Gå til innhold

Elektrisk kjøleboks til bil

Anbefalte innlegg

Gjest hæla

Hei!

vi skal på bilferie i sommer og skal tilbringe mye tid på veien og nettene i telt. derfor frister det med elektrisk kjøleboks. vi er klar over at slike kjølebokser ikke holder maten suuperkald, men har alikevell bestemt oss for å kjøpe en, er bedre med litt kjølig melk, enn lunken.. er også klar over at den ikke skal stå og gå i bilen i flere timer.

vi kommer vel også til å legge oss inn på enkle hytter nå og da, sett at disse ikke har noen kjøleskap, kan vi da plugge kjøleboksen i veggen (altså den har ikke bare uttak til bilen)??

nå har jeg googlet nettet etter slike kjølebokser og finner ingen steder hvor vi kan kjøpe det. eneste var elkjøp, men der fant jeg ingen av butikkene som hadde den inne (de hadde kun en modell) og må derfor kjøpe den i nettbutikken, noe jeg helst vil unngå. har også funnet en på europris, men tror nok kvaliteten på denne er noe dårlig. vi legger gjerne litt penger i denne, men ikke over 1000,-

vet du hvor vi kan kjøpe dette...og eventuelt noen modell du anbefaler? må selvsagt ha plass til brus i høyden (1.5 L) og det må være litt plass i den.

åja, vi bor i Oslo så helst en butikk i nærheten.

TUSEN TAKK FOR DIN HJELP!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/426872-elektrisk-kj%C3%B8leboks-til-bil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med denne? Den kan hvertfall gå på både 12V og 230V.

Kan benyttes stående, da tror jeg det er plass til 1,5 liters brusflasker. BilExtra så ut til å ha mange ulike modeller, forresten.

Regner også med at de har på Clas Ohlson og Biltema?

Endret av Klematis
Gjest hæla
Hva med denne? Den kan hvertfall gå på både 12V og 230V.

Kan benyttes stående, da tror jeg det er plass til 1,5 liters brusflasker. BilExtra så ut til å ha mange ulike modeller, forresten.

Regner også med at de har på Clas Ohlson og Biltema?

OI! dette var flott Klematis! TUSEN TAKK! skal ta oss en tur på bilextra iløpet av uken :jepp: Clas Ohlson er jeg litt tvilende til, er redd kvaliteten ikke er så bra, men der kan jeg jo ta feil :) Biltema har vi heller ikke sjekket, men regner nå med at vi finner noe på bilextra.

hva skulle jeg gjort uten KG?

Takk igjen! :nigo:

..og husk å ta med skjøteledning da, for de nettene dere ligger i telt :) Er strøm tilgjengelig også på de allerfleste teltplasser nedover, og da beholder dere maten kald hele tida. Stort sett holder det med uteskjøteledning med det normale topinns-støpselet, enkelte steder kan dere måtte kjøpe en overgang (til sånn 3-fas eller ka det heter).

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...