Gjest Driver Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Når katten er luftet, hva gjør dere med katte-bæsje posene, når dere er hjemme?
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 til opplysning - katter graver ned bæsjen sin !!
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 til opplysning - katter graver ned bæsjen sin !! Til opplysning - mange katter graver IKKE ned bæsjen sin, men lar den ligge pent til utstilling på fortau, i bed, rett foran grillen, og pent dandert på andres dørmatte...
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #5 Skrevet 14. juli 2009 til opplysning - katter graver ned bæsjen sin !! Hjelper ikke at katta har gravd ned bæsjen når jeg graver den opp igjen i blomsterbeddet mitt. Hadde vært mye bedre dersom katta ikke hadde gjort det.
Gjest Driver Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 til opplysning - katter graver ned bæsjen sin !! Ja hva så ?? Tror du den blir borte av den grunn?
babord Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Ja hva så ?? Tror du den blir borte av den grunn? Tror du bæsjen din blir borte når du skyller ned i do?
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Bruker kattedo, som renses daglig. Bruker små hundeposer, som jeg setter rett utenfor døra, og som vi tar med til søpla neste tur ut. Vet enkelte spyler ned i do - da jeg bruker klumpesand er neppe dette bra for avløpssystemet, men kanskje en mer miljøvennlig løsning for deg? Katteavføring skal ikke på komposten, men er usikker på om det er noe man kan legge i søppelbøtte for biologisk avfall.
Gjest Driver Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 Tror du bæsjen din blir borte når du skyller ned i do? Nei, den går til det komunale renseanlegget. Hva trodde du??
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har hatt katter rundt meg hele livet og har enda tilgode å se en eneste kattebæsj ute noe som helst sted. Jeg lurer virkelig på hvem sine katter som har for vane å gå på do alle disse stedene som nevnes. Jeg vet at hunder ikke bryr seg, men katter liker ikke å gå på do i andres åsyn. Uansett, ute av syne, ute av sinn. Og jeg vet at katten går på do på vår egen tomt, for den erganske stor og hun er aldri langt unna.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #11 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har hatt katter rundt meg hele livet og har enda tilgode å se en eneste kattebæsj ute noe som helst sted. stemmer for meg også, med unntak av en gang da pus hadde masse mark i magen. Da hadde un ikke klart å få gravet i tide, og det vrimlet av mark i bæsjen hennes. Nå er vi flinkere til å gi ormekur jevnlig og vi ser ingenting til bæsjen hennes. Ikke i sandkassen, blomsterbed ol.
RedFox81 Skrevet 16. juli 2009 #12 Skrevet 16. juli 2009 Katten min bæsjer nesten utelukkende bare når en av oss er på do. Hun er sosial uten grenser. Jeg kaster det bare i ei vanlig søppelbøtte som står på badet (klumpesand, kan ikke kastes i doen), men vurderer sterkt å kjøpe "bleiebøtte" istedenfor.
Snøspark Skrevet 16. juli 2009 #13 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har hatt katter rundt meg hele livet og har enda tilgode å se en eneste kattebæsj ute noe som helst sted. det var egentlig det samme som slo meg nettopp.
Gjest Driver Skrevet 16. juli 2009 #14 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har hatt katter rundt meg hele livet og har enda tilgode å se en eneste kattebæsj ute noe som helst sted. Nei det har du vel ikke, men da har du vel neppe gravd i naboens blomsterbed eller sandkasse heller da ??
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #15 Skrevet 16. juli 2009 Nei det har du vel ikke, men da har du vel neppe gravd i naboens blomsterbed eller sandkasse heller da ?? Naboens blomsterbed og sandkasse er for langt unna, men jeg kan fortelle deg at de holder seg unna mine.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2009 #16 Skrevet 17. juli 2009 Ingen kattebæsj fra vår eller naboenes katter i våres blomsterbed eller sandkasse heller.
Gjest Driver Skrevet 18. juli 2009 #17 Skrevet 18. juli 2009 Ingen kattebæsj fra vår eller naboenes katter i våres blomsterbed eller sandkasse heller. Nei det trur jeg nok, dere har nok fått den utgaven av katt som de fleste katte-eiere trur dem har... Den som du kan dytte hva du vil inn i den ene enden uten at det kommer noe ut i den andre enden...
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2009 #18 Skrevet 18. juli 2009 vi ville jo sett om det var bæsj i sankassen eller blomsterbed når vi graver der da.. og vi vet at det kommer noe ut av den andre enden når den spiser mat...halloooo.... alle driter.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #19 Skrevet 19. juli 2009 Nei det trur jeg nok, dere har nok fått den utgaven av katt som de fleste katte-eiere trur dem har... Den som du kan dytte hva du vil inn i den ene enden uten at det kommer noe ut i den andre enden... Du, katten går også på do i kasse inne og jeg er rimelig sikker på at de brune klumpene er bæsj. Men ute har jeg ikke sett en kattebæsj. Og mine naboer har ingen problemer med å gi meg beskjed når det er noe de ikke liker. Om katten hadde bæsja i bedene eller sandkassen deres hadde jeg nok fått vite det. Hun bæsjer ikke i mine bed.
kaprifolen Skrevet 19. juli 2009 #20 Skrevet 19. juli 2009 katten til han over oss, driter midt på plena den... Ingen tvil om det... Skulle ønske han brukte poser...... Men spørsmål; hva mener du med "lufte katten"? Tar du den i bånd og går tur og plukker opp bæsjen? Trodde dette til nød var vanlig med kattunger i storby, jeg? Hilsen hundemenneske (som selvsagt plukker opp bæsjen, bare så ingen misforstår! Har bare aldri hørt om katteeiere som gjør det...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå