TittTitt Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har aldri sett the hills før, men har noen venninner som snakker masse om det. Men har aldri vist hva det var, da en venninne sa igår at det er virkelig, så måtte jeg sjekke det ut. no ser jeg på første episode, og det ser jo ræv falsk ut? venninnen min sa igår at det ikke var noe manus og at det var deres virkelige liv, bare de blir filmet. Det må da være bull shit? Du merker jo at det bare er fake, kan da ikke være ekte det her..
VirreVapp Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Altså sånn som jeg har forstått det er det delvis reality.. dvs at det meste av det vi ser i serien har vel også skjedd på "ordentlig"- Men det er visst slik at skjer det ting i livene deres når kamera ikke er det til stede, tar de det opp på nytt slik at seerne skal få se det.. Så er vel ikke akkurat helt ekte. Mye skuespill, og de får nok endel beskjeder om hva de skal gjøre....
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 The Hills er manusbasert (scripted reality), som så mye annen "reality".
Glynis Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Ingen legger skjul på at det har blitt mer og mer fake. Gjennom den siste sesongen hadde Lauren en kjæreste som ikke ble vist noe fordi han ikke ville være med i serien. Hun levde altså et dobbeltliv, og det var derfor hun ikke datet noe i serien.
ejoty Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Det virker tilrettelagt. Men jeg følger med for det, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå