NemoLinn Skrevet 14. juli 2009 #1 Skrevet 14. juli 2009 Noen her inne med erfaring med NAN HA1 som skal være mildere enn NAN kjøpt i butikken?
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Noen her inne med erfaring med NAN HA1 som skal være mildere enn NAN kjøpt i butikken? Jeg bruker NAN men har aldri hørt om NAN HA1.. Hvor får du tak i det?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 14. juli 2009 #3 Skrevet 14. juli 2009 Jeg bruker NAN men har aldri hørt om NAN HA1.. Hvor får du tak i det? apoteket. Har hørt at den skal være mildere for magen, så det er verdt å prøve om babyen reagerer på vanlig nan.
Jade Skrevet 14. juli 2009 #4 Skrevet 14. juli 2009 vår spydde av vanlig. Men tålte ha1. Det lille vi fikk i han, ihvertfall. Han vil ikke ta flaske etter at han reagerte på vanlig. Ammer til vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Vi bruker bare NAN HA og MME soyamelk, vanlig NAN gråter hun mye av og blir veldig urolig. NAN HA har spaltet melken så den er mildere mot magen. Visste desverre ikke om dette fra starten, da kunne vi spart mange tårer, men ved neste vil jeg bruke dette fra starten, allergi eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå