Gå til innhold

Er dere 100% sikre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere helt sikre på at dette er mannen i deres liv? Jeg har begynt å tenke litt på det jeg, og til mer jeg tenker , jo mere usikker blir jeg... Er det noen som passer bedre til meg der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann....

Det der kalles bryllupsnerver...og jeg tror det er vanlig å tenke slikt.... icon_wink.gif

For min del kunne jeg ikke vært mer sikker,og gleder meg til å tilbringe mine neste 60(?) år med ham....

nå er det bare 5 uker igjen.... Hilsen ei som også gifter seg 1.juni12

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner godt hva du mener jeg. Satt faktisk ute i solen og tenkte på det i dag... Hva om man får skikkelig lyst til å gjøre noe naughty med noen andre? Tenk på alle de konsekvensene. Før, når man "bare" var sammen noen, så var det jo et "greit valg" - ble det slutt, så ble det slutt. Nå blir jo alt så alvorlig. Men jeg gleder meg også til de neste "60 årene". Tror det er bryllupsnervene, har ikke tenkt sånn før, men nå i sola og med vårfølelsen ble jeg nesten litt desperat:)

Skrevet

Jeg tror alle har slike tanker innimellom. Jeg hadde masse slike tanker da jeg gikk gravid med sønnen vår. Vi hadde bestemt oss for å få barn sammen, noe vi begge ser på som et større skritt enn å gifte oss. Jeg kom frem til at det var noe man aldri kunne vite, men sannsynligheten for at man vil få et bra liv med den personen som man elsker høyt er absolutt stor!

Det er alltids en mulighet at det er andre man ville ha det bedre sammen med, men det er ikke sikkert at man noen gang vil møte denne personen, og det er ikke noen vits å vente på en person som kanskje finnes!

Som min sammboer sier; det er sikkert masse mennesker man kan ha det fint sammen med, men når man går inn i et forhold får man gjøre det med hele hjertet og ikke tenke på at det kanskje er noen bedre der ute.

Husk; gresset er ikke grønnere på andre siden av bekken!!!

hilsen en som gifter seg 3. august

Skrevet

Ja, jeg er 100 % sikker på at dette er mannen jeg vil dele resten av livet mitt sammen med. Man kan selvfølgelig ikke være 100 % sikker på at forholdet skal vare, men noen ganger må man tørre å satse icon_smile.gif Jeg vet i hvert fall at jeg vil det nå, at jeg aldri har vært så sikker og følt meg så trygg på noe forhold før. Jeg vet at dette er mannen jeg vil ha mine eventuelle femtidige barn med. Og det holder for meg icon_smile.gif Det gjør meg sikker nok til å ville gifte meg icon_smile.gif 12

Skrevet

Jeg gifter meg med mine barns far, vi har 3 stk og den eldste er 9 år. Det er litt sent og tenke at kanskje det finnes noen andre og bedre der ute et sted. Jeg følte faktisk ikke noe behov for å gifte meg. Vi er bundet sammen med 3 sterke bånd, og føler ikke at dette ekteskapsløftet gjør dette båndet hverken sterkere eller svakere.

Grunnen til at vi gifter oss nå er jo ihvertfall at han spurte, men også at det har det siste året for min del grodd sakte frem en følelse om at jeg ikke kan leve uten min mann (ja jeg tenker på han som det allerede). Har hør at man ikke skal gifte seg med den mannen som man kan klare å leve sammen med, men med den mannen du ikke klarer å leve uten.12

Skrevet

Ja, jeg er 100% sikker.

Dette er mannen i mitt liv, og selv om vi har både gode og dårlige dager er jeg overbevist om at dette er riktig. Jeg har aldri elsket noen så høyt som han før, og vet at han er den rette for meg. Jeg er ikke redd for de fristelsene som evt skulle komme, de har jeg prøvd ut før jeg møtte hem og tror ikke at jeg går glipp av noe. Det hadde ikke vært annerledes dersom vi bare hadde vært samboere heller.

Dette satser jeg 100% på, og det gjør han og.

Hvis jeg har litt angst er det vel mer for at vi begge to virkelig er temperamentsfulle! Hos oss er det ingen vits i å krangle, det går like dårlig hver gang, så det har vi måttet slutte med.

Gjest lilletroll
Skrevet

110% sikker faktisk:) Han er min sjelevenn, min beste venn, min gledesspreder og STORE kjærlighet!! Hvis ikke jeg får det til med dette utrolige menneske finnes det ingen jeg får det til sammen med!! JEG ELSKER HAM!!!12

Gjest KristinK
Skrevet

Jeg er så sikker som jeg kan bli på mitt valg, og jeg vet at dette er det beste valget og det viktigste valget jeg gjør i hele mitt liv. Og i det øyeblikket han fridde var jeg mer enn overbevist på at det er denne mannen jeg ønsker å dele livet mitt med. 12

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

JA! Jeg kan henge meg på (nesten) alle dere andre som har svart! Han er virkelig mannen i mitt liv - og det er helt fantastisk å kjenne det icon_biggrin.gif12

Skrevet

JA! Jeg elsker ham, og han elsker meg! Han er min aller beste venn. Vi er tvillingsjeler! Når vi er sammen er livet som en drøm - og slik håper vi det vil fortsette! icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er også inne i en tvile-fase. Nå er det under to måneder igjen, og jeg har begynt å tenke på om jeg er "glad nok" i ham. Vi har seks år og ett barn sammen - og det var faktisk jeg som fridde.

Jeg har alltid vært en grublende sjel, og blir derfor nesten aldri 100% sikker på noe...

Vår hektiske hverdag er vel ikke akkurat preget av søt romantikk eller dampende erotikk, men jo: han er nok den rette... selv om jeg savner litt romantikk. Angrer nesten at vi ikke giftet oss for fem år siden! Da var vi nyforelska og søte, da!

Skrevet

Hadde selv tvil en stund... Eller.., en tenkerunde...

Og JAAAAAAAAAAA jeg er sikker.

Elsker han av hele mitt hjerte og kan ikke tenke meg et liv uten ham.

Får tårer i øynene når jeg skriver dette for da raser det over av minner, følelser og glede...

Nå har vi under tre uker igjen til vi er mann og kone...

GLEDER MEG!!!!!12

Skrevet

Jeg har faktisk aldri vært i tvil. Ikke etter at vi bestemte oss for å gifte oss.

Det er et naturlig skritt å ta når man har vært sammen i 7 år og har fått to barn sammen.

Uansett så er det litt sent å trekke seg nå, vi gifter oss på lørdag. 12

Skrevet

Jeg har ikke vært i tvil et sekund!!

vi har gått gjennom så mye sammen og har det så flott og elsker hverandre uendelig. Så her er ingen tvil. HAn er min store kjærlighet!!! icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif12

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen hos dere som har begynt å tvile.

I morgen er det 4 måneder til vi gifter oss,og tvilen har allerede nådd meg.

Jeg måtte snakke med en venninne om dette i helgen,og hun forsikret meg om at dette var helt vanlig.

Jeg er overbevist om at jeg har fått den snilleste mannen på jorden. Han er romantisk,følsom,trofast,min beste venn,osv.

Derfor var denne tvilen en skremmende følelse....

Jeg får trøste meg med at det sikkert er bryllups-nerver som har dukket opp!

ismen

Skrevet

Det har vel kommet snikende noen sånne tvile-tanker et par ganger,men uansett:Jeg VET jeg har funnet mannen i mitt liv.Vi elsker hverandre inderlig,og jeg ser sånn fram til å bli kona hans.Han kjenner meg ut og inn og er bare den beste,snilleste og herligste mannen jeg vet om!!

ÅÅÅÅ så heldig jeg er!!!!!

Skrevet

Er 100% sikker! Jeg har virkelig funnet den personen jeg ønsker å dele resten av mitt liv med, og når han i tillegg holder ut med mine nykker og uvaner, da er det ingen grunn til å tvile! Selvsagt har jeg ingen garanti for at det vil holde livet ut, men jeg mener vi har at veldig godt utgangspunkt. Kommer nok til å møte mange kjekke mannfolk senere også, kommer kanskje til og med til å forelske meg litt, men veien derfra til å ville dele resten av livet med en person er lang. Nei, jeg ar så absolutt sikker på at jeg har funnet mannen i mitt liv!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...