeg at vi bare kan danse en helt rolig "klinedans" uten noen bestemte steg ol. Men jeg er veldig usikker på hvilken sang vi burde velge. Har litt lyst til å danse til Shania Twain "From this moment", for den er så nydelig,men jeg er litt usikker på hvordan den er å danse til? Er det evt noen som har forslag til andre sanger som det er lett å danse til.
-SB- Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Tror den er fin å danse til. Jeg er også glad i "Den finaste eg veit" av Hellbillies som "brudevals". Vi kan heller ikke danse vals (det vil si jeg), så vi skal bare danse en liten improvisert dans Dessuten er Westlifes "I Do" aldeles nydelig, og mer en perfekt til bryllup!
Honey Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 "I just cant stop loving you" - Michael Jackson "The power of love" - Celine Dion "At your best you are love" - Aaliyah "This I promise you" - NSYNC "Det finaste eg veit" - Hellbillies "Endless love" - Lionel Richie og Diana Ross "Groovy kind of love" - Phil Collins
twinklestar Skrevet 1. august 2009 #5 Skrevet 1. august 2009 mange fine forslag! Jeg er i omtrent samme situasjon som TS. Bryllup om en uke men fortsatt ikke bestemt oss... Han jeg skal gifte meg har generelt sansen for sånne typiske "klinesanger"... Ikke lett... Kunne ønske vi var flinke til å danse så vi kunne valgt en litt mer gladsang med fart i... Noen som har flere forslag??
Honey Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 mange fine forslag! Jeg er i omtrent samme situasjon som TS. Bryllup om en uke men fortsatt ikke bestemt oss... Han jeg skal gifte meg har generelt sansen for sånne typiske "klinesanger"... Ikke lett... Kunne ønske vi var flinke til å danse så vi kunne valgt en litt mer gladsang med fart i... Noen som har flere forslag?? En skikkelig gladsang er Brenda Fassie med "Wedding Day". Skikkelig afrikanske rytmer.
Mariaaa Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Her er noen av de "klinelåtene" vi vurderer hvis det ikke blir vals.. - Can't help falling in love - Elvis Presley - Unchained melody - Righteous Brothers - Groovy kind of love - Phil Collins - Den finaste eg veit - Hellbillies - When a man loves a woman - Michael Bolton - Josh Groban - When you say you love me - Amazed - Lonestar - Mysteriet deg - Bjørn Eidsvåg - Your song - Ewan McGregor Foreløpig er Groovy kind of love en favoritt.. den er så søt
suzie Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 "Perfect Day" - Lou Reed. Den brukte vi, helt nydelig....
Kohana Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Vi hadde Barry White med You are the first, my last, my everythng
twinklestar Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 takk for gode tips! Mange fine sanger. Vi har nå tatt en avgjørelse på Rod Stewart med "Have I told you lately".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå