babar Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 vært sammen i 2 år.Det jeg trodde var sjenert ang sex i begynnelsen viser seg å være null interesse sånn egentlig for sex! oj..jeg liker sex. har vært tålmodig,snill,sint,passiv,aktiv osv Men interessen er der bare ikke. enkelt og greit.Han fingrer aldri,slikking er bare å glemme..kroppsvæsker er ekkelt og han kjører dusjing rett etter sex.Siste dirty mld var for 1.5 år siden..og dirty prat?jepp, bare å glemme.å herregud jeg blir jo gal. Føler meg som en dott som sier at joa,jeg håper på at han plutselig skal like sex. for ellers er alt supert..bortsett fra at jeg ikke får noe.og jeg vil ikke være utro.men hva da?
Tink Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Bare et lite tips.. Innlegget ditt er veldig rotete, jeg forstår ikke helt hva du prøver å fortelle. Svarer gladelig hvis du omformulerer deg
babar Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2009 hm..vet ikke åssen dette funker enda.sorry. Skal prøve å si det enkelt: han liker ikke sex. sier han vil finne ut av det, men ingenting skjer..jeg er lei og frustrert, jeg vil bare ha ett åpent,normalt forhold der sex er gøy og ikke fullt av problemer og ekkelt. hvordan løse dette når alle råd er feks. tenn stearinlys osv. hva gjør jeg? Må jeg si at enten så blir du interessert i sex ellers så er vi over? skaffe en elsker?slutte å bry meg om sex?skjønner?
Rimmern Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 skjønner? Egentlig ikke. Det Tink mente var ikke at du ikke skjønner "hvordan dette fungerer", men at du skriver så uforståelig at det er vanskelig å skjønne hva du prøver å si.
babar Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2009 Egentlig ikke. Det Tink mente var ikke at du ikke skjønner "hvordan dette fungerer", men at du skriver så uforståelig at det er vanskelig å skjønne hva du prøver å si. jeg mente at jeg er ny på dette og usikker på hvordan jeg svarer og hele greia med forumet...Som ett apropos.. Og ang problemet mitt så prøvde jeg å omformulere det.Kan gå litt fort når man er frustrert vettu
Tink Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 Bor dere sammen? Hvis det er et seriøst forhold som du mener det er verdt å kjempe for, så kanskje dere skulle prøve familierådgivning? Jeg har ikke så mange råd å gi. Du skriver usammenhengende, uten punktum osv, det gjør innlegget ditt vanskelig å forstå.
babar Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2009 Jeg brukte jo masse punktum jo Og ja. vi bor sammen. forstår at råd er vanskelig å gi...vurderer rådgivning fordi jeg er tom for forslag selv. Syntes bare hele greia er komplisert. Menn skal liksom være den som har mest lyst..syntes jeg hører oftere om uvillige kvinner enn menn!? Også møter jeg drømmemannen som ikke liker sex. morro
kristian82 Skrevet 14. juli 2009 #9 Skrevet 14. juli 2009 vært sammen i 2 år.Det jeg trodde var sjenert ang sex i begynnelsen viser seg å være null interesse sånn egentlig for sex! oj..jeg liker sex. har vært tålmodig,snill,sint,passiv,aktiv osv Men interessen er der bare ikke. enkelt og greit.Han fingrer aldri,slikking er bare å glemme..kroppsvæsker er ekkelt og han kjører dusjing rett etter sex.Siste dirty mld var for 1.5 år siden..og dirty prat?jepp, bare å glemme.å herregud jeg blir jo gal. Føler meg som en dott som sier at joa,jeg håper på at han plutselig skal like sex. for ellers er alt supert..bortsett fra at jeg ikke får noe.og jeg vil ikke være utro.men hva da? Ikke vær utro nei, men fortell han at det her funker ikke. Dere har jo så ulike behov at enten må han endre seg litt - høres jo ut som det er hos han feilen ligger, eller så er det ikke noen annen mulighet enn å gjøre det slutt.
helgemann Skrevet 14. juli 2009 #10 Skrevet 14. juli 2009 Det eneste alternativet, er nok å gjøre det slutt. Han vil nok aldri forandre seg. Desverre. Stefaren min var også sånn. Sex en gang i året, på slutten, aldri. Min mor orket ikke å leve lengre med han, så hun gjorde det slutt med han. Sexen var kun "inn-ut-ferdig_med_det". Ikke verdt å leve i et forhold, hvor samlivet ikke fungerer. Det blir først frustrasjon og sinne, så blir det utroskap og heile greia, og til slutt eksplodere det... Hjelper ikke om mannen er god og snill, når det ikke er interesse for sex.
kristian82 Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Det eneste alternativet, er nok å gjøre det slutt. Han vil nok aldri forandre seg. Desverre. Stefaren min var også sånn. Sex en gang i året, på slutten, aldri. Min mor orket ikke å leve lengre med han, så hun gjorde det slutt med han. Sexen var kun "inn-ut-ferdig_med_det". Ikke verdt å leve i et forhold, hvor samlivet ikke fungerer. Det blir først frustrasjon og sinne, så blir det utroskap og heile greia, og til slutt eksplodere det... Hjelper ikke om mannen er god og snill, når det ikke er interesse for sex. Nå begynte jeg å lure, men forsto det jo når jeg leste videre. Endret 14. juli 2009 av kristian82
helgemann Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 (endret) Nå begynte jeg å lure, men forsto det jo når jeg leste videre. He he Litt dårlig formulert, ja.... Endret 14. juli 2009 av helgemann
kristian82 Skrevet 14. juli 2009 #13 Skrevet 14. juli 2009 He he Litt dårlig formulert, ja.... Hehe, blir sånn noen ganger
babar Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2009 Takk for svar! Tror vel egentlig at det aldri vil forandre seg. Og jeg tror han vet det også..ellers så hadde vi jo kommet litt nærmere løsningen til nå! Bare så trist. At sex blir så viktig når det ikke funker. Føler meg noen ganger så overfladisk. Veie opp/ ned for fordeler og ulemper. Men herregud..Jeg blir enda tristere ved tanken på å leve resten av livet med en mann som aldri viser seksuell interesse for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå