Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ei jente i midten av 20årene som har en kompis i 30årene, som jeg da begynner å få litt følelser for. Vi har det veldig fint sammen, mentalt sett er vi på samme nivå. Har lyst til å gå et skritt videre med han, men er i tvil hva han vil. Ene øyeblikket aner jeg interesse fra hans side og andre ganger ikke. Er det mulig å finne ut hva han vil i forhold til hvordan han oppfører seg mot meg? Noe jeg kan se etter? Hvis han ikke er interessert så vil jeg bare fortsette vennskapet. Og om jeg sier noe til han er jeg redd vennskapet kan bli litt rart etterpå og det vil jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg er ei jente i midten av 20årene som har en kompis i 30årene, som jeg da begynner å få litt følelser for. Vi har det veldig fint sammen, mentalt sett er vi på samme nivå. Har lyst til å gå et skritt videre med han, men er i tvil hva han vil. Ene øyeblikket aner jeg interesse fra hans side og andre ganger ikke. Er det mulig å finne ut hva han vil i forhold til hvordan han oppfører seg mot meg? Noe jeg kan se etter? Hvis han ikke er interessert så vil jeg bare fortsette vennskapet. Og om jeg sier noe til han er jeg redd vennskapet kan bli litt rart etterpå og det vil jeg ikke.

Hmm, vanskelig men er vel noen signaler du kan se etter...Tenke tenke tenke..

Hva slags ting gjør han så du tror han er interessert og hva slags ting gjør han som gjør at du ikke tror han er interesser da?

Blir han sjalu om du snakker om andre menn, at de er kjekke, at du skal treffe noen osv.? Tar du han ofte i å titte på deg i smug? Virker det som han prøver å "oppføre" seg rundt deg - ganske nyvaska leilighet, fixer mat, spør deg om hverdagen din osv.? Snakker han om andre jenter foran deg?

Eneste som er vrient er jo at det er en del ting som er normalt i et vennskap hvor ingen av partene har noen følelser, som også gjerne er til stede i et vennskap hvor begge er interessert i noe mer...

Endret av kristian82
Skrevet

Som kompisen til en fyr jeg datet sa til meg:

Pul han og se hva som skjer.

Skrevet
Som kompisen til en fyr jeg datet sa til meg:

Pul han og se hva som skjer.

Skulle likt å vite hvem det var snakk om Ethereal! Men det kan vi ta en annen gang:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...