Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 14. juli 2009 #1 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg synes det er vanskelig å finne en sjampo som ikke er for tørt/slitt/farget/blondt/tynt osv. hår, men bare for normalt hår! Jeg har ufarget mørkt hår, ganske tykt med litt fall i. Tror jeg enten vil ha en sjampo for normalt hår eller en som fremhever volumet i håret. Ønsker ikke å fremheve fallet i håret da håret mitt ikke er så langt og det da ser bedre ut når det er stritt. Har brukt KMS California AddVolume sjampo og balsam i noen måneder nå og er ikke fornøyd - får litt tungt og fett hår, noe jeg ikke har hatt tidligere. Hovedkriteriet mitt for valg av sjampo og balsam er at produktene ikke er testet på dyr; det var derfor jeg valgte å prøve KMS. Kanskje jeg kan prøve en annen KMS-sjampo, eller er kanskje KMS-produktene såpass like at håret vil reagere på samme måte som ved AddVolume? Uansett, håper noen kan hjelpe meg og anbefale en KMS-sjampo eller en annen sjampo (og balsam) som ikke er testet på dyr. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 14. juli 2009 #2 Del Skrevet 14. juli 2009 Muligens kan en av shampooene fra Paul Mitchell passe deg, for eksempel Shampoo One eller den fra volumserien. Jeg mener at PM ikke tester på dyr, og produktene derfra er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 14. juli 2009 #3 Del Skrevet 14. juli 2009 Tusen takk for raskt svar! Hvor finner jeg Paul Mitchell (på internett eller i Oslo)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 14. juli 2009 #4 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg kjøper hos frisøren, men det er fordi jeg er lat og utålmodig og vil ha produktene med en gang. Men både www.lookfantastic.com og hqhair.com fører begge PM, og prisene er mye mer sympatiske enn hos frisøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 14. juli 2009 #5 Del Skrevet 14. juli 2009 De sidene så veldig gode ut, har aldri vært borti dem selv (har kun brukt feelunique og strawberrynet). Så i dag har jeg lært mye Takk! Noen flere som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 14. juli 2009 #6 Del Skrevet 14. juli 2009 L'anza tester ikke på dyr. Fåes kjøpt hos i frisørsalonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 14. juli 2009 #7 Del Skrevet 14. juli 2009 Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #8 Del Skrevet 15. juli 2009 Aubrey organics. Søker du på iherb og aubrey her i forumet, finner du ganske mange omtaler (og en rabattkode) Jeg bruker honeysuckle og den er veldig god for mitt hennafargede hår. Behøver stort sett ikke balsam engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå