Charly Skrevet 24. april 2002 #21 Skrevet 24. april 2002 JAAA Jeg er HELT sikker. 1000% Har vært det helt fra vi ble sammen, alt falt på plass - ble riktig og nå skal det altså skje. Vi gifter oss 6 juli. Mange forberedelser og brikker som skal på plass i forhold til dagen og festen. Vi gleder oss.
Ada=) Skrevet 24. april 2002 #22 Skrevet 24. april 2002 JA! Jeg er sikker på at jeg vil være sammen med ham "i gode og onde dager". Og jeg jobber også med å være kvinnen i hans liv -både i stort og smått
Ruby Skrevet 24. april 2002 #23 Skrevet 24. april 2002 Så sikker har jeg aldri vært. Jeg ELSKER min kommende mann, og har gjort det fra aller første stund. Han er min tvillingsjel, og det er ingen andre som forstår meg bedre enn han. Han er snill, ærlig og så gavmild, og han viser at han er glad i meg hele tiden. Klart at vi også har krangler, men det hører til i et forhold. Uten krangler er det jo ikke noe lidenskap.... Bryllupsnerver har jeg, men ikke for at jeg har valgt feil. Jeg vet at han er 100 % rett for meg.12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå