Gå til innhold

Bestille fra utlandet..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Jeg viste ikke hvor jeg skulle spørre om dette, så jeg spørr bare her.

Det har seg slik at jeg aldri har bestilt fra utlandet, men så tenkte jeg at jeg skulle prøve..

Så jeg har kommet meg så langt som dette:

----------------------------------------------------

Total Weight: 0.88 Pounds

Shipping Charges:

USPS First Class Mail International - $10.76

USPS Priority Mail International - $26.50

U.S.P.S. Express Mail Intl. - $32.50

FedEx International Economy - $50.56

FedEx International Priority - $56.56

-----------------------------------------------------

Jeg har ingen anelse hva jeg skal gjøre videre.. liksom hvilken av disse jeg skal velge. Og hva som er forskjellen på de. Så kunne noen være så snill å hjelpe meg litt her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det holder å poste én tråd om samme tema.

Skrevet

Forskjellen er sendemåte, hvor lang tid det tar, hvilket firma som står for forsendelsen og pris.

Jeg vedder på at du, hvis du leter på siden du vil kjøpe noe fra, vil finne info om de forskjellige alternativene.

Gjest Gjest
Skrevet

Uenig. Poster man to tråder så kan folk lettere bestemme hvilken tråd de vil svare i. Det går ikke om man poster bare en tråd. Det samme gjelder svar, poster man to svar så kan folk bestemme hvilket svar de vil sitere å svare på.

Så nå har jeg nok iritert noen som vil svare meg og si hvor dumm jeg er, eller klage på skrivefæil og masse sånt. Så nå gir jeg deg to svarinnlegg også kan du velge hvilket du vil svare på.

Gjest Gjest
Skrevet

Uenig. Poster man to tråder så kan folk lettere bestemme hvilken tråd de vil svare i. Det går ikke om man poster bare en tråd. Det samme gjelder svar, poster man to svar så kan folk bestemme hvilket svar de vil sitere å svare på.

Så nå har jeg nok iritert noen som vil svare meg og si hvor dumm jeg er, eller klage på skrivefæil og masse sånt. Så nå gir jeg deg to svarinnlegg også kan du velge hvilket du vil svare på.

Skrevet

Enig med Zzyxx at det holder å poste en tråd med samme tema. Lettere å bestemme hvilken tråd man vil svare i når trådene er like! Har det noe å si? (Jeg valgte å svare i denne tråden fordi det var denne jeg så først).

Så til saken:

Om du vil ha tingen raskt tar du en "priority"-mulighet. Om du klarer å vente i noen uker er den billigeste fra USPS helt grei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...