Gjest Paff Skrevet 1. august 2003 #1 Skrevet 1. august 2003 Jeg har kjøpt meg Beyoncè-skjørt i dag, og syns det er så kult at jeg bare må tipse andre klesfreaks her inne! Kr. 149,- på H&M, lysblågråttskinnende! Gleder meg til å ikle meg skjørtet, høye hæler og gå på byen!! ..eller dvs... nå først skal jeg overraske mannen min med ny Beyoncè-look, ost og rødvin!! He`s got me feeling so crazy rigt now! Byen får vi ta i morgen!! (Og for de få av dere som ikke vet helt hvilket skjørt jeg snakker om så skulle jeg gjerne lagt ved et bilde av henne, men fant ikke det rette bildet akkurat nå! Men det er altså kort, skinnende , flagrende og 80-talls!)
Gjest Paff Skrevet 2. august 2003 #2 Skrevet 2. august 2003 Oops... ingen interesse for dette... :oops: Kanskje jeg må begynne å skrive dagbok? :-?
AmusaDamini Skrevet 2. august 2003 #3 Skrevet 2. august 2003 Elsker skjørt! Brukte det aldri før av en eller annen merlig grunn, da var det bukser som gjalt. Nå har jeg fått dilla Aner ikke hvilket skjørt du snakker om, men vil gjerne se bilde.. det hørtes flott ut Håper du og mannen hadde en koslig aften med ny Beyoncè look
Gjest Paff Skrevet 2. august 2003 #4 Skrevet 2. august 2003 Aner ikke hvilket skjørt du snakker om, men vil gjerne se bilde.. det hørtes flott ut Det er kult ja! Finner bare ikke bildet på nett, men har sett det brukt i magasiner og så er det i platecoveret på platen hennes. Håper du og mannen hadde en koslig aften med ny Beyoncè look Oh yeaah!
MarianneE Skrevet 2. august 2003 #5 Skrevet 2. august 2003 Det skjørtet er jo kjempe lekkert! Sikler litt på den dimanttoppen hennes jeg, da. Som om det er mjulig.......
Gjest Paff Skrevet 3. august 2003 #6 Skrevet 3. august 2003 Det skjørtet er jo kjempe lekkert! Sikler litt på den dimanttoppen hennes jeg, da. Som om det er mjulig....... Leste at fotoopptakene var smertefulle for Beyonce - diamantene veier 50 kilo eller noe sånt - ikke akkurat partyantrekk!!! (Jeg brukte forresten skjørtet på byen i går og fikk masse oppmerksomhet - og jeg danset selvsagt til "Crazy in love"!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå